468 visninger
|
Oprettet:
EJ !! {{forumTopicSubject}}
Nu syntes jeg altså det er lidt ondsvagt ! Det er som om HG SLET ikke kan tåle at man snakker om frysninger !
Ved ikk om i andre har det på samme måde men syntes det er ved at blive lidt for firkantet .. ;/
apr 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 96
1.2 Ytringsfrihed
HesteGalleri.dk er en hjemmeside for alle, hvor der er mulighed for at ytre sig frit. Derfor kan HesteGalleri.dk ikke påtage sig ansvaret for de indlæg og kommentarer, der postes af brugere.
dec 2004
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 554
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
<b>
HesteGalleri.dk forbeholder sig dog retten til, til enhver tid at vurdere, hvorvidt indlæg/kommentarer er anstødelige eller uønskede og slette disse uden forudgående varsel. Det samme gælder indlæg/kommentarer der er i strid med gældende lovgivning.
Vurderingen af hvilke indlæg, der er anstødelige eller uønskede, påhviler udelukkende HesteGalleri.dk, herunder administrator og hjælpe-administratorer, som står for at slette uønskede indlæg.
</b>
Erco... Det skal på INGEN måde diskuteres hvor vidt det er OK at vi sletter/fryser en bruger eller ej. Det er op til os at vurdere dette.
nov 2005
Følger: 140 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 192 Svar: 2.077
dec 2004
mar 2005
Desværre så ender det ret nemt med en mudderkastning. Ikke bare af os, men af mange andre(både bruger, som andre personer)...
Jo... Man skal kunne snakke om alt og have det sjovt, MEN det bliver forhindret i det øjeblik at der er bare én person der ligger noget der minder om en "negativ attitude"... Vi har efterhånden set det så mange gange... Og i de fleste tilfælde, så smitter det som lus og lopper...
Hvis folk de kunne finde ud af at komme med deres holdninger på en fornuftig måde, så er det også OK at komme med den. Men jeg vil give den der tog beslutningenr et i at det tidligere nævnte indlæg IKKE var passende...
Som sagt... Så er det OK at komme med en mening, hvis man kan servere den på en sober måde
maj 2005
Følger: 124 Følgere: 209 Heste: 3 Emner: 283 Svar: 1.721
mar 2005
Det er ihvertfald ikke for holdningerne i indlægget hvis det er det du mener...
nov 2005
Følger: 140 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 192 Svar: 2.077
dec 2004
men desværre kommer det tit til at virke som om i er nogle 'fængselsvagter' o.lign. men jeg giver dig 100% ret i at man skal give sin mening tilkende på en ordentlig måde - men jeg tror tit at det ikke er så galt som det ser ud ? mange skriver sikkert som de taler, og mange, deribalndt mig selv, har ikke altid det pæneste sprogbrug.
mht. 'mudderkastning' så tror jeg umuligt at det nogensinde vil kunne stoppes! sådan er vi piger nu en gang. igen - jeg tror ikke altid det er så galt som det ser ud ?
mar 2005
Der har du ret... Vi har fået den værste af alle poster... Især når man tager denne sides primære bruger i betragtning... Nemlig "Teenage-hestetøzer", for de er de mest nærtagende af alle(dette er ikke ondt ment)...
Folk har åbenbart glemt hvordan situationen var herinde for snart et år siden(Hold da op... det er snart et år siden)... Jeg kan ihvertfald huske at den på ingen måde var acceptabel, og det var netop grunden til at jeg tog kontakt til ejerne af sitet...
Desuden skal vi tænke på, at der jo altså er firmaer der har reklamer på siden, og derfor er det jo endnu mere vigtigt for ejerne der har siden, at det hele forgår så "pænt" som muligt
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 222 Svar: 1.963
(hmm... gad vide om der ville ske noget hvis man gav os løsere tøjler i en uge??)
EJ !!