{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Er gået helt i stå med ridningen :( {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Føler mig altså lidt uheldig for tiden...
Her for godt en månede siden, fik jeg lov til at få egen hest, af egen betaling.
Var godt indstillet på det, var ude at prøve hest, og fik købt staldinventar, men pga. familieproblemer gik det hele i stå.
Nu er lysten bare helt væk, fordi problemerne har været der to gange før.. (Problemer med søster)
Det har såret mig meget, og tæret på mine krafter.. smiley
og nu syns jeg bare at jeg er gået helt i stå med ridningen.. smiley
Føler mig slet ikk motiveret, og sys ikk rigtigt at de rigtige muligheder dukker op smiley
Ved ikk rigtig hvad jeg skal gøre?
Skal jeg holde en pause med ridningen og vende tilbage til det senere eller?
Er helt lost, vil virkelig gerne ride og springe og det hele, men kan bare ikk finde parten eller hesten til det smiley
Ønsker af hele hjertet egen hest, men har ikk overskud til det pga. familie problemer... smiley
ved egentlig ikk hvad jeg vil med emnet, men er bare så fortvivlet.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er gået helt i stå med ridningen :(
  • #1   4. maj 2011 Måske ville en pause være en god ting, når movitationen ikke er der

• #2   4. maj 2011 Ja, tænker jeg os, men motivationen er der ikk, fordi der ikk rigtig er nogen form for støtte føler jeg smiley

• #3   4. maj 2011 hvordan kan problemer med din søster, få dig til at opgive noget, du SÅ gerne vil?

• #4   4. maj 2011 det skulle hun da ikke have indflydelse på.
    hun er jo ikke din forældre.

• #5   4. maj 2011 Nej..
    Grunden til hun er skyld i det, er fordi hun skulle have haft sin hest hjem til os at stå, jeg har ikke råd til at have to heste og tid til to heste. jeg har tid til én hest og hvis hun skulle have en hjemme hos os, passede det fint!
    Men hun er blevet uvenner med forskellige, og lader det gå ud over os.
    Jeg går hen og ska være den voksne, og det har jeg været længe, og nu kan jeg ikke mere : /
    Alt var købt og klar, men hun gjorte det så vi skulle opgive det.
    og jo, burde være ligeglad, men har som sagt ikke råd og tid til at have to heste på én gang! smiley Desværre.

• #6   4. maj 2011 køb en selskabs pony / få en, de bliver efterhånden givet væk, og de er ikke så dyre i drift. .
    Men hvis du ikke synes motivationen er der, hvorfor så anskaffe sig en hest?
    Hvad vil der så ske hvis du fik en, og du mistede motivationen igen efter en månede, så har du en hest til at stå og bare glo - vil det være fair over for den? .,...

• #7   4. maj 2011 Som sagt overfor er motivationen der ikk fordi jeg ikke har støtte fra min søster (opbakning) Hvis jeg fik en hest ved jeg at det hele ville ændre sig, men ja..

• #8   4. maj 2011 efter min mening, så hvis man virkelig brænder for noget - så er man ligeglad med om man skal cykle 1000 km først, eller om ens søster er lidt.. ja ved ikke hvad du vil kalde det..
    hvis det er noget man vil så mister man ikke bare lige motivationen første gang det går i vasken..

Kommentér på:
Er gået helt i stå med ridningen :(

Annonce