{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

afvise eller byde velkommen ? {{forumTopicSubject}}

det er overhovedet ikke for at hænge nogen ud...men for lidt siden prøvede en hest at komme ind med et billede der var taget i en meget mørk boks man kunne ikke engang se hvad farve den havde...afligevel får den ca 80 velkommen...og det sys jeg sq er helt utroligt...det er et galleri og det betyder vel at man kun lukker folk ind med billede hvor man kan se om det er en hest eller en bamse der er på billedet eller hvad ?
;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afvise eller byde velkommen ?
  • #2   1. aug 2006 det er en offentlig site, byd folkene velkommen, skriv til moderatorene og sig at hun/han kun har et dårligt billede ogf lad dem om det, du kan jo bare lade være med at stemme på dem, du er ikk bange for at de skal vinde over dig vel? ku være de kun oprettede en profil pga en annonce eller noget....

• #4   1. aug 2006 Tja er nok en af dem der byder mange velkommen hvis de har få billeder, men kna dog også godt finde på at afvise hvis det virkelig er ring. Men synes samtidig at alle folk skal have en chance for at komme ind.. Men er næsten aldrig ud og byde folk velkommen så det er så nemt...:-.)

Men jo er enig til en vis grænse..

• #5   1. aug 2006 man har vel netop lavet indstemningen for at forhinder folk i at op rette sådan nogen...men hvis de fleste vælger at byde velkommen kan man ikke bruge det til en skid...vi skal på en måde selv holde gallleriet rent for sådan noget

• #6   1. aug 2006 Der står også der hvor du sætter billeder ind at du helst skal have 5 billeder for at blive budt velkommen... Så hvorfor har man så travlt at man ikke lige kan vente til man har 5 forskellige billeder. Så der er noget at byde velkommen på.

• #8   1. aug 2006 er fuldstændig enig.

• #9   1. aug 2006 jeg mener at jeg personligt godt kunne tænke mig at HG var en side (ligesom nu )hvor man kunne komme og kigge på gode billede og sådan ;D

• #10   1. aug 2006 og at man slap for at skulle side og kigge på billeder hvor man er tivele om der i det hele taget er en hest på billede

• #11   1. aug 2006 det er valgfrit men det hjælper at have mindst 5 billeder.... jeg synes at det skulle nedlægges det med at afvise eller byde velkommen.... man ku ligeså godt lave sådan at man kommer ind, og så kan man stemme folk ud efter en uge hvis der ikk er noget at komme efter, så har folk jo også en chance for at oprette annoncer osv....

til administratorene, så ku de jo bare oprette et indlæg efter en uge ved hver nyankommen og sige, nu er det tid til at folk kan stemme ud eller ej.....så har folk også en chance for at lægge flere billeder ind....

• #12   1. aug 2006 det er også valgfrit at kigge på profilerne Rikke-ida-lone osv

• #13   1. aug 2006 ja...men sys nu ikke der er nogen grund til at stemme nogen ind der ikke har noget man kan kigge på...altså hvorfor så stemme dem ind ?

• #14   1. aug 2006 det er selvfølgelig også valgfrit, for mit vedkommende DESVÆRRE, men som jeg skrev, så er der altså nogle der gerne vil have profiler pga af marked og gode råd osv.... og man kan jo sige at det indirekte går ud over dyrene at deres ejere ikke kan finde råd/hjælpemidler eller andet fordi andre har ondt i røven over at de ikke er udstyret med digital kamera eller at ens hest er død....

så burde man lave sådan at folk godt ku gå ind og få fordele selvom de ikk har en hest oprettet i stedet for....

• #15   1. aug 2006 Det er også valgfri om man afviser eller byder velkommen...

• #16   2. aug 2006 jeg afviser også mange. Hvis folk har så dårlige billeder at man dårligt nok kan se hesten, byder jeg sq ikke velkommen (undskyld sproget) smiley
    og så er jeg herre træt af folk som har 3 billeder af hesten og så laver 15 photoshopcollager.......... dem byder jeg godtnok heller ikke ind. Hvis vi ikke havde det indstemningssystem, ville siden da blive oversvømmet med falske heste og dårlige billeder og det er da ikke det der er meningen med et galleri!

• #17   2. aug 2006 Jeg byder næsten altid velkommen.. også selvom der ikk er så mange billeder, og så meget tekst.. folk skal da nok ændre billeder og tekst når de får smidt en masse lav i hovedet.. giv dem dog en chance, istedet for at være så skide snobbet med det.. man ser så tit en kanon lækker hest med 3 rigtig gode billeder, og den bliver afvist??? Hvorfor? Det er da så latterligt.. folk har sgu ret til at få en chance de har også betalt penge for at få en bruger.. kan i ikke bare være tilfredse over jeres egne billeder, og jeres tekst.. og så give dem en chance.. ´sys det er alt for snobbet!!!!

• #18   2. aug 2006 Jeg synes det er en okay regel at man kan afvise og byde velkommen, men sys sgu det bliver "misbrugt" lidt.. det er godt at kunne afvise i tilfælde at falsk hest.. og det gør jeg også selv hvis tilfældet skulle være der..

Kommentér på:
afvise eller byde velkommen ?

Annonce