{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.800 visninger | Oprettet:

Veterinærsygeplejerske {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley jeg går og drømmer om at blive veterinærsygeplejerske, og vil nu prøve alt for at få min drøm opfyldt. derfor prøver jeg at søge en elev plads på forskællige dyrehospitaler. er der nogen der har nogle gode råd til en ansøning? det ville være godt hvis der er nogle veterinærsygeplejersker eller dyrlæger som ved hvad der er vigtigt i såadan en ansøning. jeg har prøvet at vave en.. og i må meget gerne komme med forslag til forbedringer eller rette minne fejl smiley

min ansøning:

Elev Søger Drømmejob

Jeg sender jer hermed en ansøgning, i håb om at kunne få en elevplads til veterinærsygeplejerskeuddannelsen. Jeg elsker dyr og gerne vil være med til at hjælpe dem når de har brug for det. Jeg kan ikke forestille mig at lave noget andet, end at arbejde med dyr. Jeg søger ved jer fordi jeg vil gerne arbejde på et dyrehospital, hvor der både er hestepraksis og der arbejdes med smådyr.

Som det fremgår i mit CV har jeg afsluttet HG, med kontor/Finans som retningslinje. Der har jeg været i praktik i Søpet dyrehandel, Elly’s Collection, og i Andelskassen Oure og Svendborg. Gennem skolen har jeg også været med i Young Enterprice.
Derudover arbejder jeg på Norstat analyseinstitut i Odense, som interviewer, dette har givet mig gode erfaringer i at snakke med forskellige mennesker, som jeg også kan bruge når jeg skal tale med dyre ejerne. Jeg har også været på kommunikationskursus gennem Norstat.

Drømmen om at blive veterinærsygeplejerske stammer fra jag var helt lille, selv før jeg startede i skolen var jeg sikker på at jeg ville være dyrlæge eller arbejde på et dyrehospital.
Jeg har læst meget om både uddannelsen og jobbet, og bliver kun mere interesseret i faget. Jeg har masser af gå på mod, og vil gøre alt hvad der kræves for at blive en god veterinærsygeplejerske.

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er en kvinde på 20 år, jeg er meget ansvarsbevidst og kan godt lide at have noget ansvar i hverdagen. Jeg er god til at arbejde både selvstændigt og sammen med andre. Jeg har de evner, en sygeplejerske gerne skal have – tålmodighed, god kontrol over situationen, flittig, lysten til at lære, jeg er god til at samarbejde med både dyr og mennesker, og de to vigtige ting: forståelse for dyret, og forståelse for dyrets ejer.

Jeg har selv haft en del dyr, lige nu har jeg 2 hunde, en chinchilla, og part på en hest. Har redet siden jeg var 7 år. Så jeg er både vant til håndtering at smådyr og støre dyr som heste. Jeg har gået til hundetræning med min ene hund i DCH, i 5 år, hvor jeg også tog til nogle konkurrencer. Har både trænet lydighed og Agility. Derfor har jeg også en del kendskab til træning af hunde, og vil meget gerne lære mere. Jeg kan også godt lide at rådgive andre om træning og give dem gode råd. Jeg elsker at gøre en forskel, især hvis det kan hjælpe både dyr og ejere til at få en bedre hverdag sammen.

så pleace hjælp mig, det er virkeligt vigtigt for mig, hvis jeg for en plads vil det være det bedste der er sket for mig. så kom med noget konstuktivt krtik smiley
mvh. Christina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veterinærsygeplejerske
Kommentér på:
Veterinærsygeplejerske

Annonce