2.398 visninger
|
Oprettet:
Per Thybo {{forumTopicSubject}}
Da jeg rigtig gerne vil have byttet min pony til hest oppe ved Per Thybo, vil jeg bare vide jeres "erfaringer" og jeres meninger om ham og sådan?
mar 2009
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 121
Vi har også en af Meldgaardens ponyer. Hvordan kan det være, at du skal af med Diamond? Du har ikke haft hende så længe, mener jeg?
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 1.943
Med valg af pony/hest kan du kan både risikere at få en hest du ikke bryder dig om, måske er/bliver skadet eller halt ELLER du får en kanon pony, som faktisk viser sig kan mere end du regnede med.
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.272
Men man skal selvfølgelig ikke glemme han er hestehandler, og for ham handler det selvfølgelig om at tjene penge. Så hestene kan godt risikere at stå til overpriser.
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
jul 2010
Følger: 83 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 19 Svar: 161
jun 2013
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 18 Svar: 91
de har betalt en masse penge for en hest der også skulle kunne en masse, men det har så været fup!
aug 2007
Følger: 116 Følgere: 115 Heste: 9 Emner: 13 Svar: 75
Det viste sig så at være en "enmands" hest, som det faktisk kun var mig der red. Vi elskede hende selvfølgelig allesammen, det var en ting man ikke kunne undgå med hende
Ellers kan jeg også kun sige god for ham
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 646
per ved jo ikke alt om de heste han får hjem der er jo mange der kun lige når i stalden inden der er køber til dem så man må jo som ved alle handler tage sine forholds regler og være lidt realistisk for hvad man har råd til og kan som rytter ved der er mange der tror de kan en masse og køber hest derefter og så går det ofte galt...
dog ved jeg de gange jeg eller andre jeg kender har været deroppe for at prøve hest at man kan prøve dem en del gange inden man endeligt beslutter sig var selv på en 3 gange som jeg desværre måtte sige nej til vi passede bare ikke sammen.....
ville dog ikke have et problem hvis jeg nu skulle have en ny en gang med at køre op til per igen
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 7 Heste: 2 Svar: 22
jul 2010
Følger: 83 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 19 Svar: 161
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Heste: 5 Svar: 109
en enkelt gang fik jeg en hest som jeg efter et år måtte opgive da kemien bare ikke var der, og jeg ringede til Per forelagde problemet og så prøvede jeg ellers en række andre heste og byttede til en der passede mig meget bedre.
hestene han har passes faktisk rigtigt godt, jeg kører forbi der dagligt og det ser altid godt ud, nogen gange får han nogle rigtig tynde heste ind som ikke er for kønne men de bliver fodret op forholdsvis hurtigt med godt med grovfoder. staldforholdene synes jeg egentlig også er gode deroppe.
så jo jeg ville ikke have problemer med at finde en hest deroppe fra, men vil sige er i oppe i en hvis prisklasse så få lavet aftale om handelsundersøgelse med egen dyrlæge.
Per Thybo