2. jul 2005 Følger: 189 Følgere: 256 Heste: 15 Emner: 205 Svar: 661
Er det for hurtigt! Er det for hurtigt!
For lidt over en måned siden -nøjagtig en måned og 2 dage- mistede jeg min dejlige fuldblodshoppe Spice.
Hun var ifol med min dejlige frieser hingst men måtte aflives 3 uger før foling pga tarmslyng. Det var et utroligt stort tab og jeg mistede desværre også føllet.
Jeg har nu en måned efter fundet mig en ny hoppe -Hanna. Er vild med hende (har dog ikke fået hende hjem endnu) men er jeg for hurtigt ude. Kan ikke lade være med at tænke om jeg bare skal have en ny for at fylde tomrummet efter Spice....jeg ville selvfølgelig med tiden finde mig en ny hoppe, men faldt over Hanna og forelskede mig på stedet.....har bare sådan en underlig følelse indeni af at jeg "forråder" Spice....ved godt det lyder underligt....og ved ikke helt hvorfor jeg skriver herinde.....måske jeg har brug for at høre fra andre der har været igennem det samme...... :S
Nu har jeg ihvertfald fået skrevet det ned og det er altid dejligt at lette hjertet lidt
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 84 Emner: 60 Svar: 979
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
ens gamle hest er selvfølgelig i ens tanker og en ny vil aldrig kunne overtage den gamles plads, på samme måde.
jun 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.346
Alle sår heler med tiden, men der vil altid være et ar. /:
Er det for hurtigt!