MÆND!!! $@£$*=£÷;$ {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der har en mand som bare ikke vil lytte!!!!
Han klager over smerter i muskler (vi antager det er muskler) Skulder og hofte samt Mangel på energi.
Jeg siger at han skal gå til læge, hvilket han ikke har tænkt sig at gøre, der i mod har han snakket med nogle kollegaer, hvor en af dem før har oplevet lignende symptomer, han skulle tage store mængder B vitamin, så nu mener min mand at det skal han da også, så går det over igen.
Jeg forsøger at forklare ham at hans kollega jo ikke har for højt blodtryk og får medicin, at det ikke er sikkert at det er det samme, men han holder hårdnakket på at det er vejen frem.
Hvad fanden gør man!?!?
Jeg er virkelig frustreret!
Ved ikke om jeg søger et svar, eller hvad det skulle være, men måtte altså bare ud med det!!!
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Så nej, kan ikke sige andet end det Bumle siger. Det gjorde jeg også i starten uden resultat.. For det var da lige meget om jeg var bekymret..
Mvh TT
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 257 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Det virker ganske udmærket på min kæreste, som jeg har fået til at bestille tid både til tandlæge og til kiropraktor fordi han har klynket lidt over tandpine og smerter i nakken.
Men har du nævnt at du bekymrer dig? Det kan sagtens være at han ikke mener det er noget slemt og derfor ikke gider til lægen med det.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
B vitaminer får hans urin til at lugte lidt ekstra slemt, and so what...
Men ja, et smut til egen læge eller træning er to oplagte kandidater til virksom handling.
Hæhæ, og så spørge kollegaen om det var B vitaminer eller D vitaminer, der manglede...
Hæhæ..
B vitamin mangel er ret sjældent, fraset hos anorektikere, alkoholikere og få andre som spiser meget uhensigtsmæssigt. Så, det er kun de målgrupper, der normalt får mega doser af B vitaminer.
D vitamin mangel kan derimod give lignende symptomer.
Uden at vide det, har din mand enten hørt forkert eller insinieret om kollegaens alkoholisme??
Send ham op og tal med lægen, før I køber jer fattige i tilskud.
Spiser I normalt og bliver han rørt af sol 15 min pr dag i sommerhalvåret er det usandsynligt, at det er vitamin mangel...
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
Han er elektriker og har et hårdt fysisk arbejde, med hele dage på Stiger, med dårlige arbejdsstillinger bl.a.
Vi er nok lige gode om at brokke os over smerter, jeg har flere kroniske lidelser, så den er vi helt med på, men jeg VED hvorfor min krop gør ondt, det ved vi ikke med hans.
Jeg ved at man ikke kan få for mange vitaminer, Men som du netop siger who, så er det da spild af penge!
Men nej, det var ikke D, men B kollegaen er ikke alkoholiker, han havde noget muskel/senebetændelse som så skulle behandles med B vitamin.
Jeg har hverken anoreksi eller alkoholmisbrug og spiser fornuftigt varrieret, men var i kraftigt B vitamin underskud for et par år siden, så det er nok reglen, men der er undtagelser
Generelt er han overvægtig og siger at hvis han går til lægen får han bare at vide at han er for tyk og skal tabe sig, så derfor undgår han læger, ud over de 2 gang om året han er til tjek for forhøjet blodtryk.
Vi arbejder begge på at tabe os, men det er godt nok en ond cirkel, man skal have overskud både psykisk og fysisk for at spise rigtigt, motionere osv. men det har man ikke, fordi man ikke orker at lave ordentlig mad og så kommer den dårlige samvittighed og kaster chips i hovedet på en og så starter vi forfra, motivation, fejler, falder i...
Nå det var en helt anden snak!
Men opsummeret, han er pi**e ligeglad med min mening, det er jo ikke den rigtige (læs, HANS)
Og kritik, provokation eller skæld ud, hjælper altså ikke her.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.695
hvis han ikke vil hører ja så må han sove på sofaen indtil videre
og så bestiller du en tid til ham. vil han ikke ja så kan han aflyse den selv
og så tager du med
jeg er nyrepartient. Fik dårlige nyrer af for højt blodtryk
og det er faktisk en af de store risikoer som folk risikere at få når de har for højt blodtryk. det er bare ikke noget at man hører noget om
det er noget med at det er hver 3. som har haft for højt blodtryk som lander i dialysen
men det er ikke sjovt at være bundet til en dialysemaskine i 3x4 timer om ugen
så afsted med ham. det kan du godt hilse fra mig at sige
dec 2008
Dog skal han ha, at han vil have lavet en allergi test.
Og i dag har han faktisk, sagt at han godt vil bestille tid til noget massage, så det er fremskridt!!!
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Men han vil ikke høre.. Jeg kan fortælle ham at han bør gå til læge mange gange uden resultat, og så siger dem ude på hans arbejde noget, og han overvejer at gøre det, men ender med at gøre ingenting
dec 2008
Jeg Har ikke tal på hvor mange gange jeg har sagt noget, men så når lægen eller venner siger noget, så kan der pludselig være noget om snakken! Det bliver man sku da træt af!
Men nu er der booket par massage, så skal vi forkæles på onsdag
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Men ja, min kæreste brokker sig over hvad som helst, men vil ikke høre når jeg siger at han skal tage at gå til lægen.. Han brokker sig over brystsmerter, for filan.. Jeg kan forstå det hvis man har slået tåen, eller er forkølet, men brystsmerter.. Det er noget jeg personligt ville tage til lægen med..
dec 2008
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Bare at jeg ikke går og beklager mig, jeg holder smerterne inde. Og min mand HADER mig fo det, for han kan jo se jeg har ondt.
Men nope, jeg nægter tage til læge. De har altid 100 års vente tid og fejldiagnostisere mig de første 4 gange anyways. Spild af tid i mit hoved.
dec 2008
Men kunne han da bare gøre som dig, klappe i om det! Så kan man spørge ind til det hvis man er interesseret!
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 228 Svar: 959
dec 2008
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 228 Svar: 959
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
MÆND!!! $@£$*=£÷;$