{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser for part?
  • #2   29. okt 2017 Hvis jeg deler min betaling, så betaler jeg 133 for 1 dag. Giver 400 for 3 faste dage og nogle gange en ekstra dag eller to uden ekstra betaling.

Det er meget forskelligt hvad folk tager for det. Jeg synes min aftale er billig. Har nærmest totalt frie tøjler, bare jeg lige aftaler med ejer hvordan og hvorledes.

• #3   29. okt 2017 Betaler intet uanset dage, men har i år betalt differencen mellem løsdrift og boks da jeg gerne ville have hesten på boks til vinter smiley

Tror dog det hører sjældenhederne til at man finder så sød en hesteejer - da hun ikke selv red ham havde jeg ham alle dage om ugen og hjalp så også med at tage vores boksmugningsdage smiley

• #5   30. okt 2017 Hos mig, vil en part var helt gratis, og så har du hesten som din egen, dvs. du kan ride 5 dage om ugen. - men da jeg efter 3 forskellige parter, ikke er lykkes mig at finde en som rent faktisk gider at komme, når nyhedens interesse har lagt sig, har jeg opgivet. Så nu rider jeg selv alle 3, efter bedste beskub.

• #6   30. okt 2017 Jeg har en dressurpart der kan øvelser op til LA4 for 300 kr om måneden hvor jeg har hende en gang om ugen! Det synes jeg er meget fair! smiley

• #7   30. okt 2017 Hos os betaler man opstaldningen for de dage man har hesten. Dvs vi betaler 90-100 kroner for 1 gang om ugen.

Kommentér på:
Priser for part?

Annonce