{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

øreringe?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige vundet nogen flotte øre ringe men jeg har ikke huller i ørene! smiley over vejer at få det nu men ved ikke om det er dumt..
går aldrig rigtigt med smykker da jeg synes det er træls.
Jeg er den mindste i familien men ingen har huller i ørene.
Og min mor synes det er dumt (men hun er også lidt "gammel dags") men hvis jeg virkelig gerne vil må jeg godt.
Men er det ikke træls at sove med øreringe? Og gør det ondt at få? Og er faktisk også bange for at få betændelse smiley og hvis det gror sammen for man så et tydeligt ar eller? Jae jeg ved ikke rigtig noget om øreringe udover det er noget der sidder i ørene.. ;S
Håber du kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øreringe??
  • #1   9. apr 2011 Jeg er heller ikke typen der går med smykker smiley
    Men jeg har 3 huler i hvert ører smiley
    Jeg fik mine første 2 huler i ørerne da jeg var 4 år, og jeg har alle de gange jeg har fået lavet huler i ørerne ikke haft noget problem med at sove med dem smiley

+ jeg har ikke mærket noget overhovedet ved de 6 huler jeg har fået smiley

• #2   9. apr 2011 Altså jeg sover aldrig med mine øreringe, fordi jeg har tabt låsen så. Men selvfølgelig de første tre måneder er man nød til det, og det vænner man sig til, det gør lidt ondt, men jeg syntes ikke det er så slemt. Har haft betændelse i mine, men fik ngoet til at rense øreringene med og så var det ikke slemt længere, kun hvis jeg går uden ægte guld eller sølv får jeg det. Ved ikke om man får et tydeligt ar, det tror jeg ikke :')

• #3   9. apr 2011 jeg synes, at det gør ondt at sove med dem når man ligger på øret. Det gør lidt ondt, at få dem skudt i, men det er ikke noget voldsomt noget så man ikke vil have det sidste skudt i smiley jeg har 4 huller og to af mine er ved at gro sammen og der kan man ikke se noget som helst smiley håber det var svar nok og dette er kun min mening smiley

• #4   9. apr 2011 Hejsa.
    Jeg fik huler i ørene da jeg var omkring 15 år. Det gjorde slet ikke ondt og jeg har aldrig haft problemer med hullerne f.eks. betændelse.
    Jeg bruger øreringe hver dag, også uægte, altså nogen der ikke er ægte sølv eller guld. Men jeg tager dem altid ud inden jeg sover og tager dem af inden jeg går i bad. Jeg tror på at det er bedst at gøre sådan for at undgå at du rykker i hullerne mens du sover, og at du får vasket hullerne når du går i bad. Men der skal ikke gå for lang tid mellem at du har øreringe i. Altså en uge kan der sagtens gå, men hullerne kan jo vokse sammen. Jeg synes det passer til en pige at have huller i ørene og jeg tror ikke du vil fortryde det. smiley Men vent måske et par år hvis ikke du er helt sikker.
    Mvh Janni

• #5   9. apr 2011 jeg syntes ikke det gør ondt, ikke mere en at blive vaccinert.
    man kan sagtens sove med øreringe altså de små, hænge øreringene gør lidt nas at sove med smiley
    jeg havde lidt betændelse i mit ene hul, men fik noget af guldsmeden som hjalp rigtig meget smiley
    min far har haft ørering da han var ung hans ar er på størrelse med en knappenål smiley
    håber du kunne bruge det til noget

• #6   9. apr 2011 jeg var heller ikke typen der gik med smykker, men jeg har alligevel fået 8 huller i ørene, i tungen og navlen.

var lidt nervøs pga mit arbejde - arbejder i stald - ang støv og sådan, men det gået meget fint.

jeg synes ikke det gjorde ondt at få lavet huller i ørene, eller sove med dem bagefter. hvis du er nervøs over det er det en god ide at have noget rigtig koldt at drikke med ind, ta' en tør lige før og efter og så ellers bare hurtigt ud og få noget frisk luft.

• #7   9. apr 2011 Jeg lægger slet slet ikke mærke til jeg har dem på , det er jo bare noget man skal vænne sig til smiley savner dem helt når de ikke er der smiley
    Og om det gør ondt ,? nej ikke sådan rigtigt det er som hvis du stikker dig på en nål eller bliver stukket af en bi smiley

• #8   9. apr 2011 Ok mange tak alle sammen er glad for kommentarerne det har også hjulpet Linux på nervøsitetten med hvordan det er at have det smiley såmange mange tak.. smiley

• #9   9. apr 2011 Hej lotte smiley

jeg fik huller i ørene her for 2 uger siden, så vil lige besvre dine spørgsmål.
    - Nej, det er ikke træls at sove med smiley for dem du får skudt i er jo ikke ret store smiley
    - Da jeg skulle ha' skudt huller i ørene, var jeg lige ved at skide en halv neger, fordi jeg troede det gjorde sindsygt ondt! jeg var ret nervøs. Så da manden sagde, 'nu skyder jeg' tænkte jeg bare, fuck nu besvimer jeg! så lige pludselig spurgte han 'gjorde det ondt?' og så spurgte jeg 'har du skudt dem i?' for jeg havde slet ikke lagt mærke til det xD det gør mest 'ondt' lidt efter du har fået skudt dem i, men det er ligesom der er nogen der niver dig, kort smerte smiley
    - jeg er jo også ridepige, + en lille pilfinger. så jeg kan ikke lade være med at dreje med dem 27 gange om dagen, selvom han sagde jeg kun måtte gøre det morgen og aften xD og da jeg jo rider, har jeg jo beskidte fingre, men har slet ikke fået betændelse, og nu er mine huller ved at hele, så nul problemer der smiley ellers skal du bare ta' øreringene ud, vaske øreringen og dit øre med sådan noget tingting, og så putte den i igen smiley
    - hvis du lader det gro sammen, vil du altid ku' se det smiley

men når du får huller i ørene SKAL du bruge ægte guld eller sølv det første år til 1½ smiley

• #10   10. apr 2011 Jeg har to i hvert øre, det vil sige 4 i alt.. Jeg vil anbefale at få dem piercet istedet for skudt i... De bliver pænest når de bliver piercet.. Jeg synes ikke det gjorder ondt overhovedt.. Og man kan ikke se det, hvis de gror sammen.. ihvertfald ikke på mig..

• #11   11. apr 2011 Lægger overhovedet ikke mærke til at jeg har øreringe i (:
    Det gør overhovedet ikke ondt at sove med dem (:
    Det gør ikke rigtig ondt at få skudt dem i (:
    Så hvis du gerne vil, så synes jeg du skal gøre det (;

Kommentér på:
øreringe??

Annonce