601 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

hårfarve og banedåb.:( hårfarve og banedåb.:(

det står sådan til at jeg skal til barnedåb ved min venindes søn. jeg har rødt hår og jeg eeeeeeelsker det. min veninde siger jeg selv skal bestemme. men alligevel syntes jeg at rødt hår ikke går til barnedåb. så overvejer en lys brun med rødt skær. men syntes ligesom jeg har brugt ufattelig mange timer fra at går fra sort til blondt til mellem rød og nu en rød jeg elsker.

hvad skal jeg gøre?:D farve det rødt igen inden barnedåben eller brunt.:D ved min mor vil sætte pris på brun men altså der er bare mange der siger det er fedt til mig med rød.

dengang jeg havde brunt.; http://oi56.tinypic.com/2rfaef8.jpg
lidt meget affarvet rød: http://oi54.tinypic.com/2h6budv.jpg
^ingen kommentar til billedet meget fuld og forklare en mand der ikke engang er der at han ikke må være der..D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hårfarve og banedåb.:(
  • #1   1. aug 2011 Undskyld, men hvad skal dem der er født rød hårede så gøre, når de skal til barnedåb? smiley Skal de også farve det til anledningen?

Pjat!
    Om du så havde grønt hår, skulle du da ikke farve det bare fordi du skulle til barnedåb.

• #2   1. aug 2011 din hårfarve skal du da bestemt vælge udfra hvad du kan lide... om du skal til barnedåb eller ej... jeg har selv farvet rødt hår... hvorfor skulle man ikke kunne have rødt hår til en barnedåb??...

• #3   1. aug 2011 synes det brune klæder dig bedst :D.
    -men det røde er også flot, og hvis det er det du bedst kan lide synes jeg du skal beholde det, for det er svært at få den røde farve igen (-:

• #4   1. aug 2011 det kan da gøre skide ligegodt om du har rødt, grøn, tykis, eller grønlilleblå hår til en barnedåb... hvorfor farve håret end anden farve bare fordi man skal til barnedåb...

• #5   1. aug 2011 Den røde er fin. Det er ikke en "huh-falde-i-øjnene-postkasserød", så den er helt fin smiley

• #6   1. aug 2011 Jeg har selv farvet mit hår rødbrunt og er også super glad for det(: Så jeg synes helt klart bare at du skal være cool og beholde det til barnedåben:D

• #8   1. aug 2011 Syntes da helt klart du selv kan bestemme de til min søsters pigeres barnedåb havde jeg sort hår så syntes det er noget pjat hvis man ik selv kan vælge det, men noget helt andet er at jeg syntes dit ansigt passer bedre til brun end til rød (: men det er jo bare min holdning (:

• #9   1. aug 2011 må jo også selv bestemme mit hår er postkasse rød nu har bare ikke lige et billed. der ingen der siger jeg ikke må have rød det bare mere ja det ved jeg sq ikke er jo ikke flov over mit hår på nogen måde det bare mere om det er præsentabel smiley tror jeg farver det rødt en dag inden igen det var mere for at høre hvad i mente, for vidste ikke helt om man kunne møde op med sådan et hår,:D

• #10   1. aug 2011 altså nu er du jo ikke inviteret for at vise din hårfarve frem, men fordi at din veninde gerne vil have dig med, fordi hun kan lide dig som du er.

Så behold du bare din hårfarve, den klæder dig;0)

• #11   1. aug 2011 ja det rigtig.:D tak.

• #12   1. aug 2011 Hvorfor farve håret når du elsker det, det er jo bare en barnedåb og ikke dronningen du skal til.

plus dit hår har ikke godt af al den farvning.

• #13   1. aug 2011 det bliver rød igen.:D mit hår har ikke taget det så meget skade af det som mange andres gør så det betyder ikke så meget med det for havde det taget skade ville jeg aldrig farve det rødt. det skal holdes hver 2 uge i den her sol.:D

• #14   1. aug 2011 forstår slet ikke du vil farev hår til en barnedåb? Amen altså, hvis du farver dit hår efter hvad der passer til hvilken andledning, for du altså meget usundt hår.. selvfølgelig kan du møde op med rødt hår, der er ingen grund til at farve sit hår hvis man ikke kan have den hårfarve til fx. barndedåb, eller julaften -.-
    Men vil sige at jeg synes det brune klær' dig bedst... men ja, synes ikke du skal farve det om bare for barndedåben..

• #15   1. aug 2011 nej måske ikke ikke. men det skal ihvertfald friskes op. om jeg farver det rød og passer det så er det det samme om jeg farver hår til en anledning. det røde skal friskes op hver anden uge. plus mit hår er blond rigtig så skal alligevel farve hver anden uge da mit hår gror ekstrem hurtig.:D så altså mit hår har ikke taget det store skade af det.:)

Kommentér på:
hårfarve og banedåb.:(

Annonce