238 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Job? Job?

Hej HG!

Jeg har arbejdet det samme sted i et år nu, og jeg må indrømme jeg er gået MEGET død i det. Det er det samme, nøjagtig det samme, HVER DAG. Udover det, er der nogle få sure miner derude.
Jeg arbejder på en handicap rideskole, og det er egentlig fint nok. Kollegerne er meget søde, og nogle af de handicappede er jo også super søde! smiley
Men det eneste vi gør er at gå og gå i flere timer, hvor vi ikke må snakke med hinanden. Dels er mine ben smadret når jeg bare har gået i 4 timer, med 5 minutters pause (max) mellem hver time.
Men jeg vil ikke stoppe derude før jeg har fundet et andet! Jeg vil super gerne arbejde i Kvickly, men der skal jeg jo være 15. (er 14).
Det skal være et arbejde hvor jeg kan snakke med folk, altså socialt! smiley
Skriv hvis i kender noget!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job?
  • #1   30. aug 2011 Måske på en almindelig rideskole?? Eller hos en berider??:)

• #2   30. aug 2011 Har forsøgt begge dele, men der er desværre ingen beridere i nærheden, og man skal også være 15 for at arbejde på rideskolen (:

• #3   30. aug 2011 du snakker ikke med folk når du arbejder i butik. I hvert fald ikke særlig meget. jeg har arbejdet i fakta i 2 år, og ja hvis man er på gulv kan man godt gå og snakke lidt, men det er ikke særlig tit man er det samme sted i butikken, normalt er folk spredt ud og hele butikken(:

- men ja du må bare i gang med at smide nogle ansøgninger ud, men forvent ikke det store når du kun er 14(:
    Da jeg var på din alder kørte jeg med aviser (ja det lyder nederen), men jeg var faktisk glad for det, frisk luft, motion og fuld musik i ørene:D

• #4   30. aug 2011
    Du må sådan ca. intet - ihvertfald ikke noget "offcielt" og hvidt når du er 14år.

Du må arbejde 2 timer efter skole - vil de færreste ansætte en for.
    Også må du ikke stå ved kassen.

Dvs. du skal finde et sted at gøre ren, slå græs, passe børn eller andet i den stil.

• #5   30. aug 2011 Hvad med børnepasning?:) Sæt en ansøgning op i de lokale super markeder:)

Du kan også ansøge firmaer nær dig, som piccoline:)

Kommentér på:
Job?

Annonce