verden forandret sig. {{forumTopicSubject}}
hej alle.
vil fortælle lidt om min historie, da mit liv blev forandret og vil høre om i også har prøvet det?
-for 2 mdr siden blev min far erklæret meget alvorligt syg, han fik konstateret kræft 3 steder i sin krop, hvilket er rigtig rigtig meget faktisk.
han kommer ikke til at arbejde igen, og han overlever ikke..
-men fra at vide min far har kræft, til at kunne se og mærke at have en syg far der er der hjemme og rent faktisk er syg..
DET ER FANDME HÅRDT!!
jeg tør næsten ikke være alene med min far.. selvom det er underligt, men jeg er sådan bange for at gøre ham ked af det eller gøre noget forkert.
det er erigtig underligt.
det her det har ændret alt, og alt hvad jeg gør og hvordan jeg reagere det går tilbage til min far er syg.
jeg nyder den sidste tid med min far, og det gode ved det her, er at jeg har god lang tid til at sige farvel til ham på..
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 94
- er det også din far :(?
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1369 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
Lyder rigtig hårdt, og kunne godt forestille mig hvordan det er at stå i den situation :'/
Håber i får nydt hinandens selvskab på fulde drag!
Det gør mig ondt med din far! :s
jun 2010
det betyder meget !
ja selvfølgelig nyder jeg det, men ikke mindst det så det rigtig svært at nyde det nogle gange
jun 2010
det gør mig ondt !
jeg håber og tror på det her ikke går så stærkt, det må ha været forfærdeligt :(!
jeg nyder et hvert sekund med min far, og mig og min far vi ELSKER at tage i byggemarket sammen, så det gør vi rigtig tit hehe
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
Det er rigtig hårdt. Jeg savner også lige at ringe og snakke med hende, og bare vide hun er der. Jeg prøver at være stærk, og hjælpe min far, men det er rigtigt hårdt. Gør det så godt jeg kan.
- håber i får mange gode timer med jeres forældre/nærmeste, for det fik jeg ikke, med min papmor. Det skete akut.
jun 2010
det må have været hårdt !!!
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
Kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være, det tror jeg kan man ved hvis man står midt i det :-(..
Krammer til jer alle sammen.
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
Jeg mistede min mor og mand for 9 år siden med få måneders mellem rum og havde min datter på 15 år at tage hensyn til. Det er næsten umuligt at håndtere dèn sorg. Min datter og jeg skev mail til hinanden-vi kunne ikke sige det og jeg ville ikke have hun skulle lide med mine tårer.
Pas på dig selv-det er hårdt at stå på sidelinien.
mvh merete
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
jun 2010
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
Pas på dig selv.
qnuz fra mig
verden forandret sig.