{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

sølvbryllup hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Jeg står i den situationa at mine forældre holder sølvbryllup her til maj.
Jeg vil gerne gøre noget for dem til festen, men jeg synes simpelthend at en tale eller en sang er for kedelig.
Derfor vil jeg prøve at høre om nogle af jer har nogle ideer til hvad man kunne finde på..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sølvbryllup hjælp
  • #1   6. apr 2011 noget underholdning, feks kan du lave noget underholdning der omhandler deres/jeres liv lav det som feks teater, hvor du feks har nogle der skal spille din mor og far og jer børn, og så læser du op hvad der er sket og skuespillerne udfører dette skal så klart øves lidt med skuespiller, eller få nogen til at underholde med musik eller eller der er jo så mange muligheder billeder kan laves til en slide show fre hele deres samliv og frem til nu der er bare så meget man kan lave håber det kunne give dig lidt inspiration

• #2   6. apr 2011 hun at lave dør porten, det gjorder mig og min bror vi satte nogen brader sammen i en firkant, og satte gran på og i stedet for at være traditionelle og sætte roser på købte vi en masse forskellige blosmter og satte på, også holdte jeg tale smiley

Kommentér på:
sølvbryllup hjælp

Annonce