uopfordret ansøgning (ville hjælpe) {{forumTopicSubject}}
Ja kunne godt bruge et par friske øjene på min uopfordret ansøgning, meget gerne ris, og forslag.
København Zoologisk Have.
Glad, frisk pige, søger udfordringer.
Hej jeg hedder Ginnie Hansen, er 21 år.
Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling til jer.
Ville meget gerne have muligheden for kunne arbejde inde for en af de ældste zoologiske haver i verden.
Også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads, også en af grunde til jer søger ind til jer.
Jeg har erfaring inde forretning, er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.
Har erfaring med heste, har blandt andet været at trække hold med handicappet. Eller børn der skulle have en god oplevelse.
Interesser enlig dyr genialt. Det er også der helt klart min interesse ligger inde for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på Københavns Universitet mere inde på Landbrughøjskolen.
Har arbejde inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
Som person.
* Tålmodighed.
* Ansvarsbevidst.
* Mødestabil.
* Servisminded.
* Har et godt overblik, når der travl.
* Er klar på lære.
Jeg helt sikker på en ansøgning hos jer ville være en oplevelse.
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 496
Gør den mere flydende og så husk at skelne imellem et CV og en ansøgning.
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 496
nov 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 211
jan 2005
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 211 Svar: 1.117
Ved ikke om det var til meget hjælp Men jeg ville ihvertfald kigge en ekstra gang på teksten, og læse den igennem, igen!
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 350 Svar: 816
Hej.
Jeg vil meget gerne have muligheden for kunne arbejde inde for en af de ældste zoologiske haver i verden.
Også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads, dette er også en af de grunde til jer søger ind til jer.
Jeg har erfaring inde forretning, er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.
Har erfaring med heste, har blandt andet været at trække hold med handicappet. Eller børn der skulle have en god oplevelse.
Interesser enlig dyr genialt. Det er også der helt klart min interesse ligger inde for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på Københavns Universitet mere inde på Landbrughøjskolen.
Som person:
* Tålmodighed
* Ansvarsbevidst
* Mødestabil
* Servisminded
* Har et godt overblik, når der travl
* Er klar på lære
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.
Bilag: C.V
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
He,j jeg hedder Ginnie Hansen, er 21 år.
Jeg henvender mig til jer, vedrørende en eventuel stilling hos jer.
Jeg ville meget gerne have muligheden for kunne arbejde inden for en af de ældste zoologiske haver i verden.
Desuden ønsker jeg også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejds plads.
Jeg har desuden erfaring med heste, hvor jeg blandt andet har været med til at trække hold med handicappede, eller børn der skulle have en god oplevelse. Jeg har desuden arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
Jeg har altid interesseret mig for dyr, og det er også helt klart dér, min interesse ligger. Jeg starter med at læse på HF her til august, og skal derefter læse inde på Københavns Universitet, mere inde på Landbrughøjskolen.
Som person er jeg:
* Tålmodig.
* Ansvarsbevidst.
* Mødestabil.
* Servisminded.
* Er klar på lære.
Jeg er helt sikker på at et arbejde hos jer, vil være en stor oplevelse!
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.
^Sådan ville jeg skrive den, uden at rette for meget i din tekst. Så skal du bare huske at vedlægge et billede af dig selv, og skrive under nederes på siden, evt ved dit navn
jan 2008
dec 2006
Jeg er helt sikker på at et arbejde hos jer, vil være en stor oplevelse!
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen
jan 2005
Men Den er stadigvæk uoverskulig, og din tekst virker ikke så overbevisende Men godt du får ord ind, som beskriver dig selv, men få dem evt. skrevet "ind" i noget tekst, så de ikke bare så på en stribe ned af
jan 2005
"jeg ser frem til at høre fra jer"
den udstråler selvtillid, og jeg synes personligt at den RIGTIG god at bruge :o)
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Har tilladt mig lige at rette lidt i den...
Glad, frisk pige søger udfordringer.
Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling i København Zoo.
Jeg brænder for at arbejde med dyr og finder det yderst interessant at kunne arbejde i en af de ældste zoologiske haver i verden.
For mig er omgangen og pasningen af dyr et frisk pust i hverdagen og jeg har blandt andet erfaring med heste, hvor jeg har være med til at trække hold med handicappede ryttere.
Jeg er glad for børn og mener at en tur i zoo skal være en god en god oplevelse for hele familien. I den forbindelse kan de nævnes at jeg har arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
Jeg har erfaring indenfor forretning, (skriv hvorfor du har det???), så jeg er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.
Som person:
* Tålmodighed
* Ansvarsbevidst
* Mødestabil
* Servisminded
* Har et godt overblik, når der travlt
* Er klar på at lære
I august begynder jeg på HF, hvorefter jeg ønsker at læse på LIFE. (og hvorfor er det relevant for dem? Ønsker du et halvtidsjob eller kun job indtil august eller hvad??)
Jeg glæder mig til at høre fra jer og er naturligvis tilgængelig til en uddybbende samtale.
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.
Lige et par kommentarer. Jeg synes det er for kort som sagt, så du bør finde på noget mere. Og Landbohøjskolen eksisterer ikke mere Det er længe siden at den skiftede navn til LIFE
dec 2006
jan 2008
Glad, frisk pige, søger nye udfordringer.
Jeg brænder for at arbejde med dyr og finder det yderst interessant at kunne arbejde i en af de ældste zoologiske haver i verden
Desuden ønsker jeg også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads.
Jeg har desuden erfaring med heste, hvor jeg blandt andet har været med til at trække hold med handicappede ryttere, eller børn der skulle have en god oplevelse. Jeg er glad for børn og mener at en tur i zoo skal være en god en god oplevelse for hele familien. Jeg har desuden arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
Jeg har altid interesseret mig for dyr, og det er også helt klart dét jeg brænder for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på LIFE.
Som person, er jeg tålmodig, ansvarsbevidst, mødestabil, fx har jeg haft et job hvor jeg skulle møde kl. 5 om morgen. Er servisminded. Har et godt overblik når der er tryk på, og helt klar op lærer noget nyt.
Jeg ser frem til at høre fra jer
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.
mar 2011
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 130
Lige lidt hjælp til hvordan man stiller en ansøgning op så kan du bruge det eller lade hver.
Til navn
adresse
post nr
Overskrift (fangede)
Indledning 1 linie (søger stilling som )
Motivation 3 linier (grunden til du søger)
Hvad du kan tilbyde 3 punkter
-???
-???
-???
EFG : Beskrivelse af dig selv (Hvem er du, alder, interresser, fritid osv)
faglighed (Lidt, da det jo står beskrevet i dit CV)
Evt. redegøre for dine holdninger
Ressourcer: HVORFOR DU ER SÅ PISSE GOD lige netop til det arbejde
Afslutning : 1 linie- feks. Jeg ser frem til en evt. samtale hvor vi kan snakke fremtidsmuligheder.
Mvh Navn
Adresse
post nr
telefon
evt. e-mail
Held og lykke:)
jan 2005
jan 2008
jan 2008
Glad, frisk pige, søger nye udfordringer.
Jeg vil meget gerne have muligheden for kunne arbejde inde for en af de ældste zoologiske haver i verden.
Desuden ønsker jeg også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads.
Jeg har desuden erfaring med heste, hvor jeg blandt andet har været med til at trække hold med handicappede, eller børn der skulle have en god oplevelse. Jeg har desuden arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
Jeg har altid interesseret mig for dyr, og det er også helt klart dét jeg brænder for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på LIFE.
Som person, er jeg tålmodig, ansvarsbevidst, mødestabil, fx har jeg haft et job hvor jeg skulle møde kl. 5 om morgen. Er Serviceminded. Har et godt overblik når der er tryk på, og helt klar op lærer noget nyt.
Jeg ser frem til at høre fra jer
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.
jan 2008
Glad, frisk pige søger udfordringer.
Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling i København Zoo.
Jeg brænder for at arbejde med dyr og finder det yderst interessant at kunne arbejde i en af de ældste zoologiske haver i verden.
For mig er omgangen og pasningen af dyr et frisk pust i hverdagen og jeg har blandt andet erfaring med heste, hvor jeg har været med til at trække hold med handicappede ryttere.
Jeg er glad for børn og mener at en tur i zoo skal være en god en god oplevelse for hele familien. I den forbindelse kan de nævnes at jeg har arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
Jeg har erfaring indenfor butik, kundebetjening, åben og lukke forretning, så jeg er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.
Som person:
* Tålmodighed
* Ansvarsbevidst
* Mødestabil
* Serviceminded
* Har et godt overblik, når der travlt
* Er klar på at lære
I august begynder jeg på HF, her efter ville jeg læse vider på LIFE.
Jeg glæder mig til at høre fra jer og er naturligvis tilgængelig til en uddybende samtale.
Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.096
Jeg kan prøve at finde en af mine ufordrede ansøgninger som har været i igennem jobkonsulenters hænder og evt vise hvordan de kan se ud ^^
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.096
adresse
postnummer
Mobil
Mail:
Dato
Brug for en hjælpende hånd? < --- valg fri tekst (fed tekst)
(skriv her hvorfor du gerne vil arbejde der. I få linjer)
Ja, hvorfor så lige mig? (kursiv)
(skriv her hvorfor de netop skal vælge dig.
Hvad jeg ellers har lavet: (kursiv)
(Skriv kort her hvor du ellers har arbejdet og hvad du lavede der)
Jeg glæder mig meget til at høre nærmere fra jer.
Med venlig hilsen
Navn /underskrift
Bilag: Dataliste (cv)
Sådan i grove træk
uopfordret ansøgning (ville hjælpe)