MÆND!!!!! {{forumTopicSubject}}
Nå tøser.. Nu skal jeg altså have lidt opbakning for er SÅÅÅ træt af at være sur!!!
Problem 1.
Jeg skulle ha været til stævne idag og dagen startede således: 'Kæresten vågnede og var syg, (han skulle kører mig pga. han har trailerkort) og som i ved er mænd ved at dø når de bare er lidt snottet! nå men han siger så han ikke kan tage med til stævne pga han er syg! Og efter vi har akændtes lidt frem og tilbage beslutter jeg og ringe og sige jeg ikke kommer - også pga. de store mængder vand på vejene! Jeg cykler så i stalden og rider osv, og ringer så til kæresten og spørg om ik han gider hente mig hvorefter han siger: " det bliver lidt svært da jeg er taget over og hjælpe på arbejdet" Hvor jeg så bare tænker WTF?! havde vi ikke lige en MEGA diskussion pga. du ikke kunne tage med til stævne? Hvad siger i?
2: Jeg har en kammerat som jeg ikke har hørt fra i 5 dage!!! Har skrevet og sågar ringet til ham en del gange - troede jo der var sket noget!! Han ringer så til mig idag og siger: Hey du har ringet, hvor efter jeg siger: øh ja? troed der var sket noget og han så siger: Hvorfor skulle der være sket noget med mig osv? Og han mener så jeg overreagere FULDSTÆNDIG MEGA MEGET fordi jeg bliver lidt sur over hans måde at tackle det på.
Hvad mener i?
ER SÅ TRÆT AF AT SKÆNDES MED FOLK NU!!!
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 441
Det lyder som om han har fejl i hans prioriteter!
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Heste: 7 Emner: 150 Svar: 748
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 496
aug 2005
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Heste: 7 Emner: 150 Svar: 748
aug 2005
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.551
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.551
aug 2005
aug 2005
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
Og er helt enig med dig!
Min kæreste mente til mit studentergilde at vores dør til skuret skulle altså laves! Nå det bliver jeg muggen over for det sys jeg ikke er nødvendigt. Det mener han stadig og jeg tænker "Ja ja jeg får jo sikkert ret alligevel" OG HVAD GJORDE JEG?! -.-'
Han brugte flere timer - faktisk flere dage!!! på den dør og kunne ikke hjælpe mig mens jeg gjorde hele hytten klar. (Han skal ha ros for at han satte teltet op) Og da vi kom til dagen? døren var slet ikke færdig ergo havde det været pisse lige meget og den er først lige blevet færdig og sat op -.-'
Kæft jeg var muggen da jeg opdagede den ikke blev færdig og jeg har måtte knokle for 2 for at blive færdig -.-' og jeg har dårlig ryg -.-'
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Men kæresten kunne nok forvente et møgfald når jeg kom hjem! Der slap han ikke billigt, enten er man syg eller også er man ikke! Færdig punktum!! Der er ikke noget der hedder "lejligheds syg" så er det pjækkeri fordi man ikke gider og fordi man ikke kan være mand nok, til at være ærlig omkring det, og så er vi inde på halt andre emner!!
Oh yeah!! I would tell him straight he he
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 72 Heste: 7 Emner: 277 Svar: 1.697
btw, det lyder rigtig trist
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
Hvis han brænder dig af jævnligt, så smid ham ud. Livet er for kort til ugidelide mænd.
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.375
Var blevet helt sindsygt gal på ham, hvis han havde gjort ligesom din kæreste.
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
Jeg skrev en besked til ham lørdag sidst på eftermiddagen om hvor skuffet jeg var over den måde han behandlet mig på (det er ikke første gang han har brændt mig af og han har ellers været rigtig flittig til at fortælle hvor meget jeg betød for ham og han håbet det kunne blive til mere en bare venner). derfor blev jeg virkelig skuffet over ham. han svaret først over et døgn efter, jeg har ikke haft lyst til at snakke med ham mere og kommer aldrig til det.
Mænd er nogen dumme, egoistiske svin der bare skal holde sig laaaangt væk fra mig.. hold kæft hvor er jeg bare godt træt af dem..
aug 2005
MÆND!!!!!