{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Sjove/skøre ting heste gør! {{forumTopicSubject}}

Da vi var hos Torben og se på Briza gik hun rundt med andre hopper og der stod en big halmballe som hun keglede rundt om-lige da jeg havde sagt at hun virkede som en dejlig hest gled hun i halmen og lå og baksede rundt for at komme op-øh kommende ridehest?
Senere da hun kom til kræfter og begyndte at løbe rundt i trav-slog hun over i galop og faldt så voldsomt at hun rullede rundt på ryggen-min mand grinede da hun jo var hurtigt oppe og videre men jeg-ridehest-mig ovenpå dèn klodsmajor?
Nu falder og glider hun ikke mere!
Buller sætter sig altid på halen som en hund når han har rullet sig og kører en halv omgang :O)
Rosanne kan altid finde en lille mudderplet i folden og hun ruller sig gerne flere gange i den-meget grundigt.
Har jeres "tossede" ting?
mvh merete

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove/skøre ting heste gør!
  • #1   20. apr 2011 Hehe :b Hvor sødt smiley En lille klodsmajor er man vel altid smiley
    har ikke lige selv hest , men har før set galloperende se-her-kommer-jeg typen, og så vælter de, skynder sig at rejse sig og og nærmest "der var ingen der så det, jeg løber videre" smiley

• #2   20. apr 2011 Min gamle er lidt af en diva, blandt andet så kan man ikke kigge på på ham vist han skal tisse eller skide i boksen, så står han og venter indtil du har vendt dig om også kan han. Han har også klart at falde i søvn imens han fik sko på og gå inn i en åben trailer med mig på ryggen. =)

• #3   20. apr 2011 Natalie: det var i sep. 10 :O)

Hvis vi snakker "bøvede" heste slår Nuser alle- èn dag jeg ville skridte uden sadel stillede jeg ham ved havebænken for ikke at "bumpe" den gamle herre i ryggen. Inden jeg får rumpetten op på ham står han med forbenen oppe på bænken ved siden af mig-bænken tippede og jeg lå og rodede rundt i brændnælder :O) Siden har jeg brugt en stol.
    mvh merete

• #4   20. apr 2011 har oplevet et par gange at min den gamle har kigget op i luften, fordi der har fløjet en flyvemaskine! har jeg godt aldrig oplevet med andre heste før at de har kigget op i luften xD ?

• #5   20. apr 2011 Natalie: Nej så ingen af de nævnte heste!

Bonzo har altid "morgenhår" han ligner èn der er redt med en hjulpisker.
    Basse rejser sig om morgnen strækker et bagben af gangen og slår behageligt en kæmpeprut. Hankøn!
    Som min datter engang spurgte (5 år) helt alvorligt om dronningen også slog prutter-prins Henrik var hun ikke i tvivl om :O)

• #6   20. apr 2011 haha d:
    - den her hest jeg rider på, bliver tit lidt kulret smiley
    Og så har han det med, at i den ene ende af ridebanen, ved A, slår han prut, hvorefter han flygter fra den prut! smiley skøre pruh! smiley

• #7   20. apr 2011 Haha..
    Min hest Kavello elsker at klø røv smiley
    Min veninde fangede det lige på video - det er virkelig sjovt at se på smiley
    http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=208605

• #8   20. apr 2011 Min hest står altid og slikker smeden på ryggen når han er igang med hendes hove xD Nye smeder bliver altid så overrasket xD også kan hun komme med de ondeste dræberøjne hvis man snakker med andre heste. Hun kan slet ikke ha' at hun ikke får al opmærksomheden xD

• #9   20. apr 2011 da targo stod hjemme fik han altid vand i bure baljer eller spande og vis der var nået der ikke passet herren så væltet han altid vandet ud over det hele om det så var inde i hans boks gjorde han det og det skulle altid pas med at man lige havde fyldt den helt op når han gjorde det også han en tikke gøj så når han mener han skal ha nået at spise eller når der er mad i nærheden så står han og nikker på livet løs

• #11   20. apr 2011 Jo også er der os MD som er så fræk at han mener at pyssen skal luftes hver gang man strigler ham eller i hele taget bare står og nusser ham og til tider kan han dog os finde på at gå og vifte med den når man skritter ham af hehe

• #12   21. apr 2011 Hehe ja andgånde smed så skal man holde lidt øje med MD han elsker at nuller smeden på ryggen når han for ordet forben dog kan han os finde på at nappe ham ikk fordi han ville være ond eller nået er en fjollet ide han har fået er selv blevet nappet et par gange når han har fået renset hove

• #13   21. apr 2011 Kunne jeg godt forstille mig og især den dag hvor han nok havde fået lidt ekstra lakris klister til at holde fritsen på plads det sviner bare enormt når de først for lov at sutte på sådan en balje

Kommentér på:
Sjove/skøre ting heste gør!

Annonce