katte.. :( :( {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver nød til at komme med mit udbrud af vrede .. håber det okay jeg gør det her..
Den by mine svingerfamilie bor i (MEGET LILLE) er der en gammel dame som har gået og foddet på nogen vildkatte og tamkatte .. nu er hun så flyttet og kattene er begyndt at gå i folks skrald.. det forstår jeg godt de er træt af men nu har de ringet efter en kattefanger som har fanget en del nu.. det helt fint bortset fra at alle killingerne ligger og dør af sult !
Nu har man svingerfar fundet tre døde killlinger igen .. jeg syntes bare ikke det er iorden ! Så skulle man have gjort det før mens killingere var i misse-mors mave .. !
Nu har jeg taget en killing ind som har gået i nogen dage uden mor.. da den fik noget at spise første gang gik den helt i spåner .. stakkels lille kat ! den er under 8 uger!
Jeg forstår bare ikke det kan være lovligt at fange dem nu.. Så de små misser bare kan ligge og dø
Min svingerfamilie er lidt ligeglade med dyr da de ikke ser dem som noget særligt og sagde til mig da jeg tog den ind at de syntes jeg skulle stå den i ihjel (selvom man ikke må hvis man ikke har jagttegn eller er uddannet i at aflive dyr)
Jeg mener bare ALLE leve væsner har ret til en chance .. Jeg kan bare ikke ha man BARE AFLIVER ..
Nej men nu sidder jeg altså med baby,hund og killing.. Jeg godt nok gået hen og blevet helt glad for ham.. Men derfor burte han have haft hans mor.
(( sig enlig til hvis en af jer står og har et dejligt hjem til en lille han misser når han er færdiig med at få flaske..han er altså en smuk mis .. ))
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 49 Emner: 100 Svar: 378
nov 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 207
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 49 Emner: 100 Svar: 378
katte.. :( :(