{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Per Thybo
  • #1   18. sep 2011 Niks, men har hørt om ham smiley

• #2   18. sep 2011 har du hørt noget godt eller?:)

• #3   18. sep 2011 Må indrømme at jeg ikke har hørt noget dårligt om ham, men har ikke selv handlet med ham, så ved ikke hvordan han er smiley

• #4   18. sep 2011 det kommer jo også an på hvad det er for nogle heste og hvad for et miljø de kommer fra

• #5   18. sep 2011 jeg har handlet med ham, og synes han er en fair mand. jeg fik en pony fra ham så bare har været den bedste hest jeg har haft, så jeg kan kun sige positvt om ham (:

• #6   18. sep 2011 Jeg var for nogle år siden nede og se hans frieser plage og har intet negativt at sige handlede dog ikke med ham, men stedet og hestene havde det okay
    Synes jeg husker at boksene var en smule beskidte men så ingen udmagrede heste smiley
    og har intet dårligt hørt. Men der er altid nogle der har noget negativt at sige smiley

• #7   18. sep 2011 Jeg har også været på besøg, da jeg søgte frieser, og han er bestemt en fair mand, som behandler hestene fint. Husk han har jo også købt hesten et sted, så det kan ligeså godt være tidligere ejer, som ikke har været god ved hesten.
    Jeg ville ikke have betænkeligheder ved at handle med ham smiley

• #8   18. sep 2011 Kan kun anbefale ham. Han er den eneste jeg har handlet hest med, og den eneste jeg vil handle med i fremtiden. Utrolig rar og fair mand, der behandler både heste og kunder godt.....!

• #9   18. sep 2011 Jeg har prøvet én hest ved ham, han gik midt i en fremvisning, så mig og min veninde stod alene med hesten bagefter.
    ^dårlig service.

Min veninde har prøvet hest ved ham også, der gik han også midt i en fremvisning, hun måtte endda selv sadle hesten af og sætte den i en tilfældig boks, for hun kunne ikke få fat på ham over telefon.
    ^dårligere service.

Har hørt mange gode og dårlige ting om ham, personligt har jeg ikke haft gode oplevelser med ham. Så jeg ville ikke anbefale ham.

Men kan se andre herinde har oplevet det stik modsatte end mig.

• #10   18. sep 2011 Vi har kigget på hest ved ham - og jeg brød mig bestemt ikke om hestenes forhold, (F.eks tænkes på spiltov, bidesår, sparkende sure heste ) jeg vil ikke støtte en mand der ikke lever op til lovkravene og giver hestene ordentlige forhold.

Der ud over tager han så mange heste ind på så mange ejendomme at han ikke har overblik over hvem der er hvem - han kender ikke særlig meget til hestene og kunne ikke besvare spørgsmål om det.

Kender nogle der har købt en hest af ham, som var dopet. Holdda op en ballade for at få den tilbage.

• #11   18. sep 2011 Tja jeg har hørt både godt og dårligt om ham, men må sige jeg har hørt mest godt..

Man kan ikke undgå at nogen mener det er dårligt, sådan er verden bar, alle har forskellige meninger om heste, mennesker, og forholdene..

Hvis det var mig der skulle købe hest og overvejede ham ville tage op og se, prøve osv. og få mine egne erfaringer..

Jeg har hørt om folk hvor hesten ikke lige var det de søgte som fik den byttet eller pengene tilbage uden problemer..

At han ikk ved ret meget om hestene er meget normalt, da heste gerne bliver købt og solgt mellem hestehandlere, osv så det er nu meget normalt..

• #12   18. sep 2011 Jeg har købt en del heste hos ham efterhånden og har været godt tilfreds hver gang. Man skal have øjnene med sig og få hesten tjekket af egen dyrlæge, men sådan er det jo alle steder. Han er fair at handle med og hestene derude lider absolut ingen nød, de har det godt. Hvis man ved hvad man skal kigge efter kan man altid gøre en god handel derude smiley

• #14   18. sep 2011 det gør han

• #15   18. sep 2011 Har handlet flere gange med ham... Så kan godt anbefale ham !

• #16   18. sep 2011 det gør han så længe det ikke er fuldblod eller blandinger deraf smiley

• #18   18. sep 2011 ja der er positivt og negativt ved alt. Men for mig lyder han god nok, og man køber ikke bare en hest uden og have set den og redet smiley Tak for hjælpen alle sammen

• #19   18. sep 2011 Han bytter heller ikke med frederiksborger, har selv forsøgt uden held smiley Men det er jeg nu også glad for at jeg ikke gjorde smiley

Men han har nogle fine hest, synes miljøet deroppe er ganske udemærket, hvis man går ud fra det er en halvstor salgsstald smiley

• #20   18. sep 2011 jeg har købt min pony der og hun er bare helt igennem fantastisk og til en meget billig pris, så kun godt smiley

• #21   18. sep 2011 Jeg har købt min dejlige hest Flyer hos ham og har aldrig fortrudt jeg købte ham... Har fået den dejligste hest i verden.
    Har kun positive oplevelser hos ham og har været der en del gange.

• #22   18. jan 2012 Positivt og negativt ved ALT - folk har hver deres mening, heldigvis...

Jeg kan godt anbefale Per!

Jeg har passet nogle heste for ham, haft en i ridning, har selv købt heste ved ham og vi har solgt foder til ham i flere år.

Igen...... Hver deres oplevelse - man får hvad man betaler for smiley

Kommentér på:
Per Thybo

Annonce