11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Ting der kun giver mening... {{forumTopicSubject}}
For de der har fået forklaret hvad det er..
Har din familie/egn/by ikke nogle sætninger, kaldenavne eller ord som gør at ingen andre forstår hvad der bliver sagt?
Her er de jeg kender:
" jeg/han elsker kun mig selv, apartheid og min hund gadaffi! "
" der kører sku en filthat"
Kender personer som er kendt under følgende navne: sorte kaj, sneharen, terminator 1 og 2 og byggemand bob.
" hva du? je bu, hva bu? bla' bu, hva bla bu? u bla bu! " ( skal siges med fynsk accent )
Kom frit frem
Så kan det være jeg kommer på flere, havde på et tidspunkt alle skrevet ned, men har glemt dem x) - husker dem så igen når mine forældre siger dem.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Når ja, så er der " ham der kun kunne tælle til 3 "..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Den kender jeg også - det bruger min far også, den med overlæben
Folk der ikke kender den bliver super forvirret x)
jun 2008
Følger: 54 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 37 Svar: 132
Men her er nogle stykker:
"J'amen du fatter da heller aller en ski"
"Er der en bygningsfejl i kysen?"
"Kan den byttes, eller leveres tilbage?" (Også om personer, men kun for sjov)
"Fuck den er feee" (Min bror & jeg når vi ser noget vi synes ser godt ud)
"Jeg hopper lige ...." (Kan være alle steder, stalden, bad, byen osv, folk spørger mig til hvorfor jeg ikke bare går?)
"Her lugter sq lidt a dø gnu"
"Pis'øse" (Om Pegeout biler)
"Du sq da dummere end vådt bølgepap i regnvejr"
"Ej, er det rigtigt?" (Min bror og jeg, når vi får noget at vide som vi egentlig godt vidste, og vi ser mega overraskede ud)
"Jeg dyrker lige en go' gang sofasurfing" (Total afslapning på sofaen - Igen en sætning fra min brors og min ordbog)
Og så har vi en del rundt omkring som bliver kaldt forskellige sjove ting
Min allerbedste kammerat, bliver kaldt Tossen, fordi jeg for det første har en anden kammerat der hedder det samme som ham, og for det andet, fordi det er umuligt at være i dårligt humør når han er i nærheden, og alle ved hvem jeg mener når jeg siger Tossen
"
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 883
Til gengæld har vi 2 personer, som ALLE indfødte ved hvem er. Nemlig Punker John og Bøh Bjarne.
John er punker og jeg har fået fortalt at jeg for maaaange år siden, var med min mor i Brugsen og med høj og klar barnerøst sagde "Moar!! se ham manden!! Han har sort hår!!" imens jeg uhæmmet stod og måbede med store øjne og meget pegende pegefinger...
Bøh Bjarne kan ikke beskrives, han skal opleves!! Han har en diagnose og han er bare den rareste og mest sjove person. Og det er ment på den bedste måde!!
Han er bare alle steder i byen og snakker uhæmmet med alle.
Både John og Bjarne har fan grupper på facebook
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
"Fedte Fin og Fedte Frida" - Dem vil man ikke ende som
"Vi ses på grillen!" - nej man ses aldrig på grillen
"Af banen af banen her kommer bananen!"
"Du har alle dage været en allright pige.."
"raaaaaaaaaaaaaaaaaaacist" - og det skal siges således med langt aaa og mega kort ist...
"Nu bliver du fersk" - yes yes, hvis du ved det, så ved du det
"Jeg vil ha en blå ballon, en af den sjov facon der skal være næse på og den skal være blå?" - det skal synges hver gang, vi kan aldrig huske det sidste og derfor ender det med at den bare er blå igen...
"Så kan du flytte til kolding og se, hvordan du klarer dig der!" - Åh ja, hvad der ikke kan blive sagt under skænderier en længere historie og jo man skulle have været der..
Og så prøvede vi på et tidspunkt et genindfører at hummere, men det lykkedes bare ikke helt.. Vi synes ellers bare det lød mega godt, hvis man sagde det til en lækker fyr: "hva så... Skal vi hummer?" Men nå, alt kan jo ikke lykkeds lige godt her i livet...
Ej men jeg kunne blive ved og jeg er ikke engang nået til min familie endnu...
Men ellers så er jeg også med på mange af de andre, som det der med husene, man bor jo helt klart ikke i sit eget hus, men i dem der boede der før, selvom mine forældre har boet der i 28 år, så er det helt klart ikke deres hos, men fru. Spangsbjergs hus he he yes yes....
Ting der kun giver mening...