Altså mennesker og deres dumme biler! {{forumTopicSubject}}
Her for nogle dage siden, red jeg og mine to veninder en tur.. og så tænkte vi .. at vi bare kunne ride en rolig tur op af en hyggelig vej.. hvor der er blandet påske blomster op af...
Så da vi næsten var fordi med vejen, kom nogle biler.. og de kørte bare sinsygt stærkt, med nogle unge på 17-18 år :S de dyttede de, og min venindes pony gik amok :S den begyndte at løbe på asfalt, i 2 kilomter cirka i den stil.. uden hun kunne stoppe den!!
så her i for en time siden.. ringede hun : Ja.. min pony har fået flekket noget af benet af :S? (kan ikek helt huske havd hun sagde.) Hun sad og græd lidt, men hun sagde at hendes pony ikek blev aflivet.. men dyrelægen skulle komme i imorgen se hvordan det så ud :S
Stakkels hende
Tænk hvis nu dte var min pony :S heldigvis er min 100000000000000% trafik sikekr og er ligeglad med sådan noget
Min far flippede helt ud, og sær når han ved hvem det var Han sagde : hvis nu hun var fladet af? og bleven kørt over.. eller hesten var løbet ud foran bilen Han blev virkelig sur og sagde det til deres forældre
kender i det? dyten som kommer? TYPISK! det var ved at blive mørkt ( solnedgang) og så kommer nogle der og ødelægger det emd at køre res!
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
mar 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 28 Svar: 478
Og det er også ulovligt at ride på vej hvis heste ikke er trafiksikker.
Og hvis den har flækket noget af benet hvorfor kommer dyrlægen så ikke med det samme!
Lyder lidt mærkeligt
jun 2007
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 447
en pony jeg red engang blev bange for en knallert der gasset op og den løb altså hele vejen hjem der var ca. 2-3 kliometer .. så det kan saktens lade dig gører den løber af helves til ..
feb 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 628
Det er virkelig synd for hende og hendes pony, det kunne være gået grueligt galt, håber ponyen er okey..
Nogen kan bare ikke tænke sig om. og det godt nok ærgeligt. for der skal være plads til alle. Har selv aldrig brudt mig specielt meget om at ride på vej selvom jeg elsker at ride tur så bryder jeg mig ikke om at ride lige ved vejen.
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
mar 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 28 Svar: 478
Ville det ikke være en god ide at tilkalde dyrlægen med det samme. Hvis jeg stod med en hest der havde brækket noget af af benet, ville jeg da tilkalde dyrlægen med det sammen. Samme vil i andre nok også.
Men hvis det er noget af hoven så kan det nok vente til næste dag.
Altså mennesker og deres dumme biler!