{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

KÆMPE SUCCES... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ville lige dele min succes efter 1. dags træning... (igår)

Jeg startede med at tage ridepisken i hånden, og hentede min unghoppe D. Mille., og så trak jeg hende ud på den meget trafikerede vej...HUN VAR FULDSTÆNDIG LIGEGLAD MED SAMTLIGE KØRETØJER DER KOM FORBI, om det var personbiler, lastbiler, motorcykler, traktorer eller hækkeklipperen min farbror stod med... hendes første tur i trafikken og ingen reaktioner... samtidig med dette vænnede jeg hende til "STÅ" kommandoen, hver gang jeg sagde "STÅ" til hende, førte jeg pisken op på mulen af hende, hun var rimelig ligeglad med pisken, men stoppede hver gang, så vænnede jeg hende til at hver gang jeg sagde stå, og selv stoppede skulle hun stå stille... OG TIL SIDST DET ALLERBEDSTE... sagde STÅ SÅ PÆNT, og gik selv videre, med det måtte jeg droppe, for HUN SKULLE BARE IKKE VIDERE, jeg havde jo sagt stå, og har lige prøvet at loncere hende i dag, i skridt trav eller galop, det er ligegyldigt, bliver der sagt stå så står hun der bare med det samme, og hun går ikke videre, før der bliver sagt, "kom så"... kæmpe succes... haved ikke regnet med at hun kunne det erfetr kun en dag... nu har jeg knoklet flere måneder med jyden Mille, og den kan det ikke engang endnu....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÆMPE SUCCES...
Kommentér på:
KÆMPE SUCCES...

Annonce