{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Tattoo med hestens bogstav? {{forumTopicSubject}}

Den 22 december 2008, faldt jeg langt ned, og hallucinerede til tider, om natten drømte jeg kun om denne pony der var i mine tanker konstant - hvilket han stadig er, selvom det er år siden.:-(

Jeg har følt at jeg har manglet ham, jeg har manglet ham på MIG. Jeg har haft en halskæde med hans navn - men det var ikke nok.

Jeg har så siden den 22 december 08, overvejet at få en tatovering, med hans forbogstav.

Den skal være bag mit højre øre, ikke så stor, men alligevel tydelig.
(har selv designet bogstavet, det hele er klar til en tattoo)

Men har I nogensinde fortrudt, at I fik jeres et og alt skrevet på jer? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo med hestens bogstav?
  • #1   14. jun 2011 Jeg har selv to tatoos ed mine to hestes forbogstaver, den ene med et tro, håb og kærligheds tegn og et S for Sandy, min afdøde pony som betød ALT for mig. Den anden med en stor stjerne med noget blåt og et T inden i for Triton min nuværende hest, og nogen små stjerner rundt om. Blå fordi det er min og hans farve og min ynglingsfarve, en stjerne fordi han er min stjerne, og tatoo fordi han betyder alt for mig og han har båret mig igennem en lang tung vej.

Jeg har aldrig fortrudt dem, og er glad for dem smiley

• #2   14. jun 2011 TeamNordhuset<3 .: Har det 'hjulpet' at få en tatovering? Jeg håber lidt på, at jeg kunne gå lidt væk fra at være psykisk ustabil hele tiden.:-)

• #3   14. jun 2011 Det sys jeg, med hensyn til dne jeg fik for min nu afdøde pony sandy, jeg har en fornemmelse af hun er ved mig hele tiden, og hun er lige på min skulder når jeg har brug for at snakke med hende, der ud over har jeg lavet et mindested til hende i haven, et sted jeg føler mig tryg med en sten med hendes navn og et lys jeg kan tænde når je vil ud og være alene og snakke emd hende, den med min nuværende hest har givet mig en fornemmelse af ære og stolthed over at eje min hest, og vide han har været der for mig altd smiley

• #4   14. jun 2011 Hvis du føler der er rigtigt for dig så GØR DET!

• #5   14. jun 2011 jeg skal også have en tattoo til mine om min hest men har valgt jeg skal have ying og yang da det er "vores" symbol sammen

• #6   14. jun 2011 Tak for svarene. smiley

• #7   15. jun 2011 je synes du skal gøre det smiley

• #8   15. jun 2011 hvis du har gået med tænken om det i 3 år så sys jeg at du skal gør det.. Jeg har selv tatoo med en tild. halv part, som jeg fik ca. et år efter at hun blev aflivet.. og jeg gik os rundt om tænke om det i lang tid.. Jeg har aldrig fortrudt den, og er glad for den smiley nu ved jeg at hun altid vil vær os mig, jeg var rigtig lang ned nogle tid inden hun kom væk men hun hjælp mig tilbage, så da jeg fik at vider at hun skulle aflives, så var det noget lort, trodes for at hun ikke var min, betydet hun rigtig for mig.

• #9   15. jun 2011 Michella K
    Det godt folk har forskellige holdninger, men fordi 1 person har fortrudt betyder det ikke alle gør, jeg har ikke fortrudt mine, jeg fik dne for min afdøde hest 4år efter hun blkev aflivet og det 2år siden den er lavet nu, altså 6år siden hun døde, og fortryder den aldrig et minut, er glad og stolt over den..

Kommentér på:
Tattoo med hestens bogstav?

Annonce