{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Ny computer, hvilken? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har erfaringer med Dell Vostro V131 13,3" ?
Har haft en Dell før, men dog en noget dyrere model og det var rigtigt god kvalitet.

Ellers har jeg kigget på noget i den stil her:
http://www.proshop.dk/Baerbar/HP-Mobile-Thin-Client-4320t-C-P4500-1.86-GHz-2252681.html

Vil meget gerne have en omkring de 13,3" til nok max 4.000 ,- noget der kan anbefales?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny computer, hvilken?
  • #1   31. okt 2011 Hvis du er villig til at give en del flere penge, vil jeg helt klart anbefale en mac!!! Det er det eneste rigtige, holder godt, er hurtige, holder rigtig god strøm (god hvis du studere, eller har evt. lang transport) og er super fede.

Det er mange penge for en computer, men de er helt klart pengene værd, og går aldrig tilbage til en windows smiley

• #2   31. okt 2011 Ja ville også super gerne, men pengene er ikke til det og min nuværende com er ved at gå helt kold.. Er også færdig med at studere til sommer og så tror jeg ikke at jeg kommer til at bruge computeren så meget..

• #3   31. okt 2011 Acer mærket har jeg kun hørt godt om, og har selv en smiley

• #4   1. nov 2011 Jeg har også en acer og det er godt nok noget pis.. Har skiftet skærm på den for 1700,- købt nyt batteri til 600,- og købt ny oplader til 500,-
    Der er tit den ikke vil oplade, hvor jeg skal sidde og holde stikket på en bestemt måde.
    Min kærestes acer er også lige brændt sammen.. De er begge omkring 1½ år gamle.. og min brænder helt op når jeg bruger den og brænder nok også snart sammen..

• #6   1. nov 2011 Kender godt nok ikke lige noget til Dell, men det eneste gode jeg har hørt om acer, er de to i denne tråd eller har jeg også kun hørt de ikke holder ret længe.. Jeg har en Asus på 5. år nu og er stadig super glad for den og den bliver brugt hver dag. Har kun hørt godt fra andre der har Asus og så kan de også fås til en rimelig pris smiley

Kommentér på:
Ny computer, hvilken?

Annonce