{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Priser for part :-) {{forumTopicSubject}}

Er lidt på bar bund her, så håber nogle herinde kunne hjælpe lidt.

Jeg er ved at søge part til min hest, og ved virkelig ikke hvad jeg skal tage for det.

Havde i starten sagt 700kr, fordi man havde ham i mange dage. Men har nu sænket dagene til 3 dage og hveranden weekend, og sagt 500kr for part.

Da jeg havde part gav jeg 500-700kr for 3 gange i ugen, men det virker til folk synes det er aaaaalt for meget!

-Altså kender folk der giver omkring 1000kr, og nogle der "kun" giver 300.

Så hvad giver/tager i for en part?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser for part :-)
  • #1   28. aug 2011 Jeg rider gratis :o)
    Eller næsten... Skal betale halvdelen af smeden, men det synes jeg også er helt fair eftersom jeg har hesten alle dage undtagen onsdag, har intet staldarbejde (udover lige at feje staldgangen, men det er jo hvad det er), og jeg må lige hvad jeg vil med den. Må også gerne tage hende til stævner, der skal jeg så selvfølgelig selv betale startgebyr og leje af trailer. Ejer vil gerne køre hvis hun er hjemme og ikke har andet at lave smiley

• #2   28. aug 2011 Min part giver 500 kr om måneden for 2 faste dage om ugen og så det løse (næsten en ekstra dag hver uge)
    Det kommer tit an på opstaldningspris og faciliteter på stedet og om parten skal lave andet arbejde end ridning og hygge.

• #3   28. aug 2011
    0kr for 1 stk hest jeg må ride på så meget jeg vil. ( fjordhest).
    Har været der i 5år og har aldrig skulle andet end rydde op efter mig selv. At jeg så har tilbudt min hjælp til at fodre, tage halm ind osv. er jo andet.
    På stedet står der ingen andre end ejers heste og jeg har en ridebane for mig selv.
    Hesten var ude af form og 25år da jeg fik part - har gået LA imod heste og træende derfor dressur de første 2år og hesten vidste udemærket godt hvad forpartsvending, anspring fra parade og galop osv. var stadig.
    Ridehus ligger 3km væk.
    Har haft taget hende med på ridelejr - betalte slf selv.

Super fedt med sådan en hest - en der kan det hele og som bare kræver at man får den i form. Hun er nu 30år og har ikke mindre energi.

• #4   28. aug 2011 Jeg har part i KBH, og jeg betaler 1000 kr. for det (:

• #5   28. aug 2011 min part giver 400 kr. i måneden for 3 dage om ugen.. på stedet er der ridehus med fiberbund, 2 udendørs ridebaner og springbane.. derudover skal hun ordne boksen de dage hun er der.. om hun rider spring, dressur eller tur er helt op til hende smiley

• #6   28. aug 2011 Jeg har haft part på en pony jeg havde 3 gange om ugen, og hveranden weekend. Jeg måtte starte stævner, og måtte også gerne efter aftale tage på ridelejr med ham. Alt dette betalte jeg 300 kr for. Jeg syntes det var meget fair.

• #8   29. aug 2011 Jeg har part lige uden for Esbjerg og ville på ingen måder betale mere en 500 kr.. Jeg har ham så tit jeg har lyst... så 500 kr ville være mit max!

• #9   29. aug 2011 Kommer helt an på hvad den kan, faciliteter, opstaldningspris, hvad de skal lave osv..

Jeg selv har altid redet gratis, tilgengæld har jeg hjulpet med at ordne stald, blande foder og sådan, og tilredet/uddannet heste for den ene os..

Så Og jeg bor på fyn, og de har altid haft ridebane, ridehus, osv i nærheden med bus til døren..

Så og jeg selv tilbyder os gratis part vil endda give lidt hvis man starter stævner på ham..

Kommentér på:
Priser for part :-)

Annonce