537 visninger
|
Oprettet:
Katte! {{forumTopicSubject}}
Hej
Det er bare fordi jeg indeni virkelig brænder for at få en kattekilling.
Og jeg har så fundet en.
MEN min mor kan ikke rigtig lide katte og jeg er bare blevet forelsket i den kat. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal overtale hende til at få kat. Jeg har haft en hos min mor før. Og ligenu har hos min søster og far. Men jeg kommer der aldrig og jeg vil have min egen kat.
Please giv mig nogle gode råd til at kunne få hende overtalt.
Tak på forhånd
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
Og lad for guds skyld værd med at plage.
Og så MÅSKE hvis du ikke plager, kan det være du må få en
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 693
mine børn ved ALT om at jo mere de plager mig, jo mere nej får de. simpelthen fordi det er møg opslidende at blive plaget.
de ved også, at måden man får et ja til noget jeg i ugangspunktet ville have sagt nej til, er at lave en detaljeret og fornuftig plan, som tydeligt viser at de har gennemtænkt det de spørger om, og foreligge mig og min mand den på en god og ordenllig måde. så vi kan have en fornuftig snak om hvorfor/hvorfor ikke. så vi alle får mulighed for at høre, og blive hørt.
husk at det at komunikere fornuftigt ikke bare er at skiftes til at sige noget, men at tale, lytte, tænke og svare. det gælder alle. også din mor ;o)
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
aug 2010
Og vores får lov til at ligge på spisebordet. Men det kun den ene der gør det. vi havde indbrud for 2 år siden, og vi tror de har losset til ham da han altid skal være hvor vi er
maj 2007
fordi vores katte kommer ud, var det meget med i mine overvejelser at man risikerer sådan en aldrig kommer hjem en dag. hvis den er ramt af en bil, flyttet ind et andet sted som sådan noget banditter godt kan finde på, eller hvis den er gået i en fælde et sted. skulle det ske, er det jo hele familien der bliver dybt ulykkelige.
kan det være sådan nogen bekymringer der holder din mor tilbage?
aug 2010
maj 2007
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Derudover er der også forskel på en "indekat" og så de katte, der slet ikke kommer ud. Jeg ville da betegne min gamle kat som halv indekat, halv udekat, fordi hun tit var væk i lang tid, men da hun blev ældre kunne hun godt lide kun at være inde i sin hule. Hun hoppede IKKE op på borde og hvis man holder kattebakken ren kommer der sjældent til at lugte.
100% indendørskatte (der altså slet ikke kommer ud for en dør), derimod, er jeg meget imod
aug 2010
Men han er også ved at være godt oppe i årene.. så han er ved at blive mærkelig
Men det kan self også være varmen lige pt
aug 2010
Men ja, nogle katte er svære end andre..
Men sjovt nok, har jeg opflasket 2 killinger, og første dag gik de allerede i kassen
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Det kunne jo være din mor ikke har økonomi til at holde kat. De koster både grus og foder samt evt. dyrlægeregninger.
http://www.dba.dk/legetoej-mekanisk-kat-hvid/id-1004115322/
Katte!