125 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Er det for hurtigt! Er det for hurtigt!

For lidt over en måned siden -nøjagtig en måned og 2 dage- mistede jeg min dejlige fuldblodshoppe Spice.
Hun var ifol med min dejlige frieser hingst men måtte aflives 3 uger før foling pga tarmslyng. Det var et utroligt stort tab og jeg mistede desværre også føllet.
Jeg har nu en måned efter fundet mig en ny hoppe -Hanna. Er vild med hende (har dog ikke fået hende hjem endnu) men er jeg for hurtigt ude. Kan ikke lade være med at tænke om jeg bare skal have en ny for at fylde tomrummet efter Spice....jeg ville selvfølgelig med tiden finde mig en ny hoppe, men faldt over Hanna og forelskede mig på stedet.....har bare sådan en underlig følelse indeni af at jeg "forråder" Spice....ved godt det lyder underligt....og ved ikke helt hvorfor jeg skriver herinde.....måske jeg har brug for at høre fra andre der har været igennem det samme...... :S
Nu har jeg ihvertfald fået skrevet det ned og det er altid dejligt at lette hjertet lidt smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det for hurtigt!
  • #1   28. jul 2006 Ej det er da bare godt at komme igang igen.. det var da slet ikke din fejl med Spice og det er bedst at få ny med en gang er min mening..

• #2   28. jul 2006 jeg synes godt at du kan tage hanna, din gámle spice elskede dig jo og du elskede hende, men lige nu tror jeg at hanna har brug for dig og i vil være et rigtig godt par, spice vil respektere det, det er jeg 1005 SIKKER PÅ, hun ved jo at du altid vil huske hende,

• #3   28. jul 2006 har prøvet det samme,, man føler sig skyldig fordi en ny hest skal overtage for den man har mistet, men i virkeligheden tror jeg det er godt at få en ny hest relativt hurtigt så man ikke går og spekulerer for meget over sit tab.......jeg fik en ny 9 dage efter jeg mistede min første pony, og det er jeg glad for. Havde også den underlige følelse af at jeg forrådte min tidligere pony...men man skal bare tænke på at en ny giver et nyt pust i ens hverdag og man kommer videre når man har noget at beskæftige sig med smiley
    ens gamle hest er selvfølgelig i ens tanker og en ny vil aldrig kunne overtage den gamles plads, på samme måde.

• #4   28. jul 2006 Jeg forstår dig godt. :') har jeg prøvet med en af hopperne, måske var hun min morfars men jeg holdte af hende og følte det samme som du gør nu. Men se at kom videre i livet.
    Alle sår heler med tiden, men der vil altid være et ar. /:

Kommentér på:
Er det for hurtigt!

Annonce