557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 76 Svar

Tatto skrivning :D Help me ! Tatto skrivning :D Help me !

Hey folkens!

Jeg har fået lov til at få tattoo på håndleddet :-))

Der skal stå: Rosmear

Er der nogle der er rigtig gode til at skrive?
Vil nogen skrive Rosmear på et papir også sende et billede af det til mig? smiley

- Det skal stå skråt, og flot smiley Fnis. Især R skal være riiiigtig flot smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatto skrivning :D Help me !
  • #1   23. apr 2011 Et råd smiley
    Du kan da bare gå ind i Word og finde en pæn skrift? smiley

• #2   23. apr 2011 det er ulovligt at få lavet en tatto på håndledet i danmark

• #3   23. apr 2011 det kan godt ske det bliver svært for dig at finde en der vil tattovere dig ulovligt på håndledet

og da du ikke er 18 siger jeg bare inu mere hel og lykke til dig med at finde en der overhovdet vil tattovere dig selvom du har forældre underskrift

• #4   23. apr 2011 Hvorfor mon det er det? smiley
    Find en fed tekst på word smiley

• stald s
    stald s Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 25
    #5   23. apr 2011 Det kan sagtens lade sig gøre!
    Jeg har fået lavet tatto på fingeren og det er også ulovligt.

• #6   23. apr 2011 Det er det da ikke? :-))

- Har da set MANGE og kender MANGE der har på håndleddet.
    - Word, synes jeg nu ikke er særlig fedt. Kan godt lide HÅNDskrift :-))

- Vi kender en del der gør det med forældre opbakning 100%, og vi siger bare jeg er 16 smiley

- Tror allerede jeg har en der skriver for mig - men ville bestemt ikke skade at i også kunne komme med forslag, hvis i har lyst smiley Jeg kunne jo sagtens sætte en lille idé fra jer, sammen med den der skriver navnet :))

• #7   23. apr 2011 <Det er da ikke ulovligt på håndleddet.. har selv en der.. det er ulovlig PÅ hånden..

• #8   23. apr 2011 (link fjernet)

har er lige reglerne for tatoveringer

• #9   23. apr 2011 Håndledder er ikke under kategorien hænder..

• #11   23. apr 2011 men nu kender jo også en del som både har på hænder og i ansigtet..

• #13   23. apr 2011 vil gerne høre hvem du får til at lave en på håndledet
    for jeg har ikke kunne finde nogen der gør

• #14   23. apr 2011 Ej hvor fedt (-;
    ikke fordi jeg ahr den allermest fantastiske hånbdskrift, men elsker at sidde og lege med sådan noget (-:
    - skal det være rent skrift, eller må der var en lille detalje bagved?
    evt. et hjerte, en blomst, en fjer, eller noget? (-;
    skal skriften være sammenhængene? d:

• #15   23. apr 2011 Jeg har tatoveringer på begge mine håndled og det var ikke noget problem at få lavet smiley

• #16   23. apr 2011 Men kan lige se at du "kun" er 14 år gammel, og det bliver nok et problem for dig at finde et sted hvor de vil lave en tatoo på dig, også selvom at du har godkendelse for dine forældre!! :S Det er nemlig ret ulovligt!!!

• #17   23. apr 2011 Amanda, det vælger du heeelt selv smiley

Tager imod alle forslag.

Har en til at skrive, men jeg ved at der skal være noget særligt ved R'et .. Noget HELT særligt.

Og måske en lille detalje også smiley Så fyr løs!

• #18   23. apr 2011 nemmelig det er også det jeg mener bliver sværest

• #19   23. apr 2011 LineBie - fylder snart 15 - men vi siger til tattovøren at jeg er 16 og har min mor med + en "falsk" storesøster smiley

• #21   23. apr 2011 Sigyn, vi kender et par tattovører som har sagt god for det smiley

• #22   23. apr 2011 du skal stadig være 18 før det er lovligt
    det nytter ikke noget du er 15

• #24   23. apr 2011 Pernille, vil du holde dig ude fra mit emne? Jeg kan enkelt ikke bruge dig til noget, desværre, da dine eneste kommentarer er at det er ulovligt og det nytter ikke noget når jeg er 15.

Jeg har fundet ud af det med tattovører, vi har en klar, så det behøves IKKE at blive fortalt ;-))

Jeg ledte efter folk der gerne ville tegne smiley

• #28   23. apr 2011 Catharina, blabla smiley
    Rosmear er et ord der har betydet SÅ meget for mig siden jeg var 6 år gammel. Ofte har jeg skrevet det på min arm, håndled og lign.

Der ligger en historie bag det, hvilket jeg gerne vil se tilbage på ved et enkelt ord.

Jeg er knap 15, sikkert 15 når jeg får den lavet. Men heldigvis er du ikke min mor. Min mor er gået med til det fordi det var enkelt, og hun ved jeg ville være glad for den.

Min far er virkelig politi agtigt.. Men han gik også med til det. Fordi den ikke er stor, fyldig og fordi den betyder meget for mig, i det hele taget meget for familien.

I dont care hvis DU synes jeg skal vente. Jeg har ønsket det i sååå lang tid, flere år. Jeg venter ikke! smiley

- Som sagt vi HAR fundet vores tattovør smiley

• #29   23. apr 2011 ja nu gider jeg ikke gentage hvad de andre siger selvom jeg giver dem fuldkommen ret smiley

- men få dog tatovøren til at skrive det for dig på en flot måde, det er jo noget af det han er profesionel til (:

• #30   23. apr 2011 på min skole er der mange der har tattoo og det er alle 16 eller 17 (;

• #32   23. apr 2011 du har oprettet et indlæg og jeg er i min fulde ret til at skrive

og du sætter en tatovør i fare for at komme i fængels giver Catharina H
    fuldstæntig ret

det kan man ikke være bekendt

• #33   23. apr 2011 Pernille M - du går udenom mit indlæg, også derfor har du længere IKKE ret til at skrive, da jeg spurgte om noget helt helt andet! smiley

Det går under som "useriøst" :-))

- Jamen så må du jo give hende ret ;o)

• #34   23. apr 2011 Ja der er rigtig mange der har tatoveringer selvom de er under 18, men det er altså for latterligt. Helt ærligt så vigtigt kan det heller ikke være, er det så stort et problem og vente til man faktisk er gammel nok??

• #35   23. apr 2011 Mie - Nææææh smiley

• #36   23. apr 2011 useriøst så meld mig for at det er useriøst
    at fortælle dig at det er ulovligt

og hvis du ikke kan tåle at få afvide at det er ulovligt og hvad folks mening er om det at du sætter ens karierre på spil hvis det nu skuille blive opdaget
    så skulle du nok have tænkt dig om inden du oprettede indlæget

• #37   23. apr 2011 Jeg ved sku da godt det er ulovligt.

Men jeg spurgte om folk der vil TEGNE! Ikke fortælle mig at det er ulovligt, derfor går du udenom mit emne egentlig smiley

• #39   23. apr 2011 og du laver indlæget selvom at du godt ved det er ulovligt og regner med at folk ikke kommentere på at du kun er 14-15

men ja prøv du om du kan melde mig fordi du mener jeg går udenom dit enme

• #42   23. apr 2011 Catharina, jeg behøver ikke dig til at fortælle jeg er 14 og ikke moden.
    Aldrig i mit liv ville jeg give dig ret.

Min mor ville jo hellere ikke give mig lov hvis hun ikke vidste jeg var SÅ sikker på at jeg altid vil beholde den. Så nej, det er ikke noget jeg vil være træt af.

Igen, GODT du så ikke er min mor eller far, hva?
    Havde du vidst hvor streng min far er bare at jeg maler med tuds på mig selv. Han kan godt nok blive skuffet. Men gav mig lov. Havde du vidst historien og det hele, tror jeg dit syn var bare ændret lidt.

Jeg venter ikke, uanset hvor meget du råder mig til det. Det er ikke engang et råd for mig, for jeg kan intet bruge det til.

Jeg har ønsket det i knap 10 år. Hvorfor skulle jeg ikke også ønske den 10 år længere frem? Og længere igen?

• #43   23. apr 2011 Nu er det jo ikke den 16-årige piges problem, at tatovøren ikke beder om ID. Der sælges også cigaretter og alkohol til mindreårige, og det er de ansattes ansvar at se ID.

• #44   23. apr 2011 Nej jeg ser det nemlig ikke som råd og hjælp, fordi det ER det ikke for mig! Så drop det, tak.

Jeg plejer ikke at skrive sådan egentlig, men jeg bliver altså nu godt gal i skralden når I bliver ved! smiley

Mine forældre er ansvarlige. Jeg får ikke lov til at drikke, har hellere ikke lyst, og går hellere ikke sent ud om aftenen.

Jeg har kunnet passe mig selv siden jeg var 11 da min mor er blevet opereret flere gange, og stod i 1½ uge hvor jeg skulle passe hus selv, hvorefter jeg sov hos naboen, og passede alle dyrene(det tidspunkt 8 heste, 5 katte, 1 hund og kaniner, masvin osv.) i en måneds tid, indtil min mor måtte bære og lign. igen. Derfor har jeg også udviklet mig mere end dem i min alder.

Så ikke skriv jeg ikke er moden, og da SLET ikke på min skrivemåde. For du er da endnu værre.

• #45   23. apr 2011 Det her er ikke for at fornærme dig TS, men jeg synes også, at du bør vente.

Hvis ordet betyder rigtigt meget for dig, så gør det det nok også når du bliver 18.

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en, men det er så nemt at fortryde, og så svært at fjerne igen. Jeg har selv en tatovering på håndledet, som jeg godt kunne have undværet.

• #46   23. apr 2011 smiley Djalina smiley .
    nu snakker vi jo ligesom ikke om det med at den ikke må laves på håndledet vi snakker om at hun er 14 snart 15 og at det er skide ulovligt at lave tatovering på en under 18 selvom der er forældre underskrift

Aram og Camilla smiley .
    hvis du abselut vil sætte en karirrer i fare og få lavet en tatovering du skal have resten af dit liv
    så vær for ikke mindst din egen skyl være 100 % på at fu ikke vokser
    mere
    da en tatoverning ikke følger med når du vokser men går fra hennanden

• #47   23. apr 2011 SCM - ønsket det i knap 10 år, og venter ikke længere smiley Det er min egen beslutning.

Jeg ville også vente hvis det var et andet ord. Som f.eks Unieke(anden betydning) ville jeg nok fortryde.

Men Rosmear, never in life smiley

• #48   23. apr 2011 Hvis du er så moden som du siger havde du slettet denne debat for længe siden. Du kan jo se at der ikke kommer flere svar på dit spørgsmål. smiley

• #49   23. apr 2011 Pernille - Inden man begynder at belærer skal man lige tjekke op på reglerne.. Det hedder fra håndledet og ud. Så det vil sige hvor hånden starter og ud må man ikk tatovere, og fra halsen og op.. :o)

Hader når folk skal spille så kloge uden at vide sig sikre.. :o)
    Men prøv dafont.com.. smiley

• #50   23. apr 2011 - og forresten 10 år? hold da op, tror ikke engang jeg viste hvad en tatovering vra da jeg var 4 smiley

• #52   23. apr 2011 Pernille - Sætter jo ikke min karriere i fare? :-))

- Men jeg er sikker på at jeg ikke vokser mere .. Det er meeeget lidt, er vokset 2 cm på 2½ år, hvor jeg normalt vokser 6 cm på 2 år smiley

• #53   23. apr 2011 Pernille - Hvorfor mener du hendes tatovering ødelægger hendes karriere? Min karriere indenfor pædagogik er da ikk ødelagt. Kærestens indenfor finmekaniker er da heller ikk. Min fars som lagerarbejder er da heller ikk.. Tatoveringer er idag så udbredt at det faktisk ville svært at undgå ansættelse af tatoveret mennesker.. :o) Dog er jeg enig i at man som 14-15 årig slet ikk burde blive tatoveret eller have valget!

• #55   23. apr 2011 snakker heller ikke om din karirriere men tatovøres

er helt enig med Catharina H
    i alt det hun har skrevet

• #57   23. apr 2011 Det er jo hendes egen beslutning.. Der går jo ikke noget af jer, fordi hun har valgt at få en tatovering når hun er 16.. fint at fortælle at man kan fortryde det, men jeg fik selv lavet en for 3 år siden da jeg var 17, og jeg har ikke fortrudt.. Så man kan umiddelbart faktisk godt have en tatovering man er glad for..
    Og ødelægge sin karriere? det kommer da helt an på hvad man vil være.. Men tager man et bredt armbånd på, eller et ur, så ses det nu ikke.. Har arbejdet i butik, hvor flere havde tatoveringer på armene og på håndled, bag ørene osv. Det var i Fona.
    Så heldigvis kan man nu sagtens arbejde fordi man har en lille sød tatovering på sit håndled.....

• #59   23. apr 2011 Catharina - Det er jo tatovørens hovedpine at bede om ID hvis man kan sige det sådan.. :o)

• #60   23. apr 2011 Ja, og så er sagen jo den, at det ikke er pigen og forældrene der er uansvarlige, men tatovøren.. og fair nok hvis han får en kæmpe bøde, fordi HAN har gjort noget ulovligt..
    Men kan ikke se hvorfor det skal blive så stor en diskussion, hun spurgte bare efter en flot skrift.
    Og hertil vil jeg svare: Søg på nettet, prøv at se billeder af tatoveringer osv. og se om der er noget der ligner du kunne tænke dig, gå ind til tatovøren INDEN du skal have den lavet, vis og forklar - og så få ham til at tegne.. Man må gerne få ham til at tegne 100 forskellige, da det jo skal være den helt rigtige..

• #62   23. apr 2011 Mie M - når man bor i spanien hele sin barndom, er alle næsten med en tattoværing. Så det var kind of umuligt for mig at vide det da jeg både så på hvordan det blev gjort og sådan. Og var 6 år dengang jeg ønskede det. smiley

- Catharina, LÆS .. KNAP 10 år.. Dvs. der er stadig et stykke tid til det er 10 år. Fint så siger vi det smiley

Pernille - nååår på den måde smiley Men der er jo ingen der får det af vide hvem der gjorde det.. smiley Så kan ikke ligefrem ødelægge hans karriere. Forresten er det en fritids ting han gør hos stedet. Han har andet arbejde smiley

• #65   23. apr 2011 Og grunden til jeg ikke sletter emnet er fordi jeg tør at stå fast ved min beslutning. Jeg er ikke som alle andre der sletter emnet med det samme der er 2 forkerte svar smiley Så enkelt er det.

• #66   23. apr 2011 Marie B - har du ret i! smiley Det vil jeg da gøre, lige smutte forbi inden jeg skal have tid! Thanks!

• #67   23. apr 2011 det er stadig ikke fair at lyve om at man er 16

• #68   23. apr 2011 Okay - det er så hans problem? Ikke engang hendes, og da slet ikke dit?

14 år? Ja, hvor mange 14 årige ryger, drikker og tager stoffer? I denne situation tror jeg næsten hellere jeg ville se min datter få en tatovering med sin hests navn, end at se hende gå rundt og tage stoffer........ Og hvorfor blande sig? Hun er jo ikke dit barn? Og det er også fint, at du som mor ville forbyde det .. Men jeg siger bare, at man skal tænke sig om med tatoveringer, ja.. Men det er jo hendes problem hvis hun bliver træt af den. Hvis hun som 25-årig er træt af det, så er det jo hendes egen skyld.. Sådan er det jo også med de mennesker på 22 år som får lavet en dum tatovering?

Aram og Camilla: Du skal helt klart tænke dig om - og det kan jeg høre at du allerede har gjort.. Og du behøver ikke sidde og forsvare hele din barndom og din familie herinde på hestegalleri!

• #70   23. apr 2011 smiley Djalina smiley .
    nu skal du jo lige prøve om du kan følge med ikke lille pus
    vi snakker stadig ikke om hendes karriere men om tatovørens

• #72   23. apr 2011 en tatovør kan få en stor bøde + de kan risikere at de ikke må tatover mere, og det er lige meget om du har forældre opbakning hvis det blir opdaget!
    så du sætter rigtig meget på spil for tatovøren bare fordi du vil ha en tatovering nu..

men jo man kan få på håndledet har selv et armbånd og en der slutter ved pulsåren på den anden arm smiley

• #73   23. apr 2011 smiley Djalina smiley .
    det er det faktisk der er ret mange der lever af det

• #75   23. apr 2011 Djalina - Sikke en holdning til tatovører.. Tror de er nogle af dem med mange arbejdsskader pga. deres arbejdsstilling.. Og vil da være glad for ikk at skulle tusse dig, med en holdning om at tatovører alligevel ikk har en karriere.. :o)

En typisk både kan ligge på 70.000 kr... :o)

• #77   23. apr 2011 Pernille M: Du er da vist et godt menneske, hvis du vil have at INGEN i Danmark skal fyres! Så man skal heller ikke klage over dårlig betjening i en butik, fordi man sætter en karriere på spil? Manden er jo åbenbart hverken god nok eller ansvarlig nok til sit arbejde hvis han ikke spørger om ID! Det er HAM der løber en risiko, og ødelægger sin karriere hvis der sker noget.......

• #78   23. apr 2011 smiley Djalina smiley
    de fleste tatovør har taget kursus/udannelse, så jo det er en karriere, og du kan ikke sammenligne det med folk på bistands hjælp..

hvis en tatovøres shop lukker pga tatovering a en under 18 gir det jo altså en del problemer, ikke bare for dem han tatover, men også økonomisk for ham/hende og evt familien.

og det er ikke fair bare fordi en en 14årig sætter sig i stolen og lyver om sin alder.

• #79   23. apr 2011 Marie B
    søde lille skat jeg har ikke sagt noget som helst om at ingen i danmark skal fyres!!
    syntes bare ikke det er iorden at gå hen og lyve for at få en tatovering fordi man ikke kan vente til man når en alder hvor det er lovligt

• #82   23. apr 2011 Men er man voksen når man er 18??? NEJ! Du kan ligeså godt fortryde hvis du var 18.... Okay - men når man er 14 eller 15 er man heller ikke et barn mere... Hvad lavede du selv da du var 15? Sad i mors skød og så disney show? Den går ikke, du lavede sikkert nogle andre ting og fik nogle andre ideer! og det er sagen uvedrørende! Du får hende ikke til at ændre mening.. og tror det var nok at sige det en gang? Jeg tror hun har forstået det :-)!

hmm.. Synes nu din første kommentar i denne debat var en lille smule spydig ;-)!
    Okay, det er så din holdning og det er fint.. Men det hjælper ikke noget at blive ved med at køre i det? Ja tak, jeg har selv været 14 engang... Men når du er 18, kan du jo heller ikke vide om din tatovering behager dig når du er 45 og har 3 børn, vel????

• #83   23. apr 2011 trådstarter:
    forstår ikke du kan sætte dig i stolen, lyve og muligvis koste tatovøren meget, med god samvittighed??
    hvis du er så sikker på den tatovering, så vent dog til du blir 18 år!

• #84   23. apr 2011 http://dk.studiortattoo.com/tatovering
    læs det første!

• #86   23. apr 2011 Du skal overhovedet ikke tale ned til mig Pernille M. Det er dig der har et problem, hvis du har behov for at køre på andre folk.. Og apropos at være umoden. Men ja, det er så dit problem - igen.
    Ja - og hvorfor ikke skide på det? Det er da det samme som dengang du sikkert selv stod nede i Brugsen og skulle købe alkohol og cigaretter...

Nej - men at du får ondt i røven over det, er jo fuldstændigt dit eget problem? Hvad skal hun bruge det til? Det er ikke et relevant svar til hendes emne?

• #87   23. apr 2011 Hold da op en samtale, den er da helt ude i hampen!

Ønsker dig al hel med at finde den rigtige tegner. Tror du bliver glad for den, du har trosalt ønsket dig den i knap 10 år, ja spring ud i det! Vis jeg en dag får lov af mine forældre, ja så gjorde jeg det fandme også. Håber da på at få billede af din tatto. Alt hel fra, ikke høre på dem her inde. Selvom det er ulovligt.

• #88   23. apr 2011 Marie B
    nu snakker vi ikke om om det behager hende at have den når hun bliver ældre

men om det at få lavet en tatovering i en ulovlig alder

• #89   23. apr 2011 Ja. Jeg er enig Djalina..
    Hvor stor en bøde tror du Super Best får, når en 13 årig kommer og køber smøger eller alkohol?

Forstår i ikke, at hun stadig ikke ændrer mening?

• #90   23. apr 2011 fra samme hjemmeside
    ''Med mine forudgående 11 år som fuldtidsbeskæftiget professionel tatovør,''
    så jo smiley Djalina smiley . det er en karriere.

• #91   23. apr 2011 Marie B
    nu har jeg så ikke stået og skulle købe alkohol eller smøger før jeg var 18

• #92   23. apr 2011 Kunne i diskussionslystne mennesker ikke oprette en debat om ALLE regler for tattovører og konsekvenserne for DERES dumhed ved at tatovere mindreårige?

• #95   23. apr 2011 Pernille M: Ja ja, hver gang man svarer er det lige pludselig ikke det det handler om..

Men okay - HAN kan ødelægge sin karriere. HUN kan ikke ødelægge HANS karriere..

• #96   23. apr 2011 er da hende der ødelægger tatovørens karriere ved at lyve om hendes alder?

• #98   23. apr 2011 Det ved jeg nu ikke.. Har mødt flere der er over 20 som stadig ikke er særlig modne..
    Du synes det er ansvarsfuldt af dine forældre at de har sagt nej til tatoveringer? Men at du ALLIGEVEL har fået dem lavet? Hvis dine forældre er imod tatoveringer må der da være gået noget galt når du alligevel har dem...

Og hvis du alligevel har dem nu, kunne du lige så godt have fået dem lavet da du var 14.. Somme tider er det faktisk sådan, at dem der venter til de fylder 18 bare skal have lavet et eller andet fordi de er blevet 18! og så er det noget lort og de bliver trætte af det..

Men alligevel synes jeg ikke du kan tillade dig at sidde og sige, at hendes mor er uansvarlig og ikke har sat grænser, for det ved du sådan set ingenting om! Du ved ingenting om pigen eller hendes forældre..

Og jeg vil ikke sige noget om dine forældre, da jeg hverken kender dig eller dine forældre.. Heldigvis er det sådan, at børnene er forældrenes ansvar netop ind til de fylder 18 år. Og hende og hendes mor har taget et valg, som ingen af os her på hestegalleri behøver at modargumentere eller bekymre os om.

• #101   23. apr 2011 Det er det da ikke? Hvad med at gå i byen før man er 18? Hvor mange af jer selv har gjort det? Hvor mange karrierer har i så ikke sat på spil?

Det er tatovørens eget ansvar. Han er da bare for dum, hvis han tatoverer en 16-årig.
    Ja du har sgu også kun det samme antal hjerneceller resten af livet. Vil egentlig hellere have en hjerne og en lever der fungerer...

• #102   23. apr 2011 Ja rygning får man kræft af, så det er sådan set farligere..
    Og rygning kan mærkes fysisk resten af livet, det ér faktisk muligt at fjerne en SÅ lille tatovering ret pænt nu til dags - og det kan sikkert slet ikke ses om 10 år, med de nye metoder..

• #106   23. apr 2011 Catharina H: helt enig i at tatovøren også har et ansvar smiley

og igen rigtigt hvad Catharina H skriver, en tatovering kan ALDRIG fjernes helt smiley

• #107   24. apr 2011 Hold da fast hvor kan i fortsætte Pernille M og Catharina.

I siger i kan se jeg slet ikke er moden, pga. den måde jeg skriver på? Kunne i kigge på jer selv først?

Self. tager jeg det personligt. Det er noget der er på mig resten af mit liv.

Uanset hvor meget i prøver at give mig, som i siger råd og hjælp, så vil jeg ikke ændre mening. Overhovedet. Nej - jeg er ikke klogere ang. tatoveringer når jeg bliver 18 eller 45. Jeg har ønsket mig muffins på min ryg, ønsket mig hjerter og lign. Men det måtte jeg ikke få - netop fordi jeg ikke var SÅ fast i min holdning. Så hvis i kalder mine forældre uansvarlig for det, værsgod! smiley

Jeg bedte om en håndskrift. Og fik nogle meget enkelte relevante svar til mit emne.

Jeg takker af til dem der er kommet med et relevant svar, og "støttet" mig!

Slutter debatten af her, istedet for at det nu kører endnu længere ud end det allerede har gjort.

God påske til alle! smiley

• #109   24. apr 2011 Det er så vidt jeg ved også ulovligt at få en i ansigtet, men jeg synes jeg ser mange der har det..
    Min veninde har på håndleddet OG på hånden, de er flotte og en god tattovør der har lavet dem. Hun var under 18 med den på håndleddet. Så jo, man kan sagtens finde nogen der vil smiley

• #110   24. apr 2011 Det er jo ganske enkelt hendes valg, om hun så vil lyve tattoovøren (staves) lige op i ansigtet er jo hendes valg...
    Hvis hun ikke vil lytte så kan det jo være ligemegt at føre diskutionen
    vidre da den ikke føre nogle gode steder hen? smiley

Kommentér på:
Tatto skrivning :D Help me !

Annonce