{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Godt råd ? {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg er kommet ned på et privat kursus igennem jobcenter.
Her har jeg haft uheldigvis haft den oplevelse af møde en konsulent, der snakke utroligt grimt til mig. Oplevelsen var da en anden konsulent kommer hen og giver mig en ny tid og siger jeg skal dukke op mandag i steden for. Da jeg gør dette og møder op om mandagen bliver jeg verbal overfalde af min kommende konsulent, hvor hun bl.a siger jeg lyver, burde gå hen og få rense øre, jeg ingen troværdighed har. Hun har ret til tale sådan til mig.
Jeg beder om en anden konsulent efter denne oplevelse. Dette nægter hun da hun åbenbart er chef for konsulenter på dette private sted. Jeg siger jeg ville have på skrift som jeg kan anke det (skal lige sige dette har jeg ikke fået i nu, jeg har bedt om det 3 gange.)
Jeg ville også sige jeg har gjort det jeg skulle fx lave c.v, skrive ansøgninger osv.
Så i dag fortæller jeg igen jeg gerne ville ha en anden konsulent, kun taler åbenbart med sin chef det hvad hun siger. Og siger hvis jeg ikke vælger henne som min konsulent. Ville de smide mig tilbage på jobcenter. Hvad kan man gøre, skal man finde sig i at blive talt til som man var en bunke lort? og hvad for nogle konsekvenser får det jeg kommer tilbage på jobcenter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt råd ?
Kommentér på:
Godt råd ?

Annonce