754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

VIRKELIG dårlig service! VIRKELIG dårlig service!

Her for 11 dage siden modtog jeg nogle støvler fra gohorse som desværre er for små til mig ):
Jeg har så bestluttet mig for at bytte dem til et par pioneer.
Jeg tænkte så: Istedet for at sende mine andre retur for 75 kr. også få mine pioneer tilsendt for 75 kr kunne jeg ligeså godt køre derhen.. Der er ikke særlig langt fra mig.

De siger man skal sende en mail.. det har jeg gjort for 10 dage siden uden svar smiley Har ringet.. Intet svar. På deres hjemmeside står der at deres butik kun har "begrænset åben".. Men jeg skal til stævne på Søndag og der er kun 14 dages retur ret på støvlerne. De siger ovenikøbet på deres telefonsvare man skal sende en email. Men jeg har intet svar fået!

Det var dog l*orte irriterende! Skal jeg tage derned i morgen også bare få dem til at åbne eller hvad? :s

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIRKELIG dårlig service!
  • #1   26. apr 2011 Hmm med Gohorse kan du vel ligeså godt give op...
    Der går så MANGE historier om deres meget ringe service, at det er helt grotesk.
    På heste-nettet har der været flere debatter om det "firma"

• #2   26. apr 2011 Print en kopi af din email og forklar dem situationen når du tager derned.
    Og at du har ret til at de tager dem tilbage, inden for 14 dage.

• #4   26. apr 2011 SRA: Jeg skrev faktisk heller ikke, at hun SKULLE give op. Jeg mente at, det er set så tit, at folk intet får ud af deres klager.

Jeg tror faktisk at det eneste der kan virke imod dette firma, er trusler om at man går til BT eller Kontant programmet.
    Har i hvert fald kunne læse mig, at de er totalt ligeglade med deres kunder og de bestemt ikke er bange for at være nedladende og ligeglade.

I en af trådene på HN vælger butiksejeren faktisk, at gå ind og kalde køber for diverse grimme ting og beskylde køberen for at være en løgner, i stedet for bare at sige undskyld og få ordnet de problemer/fejl der måtte være sket.

• #5   26. apr 2011 Bare kæmp videre - de skal bytte dem! Hvis de nægter så gå videre med det. Optag evt. deres telefonsvarer, send en mail hvor du for en kvittering på den er sendt til korrekt adresse - evt. også en kvittering for at den er læst. Så står du utrolig godt i din sag smiley

• #6   26. apr 2011 Tak for hjælpen :o) Skal jeg tage derned i morgen og se hvad der er?

• #7   26. apr 2011 Hvis du har mulighed for det, så ville jeg tage derned ja smiley

• #8   26. apr 2011 Også tager jeg skjult kamera med xD

• #9   26. apr 2011 Har også hørt rigtig mange dårlige historier om lige præcis den butik. Jeg tør ikke købe noget derfra. Særligt over nettet.

Kommentér på:
VIRKELIG dårlig service!

Annonce