Sølvbryllup, Hjælp?! {{forumTopicSubject}}
Hej alle her på HG.
Jeg ved godt dette indlæg ikke lige handler om hest, men har virkelig brug for hjælp.
Mine forældre har sølvbryllup om 2 måneder ca, og jeg er ret rundforvirret over hvad jeg og min søster skal sørger for.
Jeg har aldrig selv været med til et sølvbryllup før (I en alder jeg kan huske), så det er svært at forholde sig til hvad vi skal og ikke skal..
Er der nogle der ved hvad børn sørger for, og hvad man sammen med venner og naboer sørger for?
Der skal vel være port, musik og morgenbord, er det os der skal sørger for det og betale?
Annoncere man om åbent hus et eller andet i anledning af morgenbord?
Nogle der har gode forslag til gave?
Har i ellers andre gode ideer eller indput så kom gerne med det. Vi har mere end brug for gode råd..
Tak for hjælpen!
aug 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 34 Svar: 56
Jeg har læst mig lidt frem til at folk mener at det er forskelligt fra kobberbryllup til sølvbryllup til diamant bryllup osv, at det skifter for hvem der skal sørger for tingene.. Men kan osse godt være det ikke passer.
aug 2005
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Så stod vi for at arrangere musikken der skulle vække de to om morgenen og ja det skal være tidligt, så de ikke vågner af sig selv. altså rigtig horn musik mine forældre havde vist selv planlagt en hygge ting, kan ikke helt huske det, men der var telt i haven osv så tror de havde inviteret gæster til kl. 13 eller noget. så havde vi jo bare inviteret folk til kl 8.00 morgen istedet til morgenmad i forbindele med horn musikken. det var super hyggeligt
aug 2005
Betalte i så selv for port og musik og havde i gjort morgenbord klar?
Hvad gav i ca. for hornmusik?
Det jo fedest at overraske forældrene helt..
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Morgenbordet tja hvis der var handlet ind til gæster, så det muligt vi bare havde været med ude og handle, så kan man jo altid påvirke indkøbende optil og ellers så bed gæsterne om de har mulighed for at tage div ting med og stå for det og det. hvis i vil give den hele armen fra morgenstunden. ofte er det sjovere at uddelegere.
og hvis i invitere en del af familen med, er de sikkert også villige til at dele udgifterne med jer.. så ja ikke for tidligt ude bare få gang i planerne
aug 2005
aug 2009
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 459
De stod selv for åbent hus om morgenen, og havde selv arrangeret alt hvad der skulle være dér.
Vi børn + svigerbørn samt min farmor havde aftenen forinden lavet ærredsport samt flagallé som min farmor betalte, og satte den op aftenen før med hjælp fra naboerne.
Om morgenen havde min farmor betalt for at få to mænd ud og spille trompet.
Til selve festen holdte vi børn taler samt skrev en sang.
Mere gjorde vi ikke..
Sølvbryllup, Hjælp?!