417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Glemmer banen! :( hjælp! Glemmer banen! :( hjælp!

hej alle HG'ere..
jeg har et lille problem, som nager mig meget.. jeg har det med at glemme banen når jeg er til stævne.. for det meste spring.. min hukommelse har allerede forhindret mig i at vinde et klubmesterskab, fordi jeg glemte omspringningen.. jeg kan ikke huske det, når jeg ikke har så lang tid til at få det ind i hovedet, og det synes jeg er vildt ærgeligt.. jeg har også gjort det til et andet stævne end det.. ved ikk om det skyldes nervøsitet, men er der nogle der har samme problem, evt. nogle gode råd? smiley

på forhånd tak! smiley

hilsen Nadia smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glemmer banen! :( hjælp!
  • #1   12. jun 2011 Har samme problem!
    Jeg kan huske banen hvis jeg har set dem 5 gange, men kan kun huske én bane, dvs ikke omspringningen..
    Kan heller ikke huske dressurbaner smiley
    Så BM.

• #2   12. jun 2011 ja, jeg glemmer også omspringningen, og det er nederen når hesten kan, og man så glemmer banen! smiley

• #3   12. jun 2011 Jeg kan sige, at jeg har haft præcis det samme problem! Det skyldes (ved mig) nervøsitet. For mit vedkomne glemte jeg banen, når jeg var til springstævne. Jeg har nu gjort det, at min far (som ikke aner en dyt om heste) går bane med mig et par gange. Derefter står jeg og "rider" banen inde i mit hoved indtil, at jeg kan huske den. Sørg for at give dig selv god tid, til at se banen an! Og så skal du bare stole på hesten, og tænke, at I bare skal gøre det så godt som muligt. Jeg vil godt være ærlig, at sige, at jeg ud af de 6 springstævner, som jeg har redet, har jeg kun gennemført 1 gang uden at blive disket (skyldes dog også lidt urutineret hest osv) Men slap af, og stol på hesten. Håber du kan bruge det til noget. smiley

Vh Maja og Don Reno.

• #4   12. jun 2011 ja, det vil jeg prøve.. men som regel er det omspringningen der glipper, fordi jeg kun kan den ene bane..
    men tak smiley

• #5   12. jun 2011 Hehe, okay. Jeg behøver ikke engang at øve omspringning, da jeg ikke når så langt lige pt. Men det er altid en god hjælp, hvis du har en med, når du går bane. smiley

• #6   12. jun 2011 jeg gå over til de spring og tænker hvordan man skal ride og hvordan man skal ride den. Gør det altid med en anden smiley

• #7   12. jun 2011 Gå banen sammen med en anden, når så i har gået den vender du dig om og fortæller hende banen, præcis hvordan du vil ride hen til hver forhindring og hvad farve den er;) og så når du rider rundt på opvarmningen så tænk banen igennem indtil du kan 100% og når du holder dig klar tænker du den igennem en sidste gang;) jeg plejer altid at tænke banen som en stor og lade hver med at dele den op i hovedrunde og omspringning, så skal du bare huske hvor du skal stoppe hvis du ikke er fejlfri!;)

• #8   12. jun 2011 den sidste var god! tror jeg vil tænke på banen som en stor bane! smiley
    tusind tak for hjælpen! smiley

• #9   12. jun 2011 ville også sige at du bare skal tænke den som en lang bane smiley
    også bare sig den indtil du kan den 100% smiley

og lige 2 ting du skal huske hvis du bliver navøs
    1. Hvis du gør dit bedste, er det altså godt nok!
    og 2. SLAP AF, træk vejret også går det nok alt sammen smiley

• #10   12. jun 2011 hvis det er omspringningen så rid en masse b3'er og skriv den ned på hånden, det hjælper ofte at den bare står på hånden smiley

• #11   12. jun 2011 Jeg er seriøst også en kegle til at huske banerne, til dressur tegner jeg så bare programmet så mange gange at jeg kan det i søvne smiley . Også skriver jeg ned hvad jeg skal ride i sætninger, så sidder det bedre fast smiley

• #12   13. jun 2011 dejlige forslag! smiley tusind tak! smiley

• #14   2. dec 2013 Vil vædde med at du kan finde tusindvis af råd på at huske på google.. x)

Kommentér på:
Glemmer banen! :( hjælp!

Annonce