{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Projektuge spørgeskema til jer :D {{forumTopicSubject}}

Hej, vi er to piger der har valgt emnet Makeup til vores Projektopgave. Vors overemne er "Unge i Danmark" og derfor mente vi at denne gruppe ville være et ideelt sted at spørge om andres meninger smiley
Selvom der er rigtig mange spørgsmål, ville vi blive glad hvis i bare ville svare på nogle smiley
Du skal bare sige hvad din mening er, hvad du tror og/eller syntes smiley

Bruger du Makeup?
Hvor meget makeup bruger du?
Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup?
Hvornår begyndte du selv at bruge makeup?
Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)
Hvor mange penge bruger du på makeup?
Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup?
Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ?
Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden?
Hvorfor bruger du makeup?
Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært?
Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)?
Føler du dig påvirket af makeupreklamer?
Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup?
Syntes du lidt eller meget makeup er pænest?
Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup?
Vil du købe makeup testet på dyr?
Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug?
Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup?

Vi håber i vil svare på i hvert fald nogle af spørgsmålene smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektuge spørgeskema til jer :D
  • #1   3. apr 2011 På forhånd tak smiley

• #2   3. apr 2011 Bruger du Makeup? - ja
    Hvor meget makeup bruger du? - mascara og solskinspudder
    Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? - aner det ikke
    Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? - i 7 klasse (mascara)
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) - nej jeg gør ikke selv
    Hvor mange penge bruger du på makeup? - max 100 kr hver 3 måned eller mindre
    Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? - 2 min
    Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? - kan ikke tåle foundations. bryder ud af det
    Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? - presset der kommer mga moden osv.
    Hvorfor bruger du makeup? - for ikke at se for træt ud
    Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? - aner det ikke
    Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? - aldrig, men nogen gør sikkert
    Føler du dig påvirket af makeupreklamer? - aldrig
    Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? - at det var billigere
    Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? - less is more smiley så lidt som mulig
    Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? - nej
    Vil du købe makeup testet på dyr? - tjekker ik om det er testet inden jeg køber.
    Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? - det synes det okay
    Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? - som den gør nu. mascara eller ej så forløber dagen jo ens smiley

• #3   3. apr 2011 Okay tak for dit svar smiley

• #4   3. apr 2011 Bruger du Makeup? Ja
    Hvor meget makeup bruger du? til hverdag mascare og ofte brun øjenskygge, om vinteren også lidt på kinderne, til fest er det lidt mere, men stadig naturlige farver.
    Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? tidligst 7. klasse
    Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? 8. klasse
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) nej ikke mange, men man skal huske der er forskellige parabener og nogle af dem ikke er slemme, det er jo et konseveringsmiddel, om måske er alternativet værre.
    Hvor mange penge bruger du på makeup? nok ca 3-400 kr om året
    Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? 5 min
    Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? den eneste creme jeg kan tåle uden at få udslet er dem uden parfume, det samme med shampoo.
    Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? medierne
    Hvorfor bruger du makeup? fordi jeg er meget lys, og mine vipper er helt hvide, så de er umulige at se hvis jeg ikke bruger det.
    Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? manglende reklame og mindre produktion, der er jo ikke 100 vis mærker uden som der er med.
    Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? kun presset af mig selv
    Føler du dig påvirket af makeupreklamer? nej
    Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? køber helst "sund" makeup.
    Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? lidt
    Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? nej
    Vil du købe makeup testet på dyr? nej
    Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? fint, men er 18 så de kan ikke bestemme noget
    Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? ville nok føle mig mindre lækker, specielt om vinteren, om sommeren farver jeg normalt mine vipper så jeg ikke behøver makeup.

• #5   3. apr 2011 Bruger du Makeup?
    ja
    Mascara og streg - stort set altid.
    Omkring konfirmations alderen, men jeg synes helt selv man skal have lov at bestemme hvornår man vil bruge makeup, det fik jeg selv lov til.
    tror det var i 7.klasse jeg begyndte at eksperimentere med det, men gik ikke med det til hverdag før slutningen af 8.klasse..
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)¨
    Nej bestemt ikke, men problemet er jo at man kun lige er begyndt at få øjnene op, og forskningen i parabener mv er jo ikke komplet, så det er stadig usikkert præcis hvilke konsekvenser det vil have..
    ikke så forfærdelig mange, skal have ny mascare og streg hver 2-3 månede, bruger ikke så dyre mærker. Bruger af og til øjenskygge i byen, men det er ikke så ofte.
    En halv time, men det er mest fordi jeg er perfektionist, så jeg retter til og retter til indtil det er perfekt!
    Jep, lidt af det hele, men det er heldigvis ikke så slemt endu, men jeg bliver nok snart nødt til at gå over til allergivenlige produkter. De har heldigvis en god serie fra bodyshop smiley
    Det er mere på mode at gå op i sit udseende. dengang var man naturlig smuk, og hvis man ikke var det så var det bare ærgeligt. Idag har vi mulighed for at pynte lidt på det hvis ikke vi har været så heldige fra naturens side og det er klar at der er mange der benytter sig af det smiley
    Det er pynt smiley Fordi jeg synes jeg bliver pænere med det. Synes selv mit ansigt ser ret, belgt og kedeligt ud uden makeup.
    Næh, men det bliver ikke brugt så meget fordi det er en del dyere, bortset fra det fra Derma, men det lugter så af svamp xP
    Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)?
    Næh, ærlig talt ikke smiley
    Nix, jeg ved godt at det er noget lort de fyrer af i de reklamer og jeg tror virkelig ikke der er nogle der er dumme nok til at tro på hvad de siger i makeup reklamer..
    Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup?
    Hvis det blev lige å billigt som det almindelige ville jeg helt klart fortrække en mere naturlig makeup! Men på SU er der simpelthen ikke råd til det.
    Forskelligt. Kommer an på ansigtet der bærer det. Nogle er pænnest med kun lidt makeup eller slet ingen og nogle er pænere med lidt pudder og øjenskygge osv.. Men jeg synes bestemt også at det kan blive for meget.
    Nej da!
    Ikke hvis jeg kan undgå det!
    De er ret så ligeglade smiley Det har jeg altid fået lov at styre selv smiley
    Så kunne jeg sove længere, men ellers ville det nok ikke gøre den store forskel. jeg er ikek afhænig af makeup som nogle er det..

• #6   3. apr 2011 <b>Bruger du Makeup?</b> Nej
    <b>Hvor meget makeup bruger du?</b> -
    <b>Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup?</b> Når man selv er moden nok til at gøre det af egen fri vilje. Omkring de 13-14 år.
    <b>Hvornår begyndte du selv at bruge makeup?</b> -
    <b>Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)</b> Nej, det tror jeg ikke. Jeg gør heller ikke.
    <b>Hvor mange penge bruger du på makeup?</b> -
    <b>Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup?</b> -
    <b>Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ?</b> Nej
    <b>Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden?</b> Kravet til udseende er blevet meget større, og man skal altid se perfekt ud. En lille bums accepteres ikke, og vil af mange blive kommenteret.
    <b>Hvorfor bruger du makeup?</b> Bruger det ikke
    <b>Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært?</b> Har jeg faktisk ingen idé om - måske fordi folk ikke helt har fået det "ind under huden" endnu ?
    <b>Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)?</b> Jeg tror rigtig mange gør det pga. gruppepres. Medierne og i det hele taget omverdenen sætter som sagt så store krav, og det er ikke anderledes i f.eks. skolen.
    <b>Føler du dig påvirket af makeupreklamer?</b> Nej, synes de er alt for overdrevne.
    <b>Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup?</b> Bruger ikke make-up, men måske nogle reklamer/kampanger.
    <b>Syntes du lidt eller meget makeup er pænest?</b> Lidt. Kan ikke klare flere centimeters pudder !
    <b>Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup?</b> Haha, nej, gør det jo selv (; Men jeg har fordomme om folk med flere centimeters pudder, og alt muligt andet i hovedet !
    <b>Vil du købe makeup testet på dyr?</b> Køber som sagt ikke, men tænker faktisk ikke over det - hvilket foruroliger mig en del at jeg ikke gør o: Tror jeg vil tænke mere over det, for nej det vil jeg ikke.
    <b>Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? </b> De er sådan set ligeglade, de synes det er fint jeg ikke bruger noget (:
    <b>Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup?</b> Normal ! (:

• #7   3. apr 2011 Bruger du Makeup? - Ja smiley

Hvor meget makeup bruger du? - Mascara, nogle gange pudder, også måske nogle gange lidt eyeliner.

Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? - Når man kan finde ud af det, for når man er lille så kan det tit se forfærdeligt ud, eller de kan virke ældre end de er.

Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? - Lige i starten af syvende.

Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) - Nej, tror de fleste overhovedet ikke tænker over sådan noget, gør jeg heller ikke. smiley

Hvor mange penge bruger du på makeup? - Hmm, ved jeg ikke. Kan da godt finde på at købe en ny mascara en gang imellem...

Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? - 5 minutter kun.

Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? - Nope, heldigvis smiley

Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? - Det er bare det man gør, man gør hvad andre gør.

Hvorfor bruger du makeup? - Fordi, jeg syntes det er pænt hvis man ligger det rigtigt, og det giver noget helt specielt..

Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? - Ved ikke hvad det betyder..

Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? - Næh, det gør jeg overhovedet ikke. Men kender nogle som gjorde det fordi de andre gjorde.

Føler du dig påvirket af makeupreklamer? - Nej, fordi de plejer tit at være falske øjenvipper, eller redigeret..Det ser anderledes ud i reklamer, end i virkeligheden. smiley

Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? - Måske hvis jeg vidste hvad der kunne ske hvis man brugte noget med de der ting..

Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? - Lidt! Kan ikke fordrage folk med ting i hele ansigtet..puha.

Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? - Nej, det er jo deres eget valg. Alle er forskellige.

Vil du købe makeup testet på dyr? - Nej, aldrig! Tjekker altid, selvom der desværre er mange af de makeup firmaer som lyver om det..

Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? - De syntes det er fint.

Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? - Det samme. Men kan bedst lide med. (;

• #8   3. apr 2011 Bruger du Makeup? Ja noglegange.

Hvor meget makeup bruger du? Til hverdag kun masacara og evt. dækstift.

Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? Omkring 6-7 klasse.

Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? Jeg begyndte selv for alvor i midten af 7. klasse.

Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) Nej ikke rigtig, tror ikke der er så maneg der tænker over det..

Hvor mange penge bruger du på makeup? max 100-200 på et år.

Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? 2-5 minutter.

Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? Nej.

Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? Fordi det er blevet mere normalt, og de mangler måske selvtillid, og tror make-up kan hjælpe dem.

Hvorfor bruger du makeup? For at friske mig lidt op, hvis jeg ser træt ud osv. Samt se lidt mere farverig ud osv til fest.

Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? Fordi folk, er ligeglade eller bare ikke vil betale for det, de syntes måske det er dyrt.

Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? jeg har aldrig følt mig presset, og kender ingen der har oplevet det.

Føler du dig påvirket af makeupreklamer? Nej ikke rigtig, jeg tænker da lidt over parabenerne osv når jeg ser dem ellers ikke.

Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? Ikke det store, andet end jeg skulle få mig selv til at bruge pengene.

Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? Klart lidt.

Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? Absolut ikke.

Vil du købe makeup testet på dyr? Aldrig.

Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? Ikke rigtigt noget.

Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? Fin, går oftest uden makeup. (som fx nu)

• #9   3. apr 2011 Bruger du Makeup? Ja
    Hvor meget makeup bruger du? Pudder i hverdagene (minus mascara) og "meget" til fester (:
    Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? 12/ 13 års alderen - men alt med måde.
    Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? 16
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) Nogle få gør.
    Hvor mange penge bruger du på makeup? Næsten igen.
    Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? 1 minut
    Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? Nej
    Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? Det er populært. En trend. Og derudover også et kvindesyn, at vi skal hvae make-up på.
    Hvorfor bruger du makeup? Bruger som sagt kun pudder i hverdagene for ikke at se træt ud.
    Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? Prisen
    Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? Jeg følte mig presset i folkeskolen, men jeg "bukkede ikke under". Nu er jeg helt ligeglad om jeg ligner et lig i gymnasiet. - Jeg er der jo kun for at lære (; Men helt sikker, at nogle bliver presset.
    Føler du dig påvirket af makeupreklamer? Ja
    Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? Bruger det i forvejen (;
    Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? Lige tilpas - et neutralt og naturligt look. Kan man se foundationen ligge i lag er det klamt - det samme med lag-på-lag mascara der klumper
    Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? Overhovedet ikke. Synes tilgengæld det er dejligt at se folk er ligeglade med at tage make-up på
    Vil du købe makeup testet på dyr? Ville gerne ærligt kunne sige at jeg ikke gjorde det. Men helt ærligt, så tænker jeg ikke over det.
    Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? At jeg er dejlig naturlig.
    Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? Helt normalt. Ingen alarm.

• #10   3. apr 2011 Bruger du Makeup?
    Ja

For det meste en foundation blandet om med ansigtscreme og dækstift (for at dække urenheder) samt lidt solskins pudder og lidt mascara.

Omkring 7. klasse, der hører man ligesom til "overbygningen," men egentlig helst senere

En lille smule mascara i 6. klasse

Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) Jeg går meget op i det, men nej, tror ikke det er noget de tænker over det.

Hvor mange penge bruger du på makeup? 80 kr, til en ny mascara eller foundation hver 3. måned eller sådan noget.

Øhm, 5 minutter.. Thihi..

Nope, men forsøger alligevel at finde ting uden for meget "kunstigt" i.

Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? Gruppepres.. Hvis ikke de gør det, er de udenfor..

For at dække evt. urenheder og skabe lidt "liv"

Det tror jeg nu ikke det er.. Der bliver bare ikke gjort så opmærksomt på det, og det kan være svært at se om noget make-up er dårligt for en.

Der er sikkert mange der gør det pga. gruppepres. Jeg føler mig ikke specielt presset, gør det ligeså meget for "fornøjelsens" skyld, kunne sagtens tage i skole uden mascara og diverse.

Nope.. Kun de artikler i vi unge der lover "pæn hud" smiley

Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? Der skal gøres mere opmærksom på hvad der er parabenfrit og ikke, ligesom ved sæbe.

Hellere se lidt bleg ud, end bruge en foundation der lyser gult fordi den slet, slet ikke passer til hudtypen.. Føj for den smiley

Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? Næh, mere dem der bruger for meget (o:

Tja, det er det meste vel, men det burde det ikke være, og det burde stå oplyst tydeligere.

Nu er jeg rimelig god til at styre mig, og det er ikke et "must" at jeg skal have make-up på, så de ligger nok ikke så meget mærke til det (o:

Totalt på samme måde smiley

• #11   3. apr 2011 Bruger du Makeup? Ja, hver dag.

Hvor meget makeup bruger du? foundation, mascara, primer og concealer.

Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? Når man er konfirmeret er man vel som sådan "voksen" - men det er vel også op til en selv.

Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? Jeg begyndte først at bruge makeup da jeg var 15.

Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)? Nej. Det tror jeg slet ikke man tænker over når man er unge. Nu kommer det jo også an på hvilke mærker man vælger at bruge, nogle er sundere og bedre end andre.

Hvor mange penge bruger du på makeup? Mange.

Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? ca. 20 minutter.

Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? Nutidens rollemodeller bruger mere make-up end man gjorde for 30 år siden, det har ændret sig. Desuden er det blevet mere tilgængeligt for alle, der er flere produkter på markedet. Der bliver også reklameret meget for diverse produkter.

Hvorfor bruger du makeup? Jeg har nogle pigment fejl som jeg ikke bryder mig om, de er ret fremtrædende og kan ikke fjernes. Derfor bruger jeg makeup.

Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? Nej, jeg tror bare ikke der er ret meget fokus på det og det markedsføres ikke nær så meget som alt det andet.

Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? jeg føler mig ikke presset - men skal ikke kunne sige om andre gør det.

Føler du dig påvirket af makeupreklamer? meget.

Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? Mere markedsføring, det er svært at vide hvilke produkter der findes indenfor kategorien, når de ikke markedsføres.

Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? Det kommer meget an på hvor god personen er til at ligge det. og hvordan personens hud er. Nogen er så heldige at de har perfekt hud, mens andre er knap så heldige. Så for mig kommer det an på hvor godt personen er sluppet fra det.

Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? Bestemt ikke, det er der jo ingen grund til. Det er jo deres eget valg.

Vil du købe makeup testet på dyr? Nej.

Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? Ikke noget - jeg er over 18, så bestemmer jo selv.

Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? øh? Meget underligt spørgsmål... Det ville som sådan ikke ændre noget.

• #12   3. apr 2011 Bruger du Makeup? - meget, meget, meget sjældent

Hvor meget makeup bruger du? - eyeliner og mascare

Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? - det er da op til en selv. Men nej går ikke ind for at 7 klasses piger skal begynde.

Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? - Well det ved jeg virkelig ikke xD det er så sjældent jeg bruger det såe.

Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) - nope

Hvor mange penge bruger du på makeup? NARDA! - eller jo har engang købt en eyeliner - til et facepaint projekt xD

Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? - ingen tid.

Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? - det ved jeg virkelig ikke.

Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? - Fordi at makeuppen bliver blæst op i div. blade, tv serier, reklamer osv. Det er blevet en "naturlig" del af livet.

Hvorfor bruger du makeup? - jamen det gør jeg jo sådan set ikke rigtigt, så det er enlig kun på et par billeder og sådan.

Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? - folk er ikke van til det?

Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? - Jeg gør bestemt ikke xD ander gør vel? det ved jeg ikke, er bestemt ikke inde i det.

Føler du dig påvirket af makeupreklamer? næh

Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? - at jeg først og fremmst gad at bruge det? xD - men ellers få det fremlyst i medierne?

Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? lidt!

Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? - næh, hvorfor skulle jeg have det?

Vil du købe makeup testet på dyr? - helst ikke. (ikke engang min hårfarve er testet på dyr)

Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? - Min mor syntes det er synd - hun elsker når mine øjne er fremhævet xD

Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? - Nej spørgsmålet er "hvordan ville din hverdag se ud MED makeup" jo altså jeg ville gå rundt og være irriteret for jeg er på ingen måde van til det xD

• #13   3. apr 2011 Bruger du Makeup?
    Ja smiley

Concealer, pudder og mascara

Omkring 13-14 års alderen smiley

Tror jeg har været omkring 13 år eller sådan noget smiley

Altså de fleste kender nok godt til dem, men tja.. smiley

Altså jeg køber når der ik er mere af det jeg har smiley Så det ved jeg ik lige helt.. bruger de penge jeg lige føler for at jeg gider bruge på det smiley

10 min. max smiley

Heldigvis ikk, nej smiley

Fordi verdenen handler meget om hvordan man ser ud udadtil ... vi måler os i forhold til hinandens udseende og det er ligesom det der "viser os selv udadtil"

Fordi jeg synes det giver en flottere hud og fremhæver øjnene smiley

Jeg synes det er meget dyrt i forhold til "det andet" makeup .. det er klar fordi det er dyrere pga. forskning og fremstilling osv. men det er bare langt billigere at købe det andet smiley

Jeg er helt sikker på, at nogle af de unge føler sig presset til at bruge makeup... Men jeg gør ikke selv smiley

Hvis jeg ser en mascara i en reklame som ser god ud...så kan jeg da godt finde på at købe den.. eller en foundation, pudder osv smiley

Det skulle blive billigere og virke ligeså godt som det med parabener smiley

jeg synes det er flot når det bare er naturligt... det skal ikke være sådan at man tænker : " HOLD da op...hun har makeup på!" smiley

nej da, det er helt op til dem smiley

Det gør jeg nok smiley Men jeg synes det burde være dybt ulovligt!!!
    Vi køber shampoo, sæbe osv. som ikke er testet på dyr.. men desværre ikke makeup, da jeg ikke synes det virker i forhold til det andet smiley

Det har de ikke nogen kommentare på smiley

Det forstår jeg ikke helt?
    Jeg vil vel bare gøre som jeg plejer - uden at have makeup på smiley

• #14   3. apr 2011 Tusind tak alle sammen, jeg vidste jeg kunne regne med jer ;D

• #15   3. apr 2011 Bruger du Makeup?
    - Nogle gange
    - Mascara
    - Efter 7 klasse.
    - I 9 klasse.
    - Nej
    - Ingen (Min mor betaler de få mascara jeg køber)
    - Bruger ikke makeup til hverdag.
    - Ja.
    Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år
    siden?
    - Ungdommen har ændret sig meget.
    - Fordi det er pænt til fester mm.
    - Fordi det ikke er så udbrædt og evt. fordi det er dyrere.
    - Jeg føler mig ikke presset, men tror sagtens der er nogle som føler sig presset.
    - Nej
    - Ingen idé
    - Lidt
    - Nej
    - Nej
    - De synes det er fint.
    - Som den ser ud nu. For bruger ikke makeup til hverdag :b

• #16   3. apr 2011 Bruger du Makeup?
    - Ja
    - Kun lidt mascara og lidt pudder, men ikke særlig ofte.
    - 13 år mindst. og så skal det heller ikke være for meget. Forældrene skal være med inde over det.
    - Jeg begyndte da jeg næsten var 14.
    - Nej
    - Ingen. Jeg bruger min mors makeup.
    - Højst 5 min.
    - Det har jeg ikke oplevet endnu.
    - Det er kommet på mode, men jeg kender ikke grunden. Det kan være tegn på oprør i familien, ikke at skille sig ud, gruppepres osv.
    - Fordi jeg føler mig pænere når jeg bruger det.
    - Det ved jeg ikke.
    - Jeg har aldrig følt pres. I min klasse bruger de fleste piger rigtig meget makeup og det har jeg selv kunnet se at det ikke var så kønt. Men jeg tror da at nogle føler gruppepres.
    - Nej, jeg har aldrig været påvirket af reklamer.
    - Jeg ved ikke så meget om parabenbri makeup, men det måtte gerne være billigere og kunne holde noget længere.
    - Lidt
    - Jeg har ikke selv fordomme, men jeg ved at nogle jeg kender har det.
    - Nej
    - At det er fint så længe man ikke bruger rigtig meget.
    - Den ville vel være normal. Jeg bruger kun makeup fordi jeg selv vil, og jeg kan sagtens overleve uden.

• #17   3. apr 2011 Tusind tak alle, det er virkelig dejlig at i støtter os smiley

• #18   3. apr 2011 Bruger du Makeup? - Ja, men ikke hver dag
    Hvor meget makeup bruger du? - normalt bare mascare, mere når jeg skal i byen/til fest
    Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? - 14-15 år
    Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? - 13 år
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) - nej
    Hvor mange penge bruger du på makeup? - ved ikke, køber slet ikke makeup hver måned, så ikke særligt meget
    Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? - hvis jeg tager makeup på, så max. 5 minutter. Længere tid når jeg skal i byen/til fest
    Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? - nej
    Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? - Der er mere
    Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? Ved jeg ikke, er det dyrer?
    Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? - Jeg gør ikke, ved ikke om andre gør det.
    Føler du dig påvirket af makeupreklamer? - Nej
    Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? oplysning om det, og at det koster det samme som det der ikke er.
    Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? - Lidt
    Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? - Nej
    Vil du købe makeup testet på dyr? - Ved ikke om det jeg har er testet på dyr.
    Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? - Det har de ikke rigtig nogen holdning til
    Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? - Går tit i skole uden makeup

• #19   3. apr 2011 <b>Bruger du Makeup?</b> Engang imellem ja, men langt fra dagligt
    <b>Hvor meget makeup bruger du?</b> Streg, og er for nyligt begyndt at bruge "gennemsigtig" pudder og øjenskygge
    <b>Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup?</b>13 år, gerne så sent som muligt smiley
    <b>Hvornår begyndte du selv at bruge makeup?</b> 16-18 år
    <b>Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)</b> Nej
    <b>Hvor mange penge bruger du på makeup?</b> Ca 100 kr om året hvis ikke mindre
    <b>Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup?</b> Jeg lægger ikke make up om morgenen
    <b>Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ?</b> Nej
    <b>Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden?</b> Fordi de make-up er billigere og de bliver påvirket af de ældre generationer til at begynde på make-up tidligere og tidligere
    <b>Hvorfor bruger du makeup?</b> For at stadse mig ud til hvis jeg skal til fest, elelr lige har lyst smiley
    <b>Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært?</b> Det tror jeg heller ikke det er smiley
    <b>Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)?</b> Jeg har ikke følt mig presset, men tror andre har følt sig presset til at bruge det
    <b>Føler du dig påvirket af makeupreklamer?</b> Nej, absolut ikke, hvis de viste en reklame for noget hvor de ikke havde alt muligt andet make-up i hovedet samtidigt kunne det være jeg ville begynde at blive påvirket smiley
    <b>Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup?</b> Bare det er billigt smiley
    <b>Syntes du lidt eller meget makeup er pænest?</b> Lidt er pænest
    <b>Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup?</b> Nej
    <b>Vil du købe makeup testet på dyr?</b> Jeg kigger udelukkende på prisen når jeg køber make-up
    <b>Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? </b> Jeg tror de er ret ligeglade smiley
    <b>Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup?</b> Som den plejer

• #20   3. apr 2011 Bruger du Makeup? Ja
    Hvor meget makeup bruger du? mascara, eyeliner, dækstift
    Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? Jeg synes man skal gøre det når man har lyst til det - når man føler at man er stor nok (:
    Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? da jeg startede i 7.
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) Jeg tror ikk at der er særlig mange der ved så meget om det. Jeg ved en del selv, men min mor er også sådan meget "sund" og oplyser mig om sådan nogen ting.
    Hvor mange penge bruger du på makeup? Det ved jeg sgu ikke (:
    Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? 5 minutter tror jeg.
    Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ? nixen bixen
    Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? både fordi at modeverdenen har forandret sig, men samtidig er der også kommet mere makeup på markedet - det er blevet en hverdagsting
    Hvorfor bruger du makeup? fordi at jeg synes at det klær mig (:
    Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? det er ofte dyrere og giver ikke lige så stor effekt.
    Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? det ved jeg ikke.
    Føler du dig påvirket af makeupreklamer? næ
    Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? det skulle være bedre og billigere.
    Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? det kommer an på hvordan personen lægger det. men det kan hurtigt blive for meget.
    Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? Nej, det gør jeg ikke.. men jeg kan da godt nogen gange tænke at en lille smule mascare ikke ville gøre noget (:
    Vil du købe makeup testet på dyr? nej, det prøver jeg at undgå
    Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? de synes at det er fint tror jeg.
    Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? hvis jeg aldrig havde prøvet det, ville jeg ikke havde noget imod det. men jeg er glad for min makeup smiley

• #22   3. apr 2011 Tak smiley

• #23   3. apr 2011 Bruger du Makeup? Ja.
    Hvor meget makeup bruger du? Fast og flydene eyelinger. Foundation, pudder, solpudder, mascare og læbestift.
    Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup? 13 år, ca.
    Hvornår begyndte du selv at bruge makeup? Jeg var vel omkring 12 år.
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..) Nej(-:
    Hvor mange penge bruger du på makeup? Ikke særlig mange, da jeg egentlig ikke bruger særlig meget af gangen. Så 300 hver 2-3 måned.
    Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup? 20 min.
    Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden? Fordi nutidens unge vil være voksne, alt for hurtigt. Se fx. et afsnit af Jo Frost børneopdragelse. Der havde hun fat i 12-13 årige piger, der klædte og sminkede sig om 18 årige. Børn sætter ikke pris på deres barndom længere.
    Hvorfor bruger du makeup? Fordi det klæder mig.
    Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært? Fordi det generalt er dyrer. Rigtig mange piger køber fra de billigere mærker.
    Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)? Nah. Jeg tror folk bruger makeup, fordi de selv har lyst.
    Føler du dig påvirket af makeupreklamer? Overhovedet ikke. Jeg køber alligevel kun makeup fra The Body Shop, fordi det ikke er testet på dyr, så reklamerne siger mig intet(-:
    Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup? Det skulle ikke testes på dyr(-:
    Syntes du lidt eller meget makeup er pænest? Det kommer godt nok an på hvem det er. Og om de kan ligge det pænt.
    Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup? Nej.
    Vil du købe makeup testet på dyr? Nej.
    Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? Min mor synes det er helt okay.
    Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup? Den ville da ikke se anderledes ud? jeg synes det er ret underligt at tro, at ens hverdag ville ændre sig, fordi man ikke gik med makeup. hvad skulle makeup ændre? jeg tror ikke ligefrem at ens venner ville løbe skrigende væk, hvis man ikke havde makeup på.

• #25   3. apr 2011 Tak alle smiley

• #26   3. apr 2011 smiley

• #27   3. apr 2011 Bruger du Makeup?
    Yesh.

Til hverdag kun en smule dækkende og mascara, til fest, en del, da min stil er farverig, så jeg bruger ofte flere farverige eyeliners eller øjenskygge, men kun lyst foundationpudder.

Jeg vil sige omkring konfirmationsalderen.

Tror det var i begyndelsen af niende klasse, da jeg var, hvad, 14-15.

Nej, ofte køber de jo bare de billige ting. Jeg er selv meget obs, da jeg har allergi og er meget sart især i øjnene. Og desuden er opdraget til at købe kvalitet.

Ikke frygtelig meget, mine ting er dyre, men holder længe.

Når jeg skal i skole maks 4-5 minutter.

Jeg har allergi, ja.

Meget mere og gør det alt for tidligt.

For at forbedre mit udtryk.

Fordi det er dyrere og ofte ikke ligeså fancy.

Nogle gør - jeg har aldrig gjort det.

Nej.

En bedre pris.

Umuligt at svare på - alt med måde, men har folk en stil, skal det hele passe sammen.

Jeg har kun fordomme overfor alt for unge piger med for meget makeup - Og dem, der ikke kan lægge det ordentligt.

Nej.

Ikke så meget, syntes jeg startede for sent. smiley

Træt! smiley

• #28   3. apr 2011 Bruger du Makeup?
    - Nej
    - Intet! Andet end under tvang. Det vil sige til div. teater forestillinger med hvad der til hører. Og jeg HADER det. Jeg kan godt lide at stå på scenen, men jeg bryder mig ikke om at skal have make-up på = mishandling, men nødvendigt.
    - Det ved jeg ikke helt. Måske meeeeeget diskret fra 7-8.
    - Aldrig i hverdagen. Men pga. af de dersens teater forestillinger har første gang nok været omkring 2. klasse måske først i 4.. Jeg har aldrig brugt noget ellers!
    Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)?
    - Det har jeg ingen fornemmelse af overhovedet.
    - 0 kr. Jeg bruger jo aldrig noget.
    - Min morgen ser sådan ud. Vælter ud af sengen, finder tøj, tager tøj på, kikker mig i spejlet for at tjekke om jeg har strithår, ned til morgenmad. Det tager ca. 7 minutter. Ingen tid på make-up.
    - Det tror jeg ikke.
    - Måske de føler et behov for at gøre sig selv pæne? Det er tydeligt på efterskolen at mange har make-up på i starten, men så gider folk ikke mere. De er for dovne til at tage det på, for "Man bor jo alligevel sammen med alle andre, så mon ikke de kan tåle at se en uden?". Jeg tror bare at det er et behov for at gøre sig pænere.
    - Bruger ikke make-up. Fordi jeg ikke gider, og kan ikke lide at tage det på. Nægter at bruge tid på det.
    - Pas. Det vidste jeg ikke at det var.
    Jeg føler mig aldrig presset, det er vel min sag. Men jeg tror nogle bliver presset lidt af at "alle andre har jo på" og vil ikke føle sig 'uden for.
    - Nej.
    - At jeg skulle begynde at bruge make-up smiley
    - LIDT!
    - Af gode grunde nej smiley Jeg er jo en del af 'flokken', og jeg forstår ikke folk der ser ned på os. At vi ikke bruger make-up betyder jo ikke nødvendigvis at vi ikke bruger tid på os selv. Vi synes bare ikke at det er vigtigt.
    - Både ja og nej. Det ved jeg ikke helt.
    - Ingenting. Jeg bruger det ikke og det er de hverken sure eller glade over.
    - Præcis lige som nu. Og det ville den også hvis jeg engang begyndte på det. Kan man ikke klare sig uden make-up, er min mening at man skal på afvænning. Gerne et sted hvor der absolut ingen muligheder er for at bruge det.

Det var mit svar smiley Hvis i har brug for mere fra en ikke-make-up-bruger vil jeg gerne svare

• #29   3. apr 2011 - Bruger du Makeup?
    Ja, til særlige ting. Men ikke til daglig. Det er de ringen grund til.

- Hvor meget makeup bruger du?
    Daglig pæn - Dæk cream, eyeliner og mascara. Pænt brug - pænt sagt alt der er.

- Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup?
    15+

- Hvornår begyndte du selv at bruge makeup?
    15+

- Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)
    Nej da de køber de billig makeup der lugter af billig makeup.

- Hvor mange penge bruger du på makeup?
    åreligt mellem 2000 Da de dyre ting er købt ind og holde ri lang tid.

- Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup?
    fra 0-15min

- Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ?
    nej

- Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden?
    De skal være hurtgere voksen idag.

- Hvorfor bruger du makeup?
    for at dække fejl og for at fremtone det jeg kan lide i mit ansigt.

- Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært?
    Det ved jeg ikke. Jeg aner ikke hvad der er parabene fri.

- Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)?
    Nej, da jeg ikek bære makeup til daglig. Men jeg elsker at lægge det på. men ved jeg ikke bruger det dagligt gør jeg kan bruge dyre mærker, som er bedre men at varen holder i længer tid.

- Føler du dig påvirket af makeupreklamer?
    Nej

- Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup?
    Det ved jeg ikke, jeg kender på forhånd ikke parabene fri mærker. Så marketing ville måske være en start.

- Syntes du lidt eller meget makeup er pænest?
    Naturligt ser pæneste ud. Men det kommer an på om man tager i byen eller daglig dag. I dagligdag behøver man ikke meget. Men man skal heller ikke overdrive det.

- Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup?
    Næ jeg er selv en af dem smiley

Det har jeg nok gjort så det er ikke noget der bekymre mig da næremst alt bliver testet på dyr selv medicin.

- Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug?
    Jeg er 27 år så mine forældre blander sig ikke.

- Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup?
    Jeg vil overleve da jeg ikke går med makeup til daglig. Det er noget pjat.

• #31   3. apr 2011 <b>Bruger du Makeup?</b>
    Ja, det gør jeg.
    <b>-Hvor meget makeup bruger du?</b>
    Pudder til øjenlåg, mascara og en gang i mellem streg, til fest en øjenskygge også.
    <b>Hvor tidligt syntes du man skal bruge Makeup?</b>
    Når man har lyst.
    <b>Hvornår begyndte du selv at bruge makeup?</b>
    Omkring slutningen af 8.
    <b>Tror du unge(eller dig selv) kender konsekvenserne af makeup (Parabener osv..)</b>
    Nok ikke helt..
    <b>Hvor mange penge bruger du på makeup?</b>
    Maks 100 kr mdr.
    <b>Hvor lang tid bruger du om morgenen på at lægge makeup?</b>
    Maks. 5-10 min.
    <b>Har du allergi over for noget makeup, parfume, acetone osv... ?</b>
    Nej, har jeg ikke.
    <b>Hvorfor tror du nutidens unge bruger mere makeup end for fx. 30 år siden?</b>
    Tiderne skifter, det er blevet meget udseende præget.
    <b>Hvorfor bruger du makeup?</b>
    For at fremhæve mine øjne.
    <b>Hvorfor tror du parabenfri osv. makeup er mere upopulært?</b>
    Fordi det oftest er dyrere.
    <b>Føler du dig nogen gange presset til at bruge makeup, eller tror du nogen gør det fordi de føler pres(gruppepres)?</b>
    Nej, det gør jeg ikke.. De fleste af dem i min klasse bruger ikke make-up.
    <b>Føler du dig påvirket af makeupreklamer?</b>
    Nej.
    <b>Hvad skulle der til for at få dig til at bruge sundere og fx. parabenfri osv. makeup?</b>
    Prisen skulle ned, køber altid det billigste.
    <b>Syntes du lidt eller meget makeup er pænest?</b>
    Begge kan være flot - hvis man kan lægge det pænt
    <b>Syntes du dårliger/ser ned på/har fordomme om dem der ikke bruger makeup?</b>
    En af mine tætteste veninder er 100% natural, så nej, kan jeg ikke ligefrem sige.
    <b>Vil du købe makeup testet på dyr?</b>
    Prøver så vidt muligt at undgå det.
    <b>Hvad mener dine forældre om dit makeupforbrug? -</b>
    De er glad for jeg har skruet ned for det smiley
    <b>Hvordan ville din hverdag se ud uden makeup?</b>
    Kun i skolen jeg bruger det, tror det ville være ganske normalt, ingen dømmer hinanden på make-uppen, men på personen.

• #32   4. apr 2011 Bruger du Makeup?
    - Ja smiley

- Til hverdag bruger jeg mascara, eyeliner og concealer. Når jeg skal i byen bruger jeg foundation, pudder, rouge, mascara og eyeliner.

- Jeg synes 6-7. klasse er et fint tidpunkt.

- Jeg var 15.

- Ikke særlig mange gør.

- Ikke særlig mange. Ønsker mig det altid i gave smiley

- 15 min.

- Nej.

- Fordi man er besat er at være perfekt nu.

- Fordi det gør mig meget pænere.

- Det tror jeg da heller ikke det er? Men det er nok ikke de kendte mærker, som folk normalt går med.

- Jeg gør ikke, overhovedet. Men jeg tror de yngre piger sagtens kan føle sig presset.

- Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Men det er oftes reklamer som får mig til at prøve nyt make-up.

- Større markedsføring.

- Kommer an på personen, og om man ligger det pænt.

- Overhovedet ikke. Jeg misunder dem som kan være smukke uden!

- I princippet ville jeg ikke, men jeg ved ikke om det jeg bruger er.

- De blander sig ikke. Jeg bestemmer selv. Men nu er jeg også 18, så de har intet at sige smiley

- Jeg ville have en endnu dårligere selvtilld end jeg har i forvejen.

• #33   4. apr 2011 Så alle sammen, - tak for alle jeres svar, nu tæller vi sammen og laver en statestik smiley

Kommentér på:
Projektuge spørgeskema til jer :D

Annonce