{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.923 visninger | Oprettet:

Har i mærkelige "fobier/vaner"? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Sidder og keder mig gevaldigt, og tænkte at jeg ville oprette denne tråd for sjov. Besidder i nogle mærkelige "vaner"?
Med vaner mener jeg at jeg selv f.eks.
1. Ikke kan klare at røre ved vat! Ved ikke om jeg skal græde eller tisse i bukserne når jeg så meget som stikker en tør vatpind i øret.
2: Jeg får det ekstremt dårligt ved at spise tun. Følelsen af når man tygger i det, og det er sådan lidt tørt i det, får helt kuldegysninger nu!
3: Når jeg ser et barn bruge sut og det siger den der "skrunchy" lyd, får jeg ondt i fortænderne.

Lad vær med at kom og sig' at jeg er den eneste mærkelige herinde? smiley
Ville været rart at vide at der findes andre ligeså mindre heldige tilfælde derude.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i mærkelige "fobier/vaner"?
  • #1   28. maj 2011 Louise - Hvorfor? smiley

• #3   28. maj 2011 Wianda - pindsvin? smiley

• #4   28. maj 2011 MajaM - Jeg ved godt at det ser skidt ud smiley Det er sku lidt wired ja! Men håber ikke jeg er alene!

• #5   28. maj 2011 jeg vil altid lade vær med at gå på de der streger på gulvet omme i skolen

og hvis jeg går på dem så tænker jeg nej ! ! ! ! ! ! !

men det er ikke sådan at verden går under
    det er bare sådan at det er en vane men det er kun i den nye bygning ikke i gamle

• #6   28. maj 2011
    - Jeg kan ikke spise morgenmad, får det fysisk dårlig af det.
    - Mad jeg ikke kan lide, bryder jeg mig ikke om at andre spiser lige ved siden af mig. Fx. lakrids - det lugter noget SÅ grumt.. Eller Nachos. Hvidøg eller andet i den stil.
    - Diverse slags stof - især nogle i biler kan jeg ikke lide at sidde barbenet i eller røre ved med hænderne.

Også er jeg i det hele taget meget kræsen med mad.

• #7   28. maj 2011 jeg er mega bange for ræve (ved ikke om det bare mig der bange for at de kommer og æder en )
    torden og lyn: jeg kan nærmest begynde at græde over det...

• #8   28. maj 2011 kan ikke fordrage at røre ved SILKE .. syntes det gør "ondt" det river osv. smiley

• #9   28. maj 2011 jaa!! forstår dig godt har tit tænk tanken: "er jeg mon skør"?
    jeg kan fks. ikke tykke i en reje ved ikke og jeg skal tude eller?:)
    jeg har også en vane med hele tiden at gøre mig skeløjet og kan bare ikke holde op!
    og når så jeg snakker med nogle andre og så jeg pludselig får den der vane så begynder folk at tude af grin og jeg forstår ikk hvad de griner af for jeg har gjort det så mange gange at jeg ikke lægger mærke til det mer´ :´)

• #10   28. maj 2011 krikken - jeg har lige spist nachos smiley

• #11   28. maj 2011 Natalie - Hahaha. I en reje smiley Lyder sjovt. Jeg kender godt til det. Jeg havde også engang en vane med at presse øjnene helt vildt meget sammen indtil det nærmest sådan gav et "klik".
    Det er det jeg siger, mennesker er nogle mærkelige dyr! smiley

• #12   28. maj 2011 Jeg reagere meget på bevægelser og lyde..
    Jeg er også bange for bolde og andre genstande der kommer flyvende gennem luften..

Jeg skal altid hen og tjekke at døren i gangen er låst om aften inden jeg går i seng :]
    Og så var der jo min vane med at skulle kigge bag badeforhænget (Tænk nu hvis der stod nogen xD)

• #13   28. maj 2011 Jeg kigger mig altid tilbage over skulderen når jeg er gået eller cyklet forbi nogen. Ikke fordi jeg er bange, men bare fordi jeg ikk' kan lade vær'? smiley

Og så går jeg på wc ca. 8 gange om dagen. Ikke fordi jeg ikke kan holde mig, men bare fordi jeg føler mig mere "frisk" eller hvad man siger, hvis jeg lige har tømt blæren... xD

Og så skal jeg altid tjekke området omkring sengen for eventuelle edderkopper, inden jeg sover.

smiley

• #14   28. maj 2011 uha jeg har mange så må være meget sær ;o)

jeg køre kun over en bro hvis der ikke kan køres uden om (er sikker på at den braser og begynder næsten at hyle) og køre gerne langt for at komme uden om

jeg bader ikke ved strande er panisk for tang og krabber (har været på ferie i italien med de flotteste rene strande der kunne jeg heller ikke gå i for tænk nu hvis det var en krabbe under sandet) så vil jeg hellere bade i en pool hvor børn pisser i vandet :oS hmmmm

jeg tømmer eller rengøre ALDRIG køkken vasken, det er mandens opgave for jeg kan bare ikke gøre det (heller ikke om det så bare er kartoffelskralder)

Lyn og torden er jeg sikker på vil ramme mig

hvad mad angår så må sous ikke ramme mit kød el grønsager for så spiser jeg det ikke

derud over er jeg bange for mørke, edderkopper og alt hvad der har vinger som ikke er i bur

• #16   28. maj 2011 Jeg er bange for mennesker, fordi jeg tror at næsten alle fremmede (og nogle gange mine venner) vil forgifte mig, slå mig og at de allesammen hader mig og er ude efter mig..

Jeg er bange for elevatorer, fordi jeg er bange for at sidde fast..

Jeg er bange for postevand, fordi jeg engang imellem er stensikker på at der er bakterier og parasitter i, som jeg bliver syg og dør af..

Jeg kan iøvrigt slet ikke klare synet af rå æg og nyfødte børn.. Jeg synes det er mega ulækkert..

Jeg hænger altid sorte tæpper i mine vinduer, fordi jeg tror at folk holder øje med mig (Jeg bor på 2. sal)

Hvis jeg hører nogle komme ind ad opgangsdøren og jeg er på trappen, så skynder jeg mig "hjem" før de ser mig.. Det skal jeg bare.. Nogle gange skal jeg bare være nået op på første trappe før døren lukker..

Jeg kan ikke klare lyden af tikkende ure og luden af kuverter.. Fy for satan smiley

Jeg kigger i mine glas og flasker før jeg drikker af dem, bare for at se om alt er ok..

Jeg kan SLET ikke snuppe konsistensen af riskager..

Der er meget mere endnu...

• #17   28. maj 2011 Edderkopper..... Føj for den de er altså klamme..... Kan ikke klare at være i rum som dem... I øjeblikket tør jeg ikke tage ting fra mit skab ude ved hestene, da der sidder en kæmpe stor vammel satan. Er bange for at den ryger lige ud i hovedet på mig..... smiley

• #18   28. maj 2011 Bange for elevator.

Bange for nogen jeg har kært hvis jeg ikke gør følgende.
    : slår med skoene 2 gange på en mur. kigger på marken hvor der går føl, lige i et sving, ikke så smart når man køre XD osv.

Ellers kan jeg ikke bade uden badesko. SLET IKKE

gå på et gulv der er vådt

spise kød hvis jeg kan se fedt. mm.

røre ved andes badeværekse.

tisse på offtenlige toiletter

og så en dårlig vane, Kan IKKE stå op til tiden . haha

Og jeg ved godt folk ikke dør af jeg ikke gør de ting. og er ikke "afæning" af det. smiley det er der bare

og jo det sidste

siger ALTID disse ord inden jeg går om aften til hestene.:

godnat skat, skat godnat, elsker jer, ses igen sener. smiley

sådan smiley

• #19   28. maj 2011 Nåh ja. så har jeg en ting eller to til.

nogen gange tror jeg det bringer uheld hvis folk ser mig, (altså når jeg kan høre de kommer) så skynder jeg mig væk eller bag en dør ! haha

og så er jeg vanvittig bange for krabber smiley

• #20   28. maj 2011 tjekker altid glasset for snavs mm. inden jeg drikker af det.

hader rejer, konsistensen aaad..

hvis jeg ser en edderkop skal mine forældre fjerne den smiley

• #21   28. maj 2011 Jeg skal ha' et stykke tyggegummi inden jeg går ud af min hovededør, medmindre det er for at gå ud med skraldet ;p

og lyden af en tusch der er ved at gå ud som bliver tegnet med.. jeg kan slet ikke ha' det.. for kuldegysninger bare ved tanken smiley

• #22   28. maj 2011 Lyden af en gaffel eller kniv på en tallerken... Den der høje lyd der går lige i ørerne på en.... Ej hvor jeg hader den.... smiley

• #23   28. maj 2011 Spiller jeg et spil, skal jeg vinde de baner jeg sætter mig for, inden jeg kan lukke ned om det så tager flere timer.. Ikke fordi jeg gider, men fordi jeg tror det bringer uheld.

Når jeg er på rideskolen skal jeg vaske hænder 2 gang..

Jeg kan ikke klare håndklæder der gnider op af hinanden, for det klamt bare af at tænke på det.

Synes får er uhyggeligt s;

• #24   28. maj 2011 Jeg går helst ikke på offentlige toiletter, heller pisse i en skov smiley

Jeg skriger og begynder nærmest at tude når jeg ser små krybdyr (edderkoper, bænkebiver osv..)

Jeg kan ikke lade min halskæde være, den skal suttes på!

jeg begynder at tude af grin hvis nogle siger "marabou" - gammel vanesag..

Jeg kigger altid alles skabe og skuffer igennem når jeg er på toilet ved mine veninder smiley

Det var vist lige hvad jeg kunne komme i tan´ke om smiley

• #25   28. maj 2011 Jeg er bange for edderkopper.... jeg stiller mig simpelthen op og tuder som et lille barn....

Jeg kaster op (bogstaveligt talt) hvis jeg skal tage opvasken, eller fjerne noget fra vasken - jeg brækker mig hvis jeg så meget som ser nogle gør det.

også har jeg den der dårlige vane med at drikke mig alvorligt meget i hegnet..

• #26   28. maj 2011 Jo... Jeg har også en vane der siger at jeg SKAL slukke alt (når jeg skal i seng) feks. klokken 02:00 - ellers venter jeg en time til - uanset hvor træt jeg er....

• #27   28. maj 2011 eller... det gælder også hvis jeg lige skal ud med hunden, Jeg venter lige til klokken er 14:00. hvis ikke jeg når det, venter jeg på den bliver 14:15, osv.

• #28   28. maj 2011 Wianda
    kan fortælle dig at du ikk er den eneste der er bange for pindsvin er en jeg kender os men er fordi hun har mødt et dyr der liner et pindsvin men bare meget støre og lidt sygt i hovdet af et dyr

men til mig selv
    HADER støv og ting der føles som støv så kan ikk lide at røre ved kridt, mel, pusse støv (træ) og ikke minst støv fra HEST når man strigler så enten tørre jeg hænderne af i bukserne rimelig ofte eller så strigler jeg med hansker

også kan jeg ikke lide OST der smager af nået og når folk skal køre de der glamme oste forbi en og vil især ikk røre dem vis de lugter

og er bange for nåle både når jeg selv skal stikkes eller når jeg skal stik andre men er blevet bedre

• #29   28. maj 2011 -Jeg er pisse bange for nåle! Ser jeg en i tvet som bliver stukket kan jeg gå helt i selvsving, og krybe sammen. Fy føj.
    - Tang og krabber og andre klamme ting som rører mig på straden. Går total i panik. Så hellere en pool ;D
    -Sluge piller! Puha.. Skal knuse dem, ellers spiser jeg dem ikke..
    - Ligge med hovedet så jeg kan se døren(i min seng). Tænk hvis der kom en ind jo ;D

Der er nok også flere sjove ting, men kan ikke lige komme på dem lige nu ;D

• #30   28. maj 2011 jeg er bange for at kører med elevator..
    og på skolen er der sådan nogle trekanter i gulvet som jeg altid skal 'gallopere' hen til og springe over smiley

• #31   28. maj 2011 Er ret fanatisk med hvordan jeg spiser. Fx nogle vingummier og lakridser er skabt til hinanden og må ikke spises alene. Skal altid ha mit slik i en bestemt rækkefølge og ligger dem op i sofaen. Når jeg spiser skal jeg ha noget af det hele på gaflen, fx sovs, kød, grøntsager og ris.

Kan ikke li at røre ved håndtag, da de er beskidte. Når jeg har tørret mig vasker jeg altid fingre inden jeg tager bukser på igen smiley

Får det dårligt ved tanken om at ride uden gamacher.

Skal kysse min kæreste farvel 3 gange og skal kysse min hest farvel.

Kan ikke gå med bare tæer i vandet.

Er bange for mørke og ting under sengen også selvom jeg nu har en seng som går helt ned til gulvet.. hehe

Er vildt bange for spøgelser.

• #32   28. maj 2011 jeg kigger altid bag badeforhænget - tænk hvis der nu stod en eller anden :-D.
    jeg renser negle HELE tiden! kan slet ikke klare hvis de er beskidte nedenunder (stoppede med at bide negle og begyndte på det istedet)
    jeg kan ikke klare andres spyt, og slet ikke min lillebrors - ad!!
    puha, kan ikke klare tanken om bare at skulle børste tænder med dem samme tandbørste som ham - af samme grund har mine tandbørster ALTID den samme farve, for tænk hvis han kom til at tage min en dag fordi han troede var hans.s;
    lægger ny neglelak næsten hver dag fordi jeg ikke kan klare det skaller af.

• #33   28. maj 2011 Anja og iceman - Haha, jeg troede du var bange for køer i en elevator... altså sådan en muh-ko. smiley

• #34   28. maj 2011 Jeg er så kedelig at der kun er 2 ting jeg er rigtig bange for smiley

Sommerfugle og mig selv..
    Nogle gange overvejer jeg at gøre nogle forfærdelige ting, og kunne sikkert godt finde på det.. Kan slet ikke kende den side af mig selv

• #35   28. maj 2011 At røre ved en tavle eller nogen gør det så begynder jeg at græde!;)

• #36   28. maj 2011 JGR - det lyder da skræmmende... :s
    som hvilke ting?

• #37   28. maj 2011 Hov, jeg kom lige på en mere.

Hvis folk pudser næse er jeg ved at brække mig. Kan slet ikke tage det. Pudser aldrig selv næse, det er for klamt!
    Og hvis jeg hører eller ser nogle brækker sig, begynder jeg også ;D

• #38   28. maj 2011 Jeg kan ikke finde ud af at pudse næse smiley

• #39   28. maj 2011 Balloner .. jeg ved ikke hvad der er med dem, men jeg har aldrig brudt mig om dem. Jeg kan godt se på dem, men røre dem og især puste dem op..nej!

Gummihandsker. Jeg får det fysisk dårligt af dem.

Spiser jeg kylling skal det kun være brystkødet. Jeg kan ikke lide vingerne og lårene.

Jeg undgår helst at gå under stiger/stilladser for jeg frygter altid at få noget i hovedet.

Jeg har højdeskræk. Det er ikke altid nemt.

Jeg hader edderkopper.

Jeg kan ikke spise rejer og andre skaldyr. Især ikke krabber. Jeg er krebs og jeg kan bare ikke spise mit stjernetegn xD

Jeg har altid kartofler, grøntsager og kød på den samme plads på tallerkenen: Kartofler øverst til venstre, kød til højre og grøntsager nederst. Hvis de ligger anderledes drejer jeg enten tallerkenen eller bytter rundt på det.

• #40   28. maj 2011 Jo så hader jeg os lyde fra tikkende ure, negle der køre over tavlen og vis kniven smutter på tallerknen samt susen fra vinduer der ikk er lukket helt og vintakitions skakt der suser

også har jeg svært ved at sove vis der ikk er musik eller tv køre

• #42   28. maj 2011 Kan overhoved ikke klarer tivoli forlystelser... Bliver så dårlig og svimmel af bare at stå og kigge op på dem.. Bare tanken.. Forfærdeligt...!

• #43   28. maj 2011
    Simone*Thunder . - Det er jo noget OCD agtigt noget det med kysse 3 gange og ligge op på sofaen? smiley

• #44   28. maj 2011 Jeg børste tænder når jeg er i bad
    Jeg sover næsten altid med tv'et tændt
    Jeg spiser sjældent morgenmad og når jeg så gør presser jeg altid mælken væk da jeg ikke kan lide mælk
    Jeg kalder altid på min mor hvis der er en edderkop - den må hun altså slå ihjel!
    Jeg fik altid følelsen af lattergas når jeg brugte sikkerhedsbriller i fysiktimerne i folkeskolen
    Jeg kan ikke lide at spise i offentligheden og fremstår derfor tit som en der aldrig spiser noget
    Jeg kan absolut ikke lide fyrværkeri

• #45   28. maj 2011 Min fobi:
    Balloner. Jeg skriger og næsten tuder og pisser i bukserne når jeg ser dem eller skal røre ved dem ! :s

Mærkelige vaner:
    -Jeg går ALDRIG på toilettet når mørket har lagt sig, medmindre at jeg ved at nogle er vågne eller min roomie på skolen går med mig..
    -Vingummier kan KUN spises med chips. BASTA!
    - Når jeg sidder ved min computer skal jeg have en blok papir og en blyant/kuglepen ved siden af mig.
    - Når jeg har bøvset siger jeg "Amen" med engelsk/amerikansk accent... smiley
    - Vores toiletdør skal lukkes helt i, når vi har været derude, ellers får jeg stress.
    - Min dyne skal næsten op over ørerene når jeg skal sove. xD
    - Når jeg skal lave et linje skift på min computer trykker jeg "shift+enter"..

Der er sikkert mange flere, kan bare ikke lige komme i tanke om dem lige nu smiley

• #46   28. maj 2011 Haha.. havde også rengøringsvanvid på et tidspunkt, men det er jeg ved at komme over igen.. smiley

Er totalt vane menneske, og skal bare have det bedste ud af min mad, derfor jeg spiser på den måde..

Kan slet heller ikk ha når folk pudser næse, hvordan kan de gøre det inde i klassen? jeg får brækfornemmelser.. kan heller ikk selv pudse næse foran folk og kan ingen gang få mig selv til at gøre det på toilettet i skolen..

• #49   28. maj 2011 Hår i mad - så brækker jeg mig.
    Kan slet ikke klare lugten af andres bræk eller at folk brækker sig. Så brækker jeg mig også. Jeg passede engang børn og en af børnene var syge en dag og kastede op, så vi skiftedes til at kaste op. Det var ret så ulækkert.
    Hvis der er noget der er muggent kan jeg også kaste op, jeg kan ganske enkelt ikke klare lugten.
    Ellers er jeg rimelig large over for andet skidt og snavs.

Har ikke nogle særheder med hensyn til ting man skal gøre, eller vaner. Kun dårlig vane i form af at bide negle smiley

• #50   28. maj 2011 MajaM-BROR
    Hehe, gemmer også altid det bedste til sidst.. ved rugbrød og boller spiser jeg hele kanten rundt og så midten til sidst.. det er meget vigtigt at den sidste bid er perfekt smiley Kan blive helt sur på min kæreste når han spiser før det andet, for jeg har altid gemt desserten til sidst

• #52   28. maj 2011
    * Veg *
    Du skal aldrig spise med mig så, kommer tit til at smaske uden jeg ved det.. hehe..

• #54   28. maj 2011 jeg er bange for folk der er klædt ud - så jeg hader karnevaller og fastalavn smiley

• #57   28. maj 2011 -Når jeg skal i seng om aftenen og skal ud og børste tænder, kigger jeg altid ind bag badefårhænget..
    -Når jeg skal have noget at drikke, puster jeg på glassets overflade..
    -Jeg kan ikke lide at cykle/gå alene ude ved vejen. Er bange for at blive kidnappet, voldtaget m.v.
    -Jeg kan ikke klare når folk "tygger" i is.
    -Kan ikke KLARE tang..
    -O har sådan etr forhæng op foran min seng, så hvis der går nogle forbi min dør ude i gangen (har døren på klem) så kan de ikke se mig.
    -Har en trang til at få og få og få hele tiden.

Det var bare én brøkdel af mine underlige ting :-P.

• #58   28. maj 2011 Jeg kan se på det hele jeg absolut ikke er alene smiley Hehe. Dejligt at vide! http://v.v-p.me/4o6FcvS

• #59   28. maj 2011
    Team Donny - sidder jeg også og tænker.
    Der er virkelig mange ekstreme ting.

Vi ved slf. ikke om folk snakker med psykologer, men ud fra hvad der står så er der virkelig mange der har voldsomme angster og OCD lignede tilstande...

• #60   28. maj 2011 Jeg er temmelig heftigt medicineret og ser min psykiater og kontaktperson jævnligt (:

• #61   28. maj 2011 Donny og krikken - ej lad os nu ikke få den drejet ud på et spor om psykologer og om hvor meget hjælp folk har brug for. Nogle slemmere end andre, ja. Men hestegalleri er ikke stedet at diskutere og vurdere om folk har brug for hjælp eller ej. smiley Er sikker på alle har nogle ting de tumler med.

• #63   28. maj 2011 Jeg beder venligst ALLE at se bort fra det link jeg sendte i en af de forrige beskeder smiley Det var ikke meningen, og kan ikke slette, da jeg har slettet et indlæg idag. SORRY!

• #64   28. maj 2011
    Lenette A - Jeg er såmend bare bekymret da nogle af tingene ikke har så meget med sjov og gøre - det er vel tilladt smiley

• #65   28. maj 2011 Enig med Lenette A. Det er jo ikke sådan noget med at vi dyrker voodoo for at få en hverdag til at køre - eller har psykopatiske tanker.Synes at der i forvejen bliver dømt meget på HG, skal vi nu også til at dømme hinanden psykologisk? Kan vi ikke have sådan en tråd uden at blive dømt?

• #66   28. maj 2011 kan ikke lide store raketter til nytårs aften
    men kan godt lide de der små pistoler og knald perler og det er ikke skal ild til

men kan godt lide de der man hiver i og så siger det bang
    og så kommer der nogen terpentiner staves ud
    men når jeg skal til at fyre dem af kan jeg bare ikke lide det

• #67   28. maj 2011 Veg - Denne tråd var ment i sjov, og efterspurgte mest "dårlige vaner". Hvis folk er kede af noget af det de går rundt med, sys jeg de skal finde hjælp til det. Jeg kan i hvert fald ikke hjælpe dem. Forstår slet ikke at dette emne skulle drejes til at være så alvorligt. Jeg har bestemt ondt af folk som direkte lider under deres tvangsneuroser, men jeg regner ikke med at de poster dem i et "for sjov" forum, og derefter forventer at jeg skal sidde og lege psykolog?

• #69   28. maj 2011
    Lenette A
    Der er ingen der har bedt dig lege psykolog nogen steder. Du opretter et emne om mærkelige vaner, folk kommer med deres mærkelige vaner - hvor til nogle bliver bekymret for de mærkelige vaner.
    Det er vel ganske normalt og humant at blive/gøre.

• #71   28. maj 2011 Krikken - Og det skal du bare have lov til! smiley

• #72   28. maj 2011 - Når jeg skal lave et linje skift på min computer trykker jeg "shift+enter".. < den laver jeg også, hvilket resulterer i at min computer tit spasser -.-
    også kan jeg heller ikke spise med folk jeg ikke "kender".
    jeg får anoreksitræk - sidder og leger med maden, og spiser ikke enggang halvdelen af hvad jeg plejer.
    kan ikke engang spise med min kæreste som jeg snart har været sammen med i en måned nu, og han får fnidder af mig fordi jeg ikke spiser :-D.

• #73   28. maj 2011 kan ikke se noget forkert i at høre om andres sjove vaner?:)
    fx. at jeg går rundt med en standerlampe 5 min hver aften for at lede efter edderkopper. det er jo ikke noget jeg lider under smiley

Haha, det er fandme for godt smiley

• #75   29. maj 2011 Hold da op, alligevel.

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om, at jeg selv gør:
    Når jeg spiller banko (hvilket jeg gør så godt som aldrig) holder jeg altid en brik i hånden så jeg er klar til at ligge den på, hvis jeg får det rigtige nummer (ikke det sære, det kommer nu) og hvis der går et stykke tid hvor jeg ikke får nogle af de rigtige tal, skifter jeg brikken ud, for det kunne jo være en anden brik gav mere held xD

• #77   29. maj 2011 hmm

jeg er monster bange for edderkopper! hvis jeg ved der er en edderkop på mit værelse kan jeg finde på at stille mig på en stol når jeg skal støvsuge smiley

jeg skal altid tjekke døren er låst 2 gange smiley

jeg tjekker altid køleskabet når jeg går forbi det smiley

den med bingo har jeg også smiley

jeg er utrolig bange for spøgelser/ånder, så min dør skal altid være lukket, og jeg tænder mit tv inden jeg slukker lyset og når jeg har slukket mit tv åbner jeg ikke øjenen igen smiley

jeg HADER at ride uden bandager eller gamacher, jeg er overbevist om at min hest kommer til skade uden smiley

ved jeg har mange endnu men kan sq ikke komme på dem smiley

• #78   29. maj 2011 ¤ Camilla Roerselv ¤
    Er glad for at jeg ikke er den eneste som har det sådan med bandager og gamacher. hehe.. får det nærmest dårligt når jeg ser folk ride uden..

• #80   30. maj 2011 Hmm. Har en del!
    - Jeg hader fugle der flyver rundt over mig.
    - Når jeg læser, sidder jeg og vipper med foden. Er sikker på jeg læser hurtigere så xD
    - Skal altid se om der er nogle bag mig når jeg går når der er mørkt
    - Kan ikke sove, hvis min hund ikke er med oppe på mit værelse.
    - SKAL have alle mine smykker på inden jeg rider, jeg er sikker på jeg falder af, hvis jeg ikke har.
    - Kan ikke have at have tørre læber eller hænder.
    - Hader når folk synker vand, synes det lyder klamt smiley

Tror hvis det er det XD

• #81   30. maj 2011 Jeg er bange, psykisk rædselsslagen, for rutschebaner!!
    Jeg begynder at flæbe, bare når nogen prøver at få mig overtalt med i én.
    - Folk dør i dem!

• #82   30. maj 2011 ¤ Camilla Roerselv ¤
    - Din hest kommer mere til skade, ved at du bruger bandager smiley

• #83   30. maj 2011 Jeg er "mørkeræd" dermed ikke sagt at jeg sover med lyset tændt, eller er bange udenfor, men jeg kan ikke klare at gå i gennem mit hus i mørke om natten...
    Jeg har angst for at spise med andre mennesker.

• #84   30. maj 2011 Tror nu det med bingo er mere en form for overtro smiley
    - men skægt at jeg ikke er den eneste ! xD

Kommentér på:
Har i mærkelige "fobier/vaner"?

Annonce