InterDressage - Lad os vise Dannebrog! {{forumTopicSubject}}
Jeg vil hermed opordre til at en masse benytter påskeferien og det dejlige vejr til at optage et program og deltage i InterDressage! Lad os vise resten af verden hvad vi kan i Danmark :o)
http://www.interdressage.com/html/enter.php#SCHEDULE
I ovenstående link kan man se hvad der er at ride denne måned, og nederst på siden kan man se programmerne i "view test" og man kan melde sig til, der skal betales med VISA eller MasterCard.
Når man har meldt sig til får man en "kode" på mail, og den skal man sætte ind som kommentar i sin video som man har uploadet til youtube. Herefter skal der sendes et link til videoen tilbage til InterDressage. Indenfor 48 timer kan ens procent ses på InterDressages forside.
Det koster £10,50 pr. klasse at deltage, for det får du en meget fyldestgørende kritik, samt en lang ekstra kommentar og tips og råd til netop dig og din hest.
Desuden er der ned til 10. pladsen flotte rosetter, og også hvis man ikke ender i Top 10 men har over 65 % (forholdsvis "nemt" at opnå, de bruger hele 10 skalaen)
Prisen er incl forsendelse af roset + eventuelle præmier eller pokal (der er kun pokaler 2 gange om året)
Man kan desuden vinde penge, 20 % af hver klasses indskud går til pengepræmier, såfremt deltagertallet er 5 eller derover.
Jeg bruger InterDressage som et suplement til min undervisning, man får virkelig gode og lærerige kommentarer, desuden er det jo et godt suplement til stævner hvis man ikke har mulighed for det så tit.
I denne måned er sidste tilmelding d. 30/4.
Fotoalbum hvor mine præmier so far er i: http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=303975
jun 2007
Følger: 88 Følgere: 93 Heste: 4 Emner: 88 Svar: 604
Det er ikke et krav, så andre gange er det lidt spontant en lørdag formiddag :o)
Der er også Showing klasser, oftest klasse 7 og 8, de koster £8,75 mener jeg, der er det et krav at du og hesten ser smart ud. Ikke nødvendigvis stævnetøj, det plejer jeg dog nr jeg enkelte gange er med i dem..
dec 2007
Følger: 91 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 4.006
jun 2007
Men der er ikke krav til jakke og hvide bukser, det gør jeg faktisk sjældent.. Men han plejer at matche nogenlunde ;o)
jun 2007
Det er jo engelske programmer og ikke danske, men der er på ethvert niveau..
Jeg kan lige sige at skridt hedder walk, trav hedder trot, galop hedder canter, volte hedder circle, slangegang hedder shallow loop, versade hedder shoulder in, schenkelvigninger hedder leg yeld.
dec 2007
jun 2007
Du må ride med alle bid og alle næsebånd..
Der er klart mest tilslutning i de "lave" klasser.. Den er meget forskellig, nogle gange 7 andre gange 40 :o)
Hvis du kigger på nyhederne i venstre side kan du finde en der hedder march results, der er et link til en side hvor du kan se alle resultater fra 2010 og 2011..
jun 2007
dec 2007
jun 2007
1A og 1B bliver ikke bedømt sammen, dem der samlet set var i top 10 eller har startet noget højere niveau i 2010 på ikke deltage i de klasser der hedder Restricted.
Jeg blev samlet set nr. 3 ud af 351 i 2010, så jeg må kun ride dem der hedder OPEN.
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
dec 2007
Følger: 88 Følgere: 87 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 143
Deltager i denne månede for første gang, og har lige fået min kritik derinde fra, og hold da op de giver utrolig mange gode råd og tips til hvad der kan gøres bedre. De gør også utrolig meget ud af at rose når man gør noget fornuftigt og korrekt, så det er ikke bare en "øv"-kritik man får tilbage!
Ikke sidste gang jeg deltager!
InterDressage - Lad os vise Dannebrog!