334 visninger
|
Oprettet:
afvis/ byd velkommen ? {{forumTopicSubject}}
er det kun mig der synes det dumt der overhovedet er en afvis knap og en byd velkommen.
man må ikke byde velkommen hvis opretteren af hesten ingen tilknytning har idet denne person opretter hesten.
folk byder aligevel velkommen og går endda helt amok med at linke til sin egen hest og bede om bedømmelse.
jeg skal ikke lege bejent men der er altså folk der går mere op i HGs regler end andre.
når men jeg synes bare det er dumt
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
aug 2006
Følger: 52 Følgere: 66 Heste: 3 Svar: 734
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 20 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 230
Selv har jeg ikke en gang forsøgt at få min nyeste pony "optaget" da jeg ikke gider at blive afvist af små piger fordi de ikke kan li den race jeg har, men bruger som undskyldning at der mangler billeder, selv om det så er så mange man nu har nået at tag i den periode man har haft hesten
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
Hvis HA'erne skulle sidde og godkende alle der ville have profiler oprettet herinde, så skulle de ansættes fuld tid til det job. Men der er ikke nogen fuldtidsansatte HA'ere - faktisk er der ingen ansat, men der er en håndfuld frivillige brugere, som har sagt ja til - i deres fritid, at være HA'ere for at brugerne har nogen de kan spørge hvis de er i tvivl om noget. HA'erne er der også for at holde lidt styr på at der er rimelig ro og orden herinde, og netop for at forsøge at holde useriøse spammere væk fra galleriet. Så lad bare tingene være som de er nu. I kan jo evt. lade være med at bruge de 2 knapper Og så lade andre brugere om at byde velkommen - eller afvise hvis profilen ikke overholder de regler der er.
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
aug 2006
Følger: 52 Følgere: 66 Heste: 3 Svar: 734
afvis/ byd velkommen ?