6. jul 2006 Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
18 år imorgen. Mor kommer hjælp :S {{forumTopicSubject}}
Halløj folkens
Vil lige dele noget med jer. Imorgen den 22 marts, kl 20:06 bliver jeg 18 år
Wuhu for mig :P, Men nu er problemet lidt, at min muddi, hendes kæreste, min mors eks mand(Har boet ved ham i weekenderne), lille bror, store bror, Veninde, Og kæreste kommer til festen.
Men problemet er lidt det, at min mor har skubbet mig væk fra sig, og gider kun se mig engang hver 3 månede, for at pleje sin dårlige samviddighed, og førhen var jeg meget voldsom overfor, fordi jeg skreg på hjælp fra hende, såå hun tror simpelhen hun skal holde mig nede!
Det lyder sådan her :
Natalie(mig :P) går op af trappen, med min taske over skulderne, 2 tunge indkøbsposer, og ved hun skal ind. Natalie sætter skoene i gangen, træder ud i køkkenet, sætter poserne, går videre ind i stuen , for at sætte hendes taske, og går tilbage til gangen. Mor står og ser sur ud 'Hvorfor har du ikke sat skoene op på skohyldende!!!!!' Natalie 'Undskyld, men skulle lige sæt tingene' Mor ''så kunne du fandmer godt, sæt dem op alligevel'
Natalie sætter skoene pænt op. Mor 'Natalie du skal sæt tingene i køleskabet!!!' natalie sætter tingene i køleskabet, imens hun går ind og 'sover' sammen med Shane. Håber I forstår hvad jeg mener
Shane(Mors kæreste) er næsten værre! Sad sammen med min veninde, snakkede om ADHD, som han har, og spurgte (høfligt), 'Shane hvad grad Damp har du?' Øjh et anfald af den anden verden han fik 'Det hedder Fandmer ikke damp, det er den gammel fortolkning, det hedder ADHD. Du lære ikke noget på det opholdsted!'
Ja right? Hovedsag, de kommer og besøger mig imorgen, og vil jo stadig gerne 'holde mig nede' :S
Jeg er altså en stille og rolig person, bliver meget meget sjældent sur, smiler og er glad, hjælper til så godt jeg kan og det, men problemet er bare, at jeg ligesom ikke ville ha en fest, hvor jeg bliver ked af min mor skal være sådan en spade!
Imorgen har jeg lavet Alkohol forbud, fordi Shane drikker meget, og har ikke været sammen med dem endnu uden han har drukket:S Tror han tager med alligevel, og hvis jeg så kommenter det siger mor bare 'lad ham nu?' Nej mor! Han drikker hele tiden!
Altså min mor er hans 'hund' plejer jeg og sige. Altså han udøver ikke vold på hende, så ville min bror jo underet mig, da han bor i lejligheden sammen med dem.
Men nogen der har nogen forslag til hvordan jeg undgår det lidt?
Og ja! Har fortalt min mor det, har fået pædagogerne jeg bor ved til at ringe og sige det, har skrevet et brev til hende, om at hun skal lade vær og holde mig nede, og gi mig en chance.
Håber I vil læse det P.f.h tak
Hilsen natalie K
maj 2007
Følger: 72 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 260
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.375
Hvis hun siger noget, synes jeg bare du skal sige at du er voksen nu og hun må behandle dig derefter (så skal du selvfølgelig også opføre dig som en voksen
Bare nyd din dag og ignorere de dårlige ting, hvis der kommer nogen.. På din fødselsdag handler det kun om dig!
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 73 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 168
Simone. tak
18 år imorgen. Mor kommer hjælp :S