videokommentarer ? {{forumTopicSubject}}
er det kun mig, der oplever kommentarer til videoer hvor man bliver rakket ned? Så også på et tidspunkt en, hvor der var direkte tilsvining - heldigvis ikke min :s ..
Men har selv oploadet en - hvor det da minder lidt om det, får at vide at det jeg gør er ondt & at jeg er led og latterlig. what, tænker jeg så bare ..
Det var endda min veninde, som foreslog, at jeg kunne lægge den på hestegalleri - om det så var ironinsk, må i ikke spørge om - men hun er jo ikke død !? (videoen er pumpesex xb)
kommentarerne: (det er ikke for at hænge ud eller noget, bare vise kommentarerne! og i ville stadig kunne se alle navne, hvis i gik ind på videoen og så kommentarerne. Og går da ud fra, folk ikke skriver noget på noget offentligt, som ikke skal lægges frem - når man alligevel kan gå ind og se det! :b )
. - Katrine | Team Banan ! - .
Fat det Sine
Jeg pumper luftmadressen op med hænderne! (havde rimelig ondt i benene!). SLET DEN VIDEO !!!!!!! :b
- Sine | Team Banan ! -
(Videoklippets ejer)
Haha :b
Nej du gør ej pippi, du boller med pumpen :'D
• Mia - Drømmehesten er nu fundet •
haha X)
Det ser noget sjovt ud X)
Stine'babz´/<3 <
.
sine; ¨
Jeq syntes faktisk ekk det er sjovt!
Når katrine siger hun ekk syntes det er sjovt
Simone K
..
Kan heller ikke lige se det sjove i det?
:-(trist er har mistet nalle...hadder mit liv
....
hallo hende der der gjorde det har skrevet slet det så slet det da det da ondt
Nivsetrov - Det er aldrig hestens skyld !
haha xD
Ærkeenglen&Killerhorse hundejagten er gået ind^^ B
ta' dig lige sammen
Naar pigen siger slet saa gör det da...
Nete G
hvis hun var sur havde hun jo nok ikk lavet sådan en smiley ting ;S ..
*A&A* <3' . Team centersnob <33' .
'
slet den daah ? ,,
~super skøre dig~ * ELSKER MIN PONY! M
.....
slet den dog..!
S K
.
Kan ikk lige se det sjove i den video ?
CJJ .
sjovt ?
nej.. synes jeg faktisk ikke !
det er ikke alt der skal på nettet..
..Buur& gitte
XD
haha xD
Frederikke S
..
slaaaaaaap nu af folk det bare en video ..
- Sine | Team Banan ! -
(Videoklippets ejer)
oh my god !
så prøv dog at gå amok & overfalde mig !? ö
Er der ikke lidt flere der skal kalde mig ond og bede mig tage mig sammen nu i er igang ? Ö
Har i nogensnde hørt om SMILEYS ? :s
- men tak fordi i kan ødelægge min i forvejen virkelig belortede dag!
Amalie K
..
Ja.. helt ærgligt.. prøv lige at slappe a folkens..
Don't like, Don't LOOK !! ..
jan N
hm..
hvad skal den video gøre godt for?
- Sine | Team Banan ! -
(Videoklippets ejer)
hm..
jan N : Hvad skal den gøre skidt for?
Natascha<3<3 Star,Max og Knabe<3<3< 3
!!
syns også den skal sletes.
det er Hestegalleriet!
..................
Fe||exHo||e<3 <
Haha
For grinerne jeg syntes den er fed (:
Hahaha' xD
Nete G
Natascha<3<3 Star,Max og Knabe<3<3< 3
og det her er off topic ! (dvs ikk hesteemne !!)
kamilla ( Ferrari & Rocky <33 )
hvad så..
Det er da rimelig latterligt den skal være herinde når den ikke gavner ?
Rikke P
Dumt
af du ikke sletter den video !
Helena *Team Hviid Egholm* <
kamilla ( Ferrari & Rocky <33 ) : Hvad gavner alle andre videoer? Nogle synes sgu da også, at det her er sjovt at kigge på.
Og til alle jer andre der er så negative: Slap nu af man! Hvorfor har man ikke lov, til at have en video herinde? Det er jo bare fordi, at hun vil vise, hvor sjovt de havde det ? Har hun ikke lov til det? Så kan i sgu da bare lade være, med at se den.
Det er sgu jer der er latterlige. xx(
UlykkeGrønSpøgelsesjægerKnægt .
..
Haha!
Katt . >>Team Cirkus<< .
...
slap dog af mennesker .. ? s:
¬ Mette'Balou'GRRK <
..
latterlig video ! slet den dog.
03-07-2007 22:44:14
- Sine | Team Banan ! -
(Videoklippets ejer)
..
Slet kommentar
må man så spørge, hvad en video af nogen der rider gavner ?
Der er jo ikke nogle videoer der som sådan GAVNER.
Men hvad er det, der gør den video så latterlig ? En kommentar uden argument er da mindst lige så latterlig.
Mathilde og Simba .
..
Den er sku grinern.. der er ogs en masse andre film herinde som heller ik handler om heste.. hvis alle videoer handlede om heste ville det da ogs blive kedeligt at se på..
- Sine | Team Banan ! -
(Videoklippets ejer)
.
Tak til jer, der er enige i, at en folm herinde ikke behøver at have med heste at gøre - eller lære folk hvordan man gør rent, eller andet gavnligt. Jer, der forstår, at folk har forskellig humor.
Og "tak" til jer, der hakker fuldstændig ned på mig. Jeg har haft en mega dramatisk og blodig dag nede ved hesten, været bange og nede, og kommer så hjem og bliver kaldt led, ond & latterlig.
Jeg sletter videoen når min computer er scannet færdig, Jeg håber i kan overleve de sidste 5 minutter, held og lykke med at lede HG igennem og få alle til at slette deres film - for der er nok HØJST 7 film herinde, som er gavnlige. Men hvis i kun vil have gavnlige film, så fair nok.
nov 2006
Følger: 207 Følgere: 241 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.350
Jeg oplevede selv igår at 2 idioter , oprettede video hvor de GROFT kritiserede mig, sagde bla. Ad vi kan ik li centersnobber , - Ad jeg brækker mig , & hun bliver disket hele tiden ? Hendes pony er også klam, hun kan ikke ride , &' en masse andet lort' , flere sagde at det var mobning, det ved jeg ik om det var men videre :b ,
Hende der lagde den ind gjorde det self. ondt' , jeg skrev ikke slet den, direkte men ved at få en masse til at ligge komentar ved den, så slettede hun den selv. efter mindst 50 personer endten havde stemt hende ud , skrevet komentar , eller privat besked, slettede hun den, for UPS ' hun blev faktisk upropolær der :b' Ikke for at sige at dete r det de er sket, men mere det med at folk ik altid syntes det er sjovt !
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 240
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.551
At skrive !pumpesex! syns jeg heller ikke hører hjemme her i dette forum. Der jo nærmer sig Arto i kommentarer.
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Mennesker er nu mere dyr end dét vi betegner som dyr
dec 2006
sorry, men forstår ikke hvad du mener ? kan du ikke forklare det lidt nærmere ? (:
Allimac go Ynor
Tja, det tror jeg, du har ret i! (:
dec 2006
- og nu var det jo ligesom ikke en film der havde NOGET SOMHELST med en hest/pony at gøre ? s: ,
Det var en film med min veninde der pumpede en luftmadras med hænderne, og så kommer der kommentarer om at jeg er led fordi jeg lægger den ind - hvilket var hendes ejet forslag, og hvis i kiggede på, hvad hun skrev - så brugte hun smiley.
videokommentarer ?