{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Kom nu - lad os vise hvad DK kan!! :o) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil hermed opordre til at en masse benytter påskeferien og det dejlige vejr til at optage et program og deltage i InterDressage! Lad os vise resten af verden hvad vi kan i Danmark :o)

http://www.interdressage.com/html/enter.php#SCHEDULE

I ovenstående link kan man se hvad der er at ride denne måned, og nederst på siden kan man se programmerne i "view test" og man kan melde sig til, der skal betales med VISA eller MasterCard.

Når man har meldt sig til får man en "kode" på mail, og den skal man sætte ind som kommentar i sin video som man har uploadet til youtube. Herefter skal der sendes et link til videoen tilbage til InterDressage. Indenfor 48 timer kan ens procent ses på InterDressages forside.

Det koster £10,50 pr. klasse at deltage, for det får du en meget fyldestgørende kritik, samt en lang ekstra kommentar og tips og råd til netop dig og din hest.

Desuden er der ned til 10. pladsen flotte rosetter, og også hvis man ikke ender i Top 10 men har over 65 % (forholdsvis "nemt" at opnå, de bruger hele 10 skalaen)

Prisen er incl forsendelse af roset + eventuelle præmier eller pokal (der er kun pokaler 2 gange om året)

Man kan desuden vinde penge, 20 % af hver klasses indskud går til pengepræmier, såfremt deltagertallet er 5 eller derover.

Jeg bruger InterDressage som et suplement til min undervisning, man får virkelig gode og lærerige kommentarer, desuden er det jo et godt suplement til stævner hvis man ikke har mulighed for det så tit.

I denne måned er sidste tilmelding d. 30/4.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom nu - lad os vise hvad DK kan!! :o)
Kommentér på:
Kom nu - lad os vise hvad DK kan!! :o)

Annonce