{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Arh, spøgelser? {{forumTopicSubject}}

Jeg tror helt seriøst vi har besøg af en død person i min fars hus ... Har lige oplevet noget helt vildt skummelt samtidig med jeg har det som om der er en der holder øje med mig ...

Min mors ekskæreste som jeg havde kendt siden jeg var 1½ begik selvmord i Marts sidste år. Han var alkoholiker og havde det bestemt ikke godt psykisk. Vi har haft et op og nedtursforhold, men han har altid været der for mig.

Så har jeg været i gang med at rydde op da jeg får fint besøg næste gang jeg er hjemme. Jeg har alle mine barndomsbilleder (Bonbonland, Legoland osv.) i en kasse som jeg har stilt i et rum i mit skrivebord. Så for ca. 15 siden ser jeg et af dem ligge på mit skrivebord, jeg samler det op fordi jeg tror det er et af dem jeg har sat op som er faldet ned. Jeg åbner det, også er det et billede jeg ikke har set i virkelig lang tid, et billede af Henrik & mig fra år 2004 hvor vi var i Legoland.

Jeg skriver det sådan lidt til min veninde, haha, det var godt nok skummelt .. Så går det op for mig at der ikke lå noget på mit skrivebord FØR jeg rykkede min Bailey's til et andet sted ..
Jeg sætter mig lettere chokeret i min seng, også har jeg det som om der står en og kigger på mig ...

Det er lettere skummelt s: .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arh, spøgelser?
Kommentér på:
Arh, spøgelser?

Annonce