{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.925 visninger | Oprettet:

Øreringe/piercinger {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg er total vil med øreringe og piercinger nogle steder, men jeg har overvejet at få lavet en øverst i øret.

Hvor lang tid gør det ca. Ondt og hvor ondt vil det gøre? smiley

Blir den pierceret i eller skudt i? smiley

Skriv gerne hvad i ved da jeg synes det er så super flot og vil gerne tage mig sammen til at gøre det.:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øreringe/piercinger
  • #1   2. feb 2014 Få den piercet i, at skyde sådan et sted er noget crap. Så dum var jeg selv.

Min er 4 år gammel og gør stadig ondt den dag i dag af og til.

Det hedder forresten en helix smiley

• #2   2. feb 2014 Okay, men hvad er sådan ca. Tid når man får den pierceret i?:-)

Ved ikke om jeg skal vente, da jeg vist nok får et gavekort til en navlepiercing af min svigerindes næste år, hvad gør mest ondt af de to ting? smiley

• #3   2. feb 2014 Fik en skudt en helix i. Endte med at måtte tage den ud fordi jeg fik så meget betændelse deroppe >.<

• #4   2. feb 2014 Du kan risikere at dit øre bliver deform af det smiley

• #5   2. feb 2014 Aldrig få noget skudt i, gå til en dygtig piercer. De heler langsomt og de gør hamrende ondt at få lavet bruskpiercinger. Har selv industrial og den var et år om at hele..

• #6   2. feb 2014 Hverken navle eller helix gør ondt at få. Men tiden bag efter der er en helix slem. Specielt hvis du skyder den i.

• #7   2. feb 2014 Okay, jeg vil i hvert fald tænke meget over det inden det bliver gjort.:-)

• #8   2. feb 2014 Jeg synes heller ikke navlepiercingen var så slem igen smiley

• #9   2. feb 2014 Jeg kan huske at jeg blev mega dårlig da jeg fik navle piercingen.. det gjorde ikke sådan ondt, men kom for hurtigt op tror jeg.. var bare ved at besvime.

Da jeg fik lavet under læben var der ingenting

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 77
    #10   2. feb 2014 Ej nu må i lige, self. gør det ondt at få stukket en nål i sig smiley
    At det ikke gør særlig ondt er så en anden side af sagen, men mærkes kan det.

Og ja få den piercet MED nål, aldrig aldrig nogensinde pistol, hverken i øreflipper, brusk eller nogle andre steder, dummeste man kan gøre smiley

• #11   2. feb 2014 jeg får sådan lyst til at vise dig og andre hvordan en piercing kan komme til at se ud

• #12   2. feb 2014 Åh jeg synes nu det gjorde ondt at få lavet navlepiercing, men kun i det øjeblik det blev gjort. Der var ingenting efterfølgende og er rigtig glad for den.

• #13   2. feb 2014 jeg fik skudt min i smiley og den har aldrig gjort ondt ved mig..... i det andet øre fik jeg pirced den i, jeg måtte tage den ud 5 dage efter pga smerter

• #14   2. feb 2014 Jeg fik min skudt helix i, jeg har aldrig haft betændelse i eller smerter. Fik faktisk også skudt min næsepiercing i, der har heller ikke været noget der, fik selvfølgelig piercet min navlepiercing i, det eneste der faktisk gjorde ondt der, var den tang pierceren holdte mit skind i smiley

• #15   2. feb 2014 Rikke - ja, hvis du mener en betændt piercing der ikke er blevet lavet korrekt og passet korrekt, så kan det komme til at se grumt ud. Det er jo også derfor folk prøver at komme med gode råd til TS - blandt andet at den SKAL laves med nål når det er i brusken, og at der godt kan gå lang, lang tid inden den ikke er øm mere.

• #16   2. feb 2014 Jeg lavede den selv på mig og min veninde, min veninde kunne intet mærke overhoved fordi hun var bedøvet smiley

• #17   2. feb 2014 Fik min skudt... no problemo!
    Har haft meget lidt betændelse og det gjorde kun ondt når jeg skulle sove, den første uge:-)

• #18   2. feb 2014 Okay nu skal i lige svare mig på noget, hvad ville i vælge:
    Navlepiercing
    Tungepiercing
    Helix

Hvad gør mindst ondt, så lige en video hvor der var en der fik en tungepiercing og hun sagde man ikke kunne mærke det.:-)

• #19   2. feb 2014 Jeg mærkede SLET ikke da jeg fik lavet min tungepiercing.. Min tunge var hævet i 1-1,5 dag, så var jeg top klar, og har aldrig haft problemer med den.. Den er efterhånden 6-7 år gammel..
    Kan ikke sige hvad du skal vælge, da jeg kun har den i tungen.. smiley

• #20   2. feb 2014 Og selvom M B S siger at selvfølgelig kan man mærke noget, så nej, det kunne jeg ikke... Spurgte ham oven i købet hvornår han var færdig, efter den sad der...

• #21   2. feb 2014 Mine er skudt i mine ører og havde ingen problemer og det gjorde ikke engang ondt..

Min mand og veninde kunne bestemt godt mærke de fik deres tunge piercing

• #22   2. feb 2014 Min helix er skudt i.. Jeg har aldrig fået noget piercet i så jeg har ikke noget at sammenligne med.

Min var dog øm og irreteret længe selvom jeg passede og plejede den efter alle kunstens regler

• #23   2. feb 2014 Jeg fik en skudt i øverst i øret. Det gjorde nu ikke så ondt igen, men alligevel den værste af alt jeg har fået lavet. Den havde det fint i noget tid, men så gik der betændelse i (virkelig meget..) og den måtte pilles ud, så nu har jeg ikke den mere. Jeg var ellers mega glad for den.

• #24   2. feb 2014 Det var ingenting at få lavet en tungepiercing. Men Holy hell det er frygteligt når den hæver. Du kan hverken snakke eller spise ordenligt og det er faktisk bare mega ubehageligt i det hele taget..

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 77
    #25   2. feb 2014 Med piercing via pistol er det IKKE sterilt og der kan sidde sårvæsker og blod fra tidligere kunde, de kan finde på at bruge en engangspistol, men self der risikere du at dit piercinghul savtakket i kanter osv. da det ikke er et clean cut den laver (Hvis i forstår hvad der menes).

Det sikreste er en piercer hvor der bruges engangsnåle, engangstange og gummi handsker, samt korrekt afspritning og ordentlig rengøring af rummet.
    Derved får du også de bedste råd og hurtig ekspedition smiley

Jeg har pt. 11 piercinger og alle er lavet samme sted. Den eneste jeg faktisk har haft decideret problemer med var i mit venstre bryst, det ville simpelthen bare ikke tage imod.

Jeg har self. kunne mærke alle mine piercinger da de blev lavet.

Tungepiercingen er nok en af de mest omstændige at få lavet da den kræver en del bagefter. Man må ikke ryge 5 dage efter, ikke noget mad der er alt for stærkt (Og nej trods hvad folk siger så skal man under ingen omstændigheder spise flydende mad og sutte på isterninger, nok det dummeste man kan gøre), også skal den skylles tre gange dagligt i klorhexidin mundskyl.

Udover det hæver tungen op efterfølgende og bliver ubehagelig at have i munden, man har hele tiden lyst til at stikke den ud og vifte med den så den får luft.

Ved en helix og en navlepiercing skal man bare gå i bad som normalt og ikke pille ved den.

Kommentér på:
Øreringe/piercinger

Annonce