{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

slut med lav og middel {{forumTopicSubject}}

fra min side...jeg sletter i dag alle mine lav og middel som jeg har givet ( dog er der en undtagesle)

da jeg er sikker på at alle elsker deres heste og passer rigtig på dem...så kun høj og x-høj fra mig af nu (forventer ikke det går tilbage til mig selv)

og hvis der virkelig er en hest der kun fortjerner middel eller lav...så bedømmer jeg den ikke ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slut med lav og middel
  • #2   17. jul 2006 det er helt okay med mig hvis der vil bruge lav og middel;D

    jeg kan da godt se det er galleri og at man skal bedømme hestene...men jeg kom nu mere her índ for at lær flere hesteinterseder at kende

    ikke for at fotælle at deres heste var kedelige som jeg nok tror lav står for


  • #3   17. jul 2006 hehe, jeg går så lidt hårde til værks, er igang med at slette ALLE de bedømmelser jeg har givet, bortset fra nogen enkelte.. det er de x-tra høj, jeg har givet mine egne heste.. hehe

  • #4   17. jul 2006 hehe...giver du så ikke flere bedømmesler ?;D

  • #5   17. jul 2006 så har jeg kun givet 7 lav og 0 middel ;D....de sidste 7 lav bliver ikke slettet da person har svinet mig på en måde som ikke engang jeg kunne finde på ;D

  • #6   17. jul 2006 Jo, hvis man beder om en, men gør man det, så gider jeg ikk ha hævn..

    hehe


  • #7   17. jul 2006 Karaktersystemet giver jo ingen mening, hvis man ikke bruger hele skalaen.

    Nor man opretter sin hest herinde, er det vel for at få andre til at vurdere billederne/hesten, men andres vurdering er jo intet værd, hvis ikke det er en ærlig karakter.

    Jeg gad da ikke at folk gav mine heste uærlige karakterer.

    Fedtekarakterer er da lige så trælse/slemme som hævnkarakterer.


  • #8   17. jul 2006 Det er nemlig rigtigt - middel er ikke en dårlig karakter - det svarer jo til almindelig/gennemsnitlig.

    Lav er jo heller ikke en negativ karakter.

    Lav = mindre pæn en gennemsnittet

    Middel = almindelig/ gennemsnitlig pæn

    Høj = pænere end gennemsnittet

    X-høj = så langt smukkere end gennemsnittet, at det kun er en hest ud af en million der er så smuk. jeg har feks. kun stødt på 1 hest herinde, som fortjener denne karakter.


  • #9   17. jul 2006 jeg gider bare ikk at den karakter jeg giver, den skal betyde hva jeg får, derfor sletter jeg dem, så når jeg får karakter, så kan det nærmest ikk være hævnkarakter eller en karakter der er givet efter hva jeg har givet, og så for jeg nok en mere "rigtig" karakter..

  • #10   17. jul 2006 jeg kom IKKE her ind for at få at vide hvad folk mener om min hest...hvis nogen andre har gjordt så er det fint.
    og det er altså ikke "fedte bedømmesler" hvis jeg sys der er en hest der som skal have lav så giver den bare ikke nogen bedømmesle


  • #11   17. jul 2006 og hvad om man må sprøger får den der giver lav/middel ud at det ?

  • #12   17. jul 2006 -** Nice Little Penguins **

    vil du ikke være sød at bedømme winni og gusser med en fair bedømmesle ?;D


  • #13   17. jul 2006 Lise T> Du har nemlig helt ret i din beskrivelse af karaktersystemet.
    Dog har jeg mødt et par stykker, der var til en x-høj. smiley

    Men ja, mange KAN bare ikke tåle mindre end høj, hvilket er lidt trist, men det må de jo selv om. smiley

    Jeg er startet med at vurdere alle, startende fra "A", og er vist oppe på en godt 600 vurderinger nu.. Puha, der er mange heste at kigge på. smiley

    Hav en god dag.

    Mvh. Michael


Kommentér på:
slut med lav og middel

Annonce