{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

IH:'( Ny hest som er halt efter en uge {{forumTopicSubject}}

Hej Hg. jeg har lige brug for at aflaste lidt, håber det er ok..
Jeg syntes simpelthen ALT er pænt sagt, LORT for tiden. For det første er jeg i store pengeproblemer, og står og skylder en masse penge væk, da jeg ik tjener mere end 3000 om måneden.. Nå, men jeg har så i denne måneden, skulle sige farvel til min øjesten Tarana og Hej til mit nye vidunder Wikinger, hvilket selvfølgelig både var Godt og dårligt. Det har taget rigtigt hårdt på mig at skulle sige farvel til Tarana, men jeg ved hun får det rigtigt godt hos sine nye ejere! - men nu er det sådan, at efter jeg har haft Wikinger i en uge, som så var igår, blev han ligepluslig DØD halt, og kunne hverken gå eller stå. Så mig, ud i bilen og hurtig ud på gården, hvor jeg måtte konkludere at jeg skulle have fat i en dyrlægen, da dyrlægen så kom, brugte han højest 10min, på at kigge på min hest, og så fortæller han mig, at han ikke har nogen som helst ide om hvad det kan være, og at jeg bare skal give ham ro de næste 5 dage og give metacam. Når, men det er jo så hvad det er..
Men så da han skal gå, sige han så: Ja, det blir lige 2000kr. Hvor efter jeg står med store øjne og ikke aner mit levende råd. Efter lidt hvor jeg har stået og forklaret at jeg altså ikke har 2000 kr i kontanter med, lover han mig så at sende en regning hvis jeg lover ham at betale, hvilket jeg selvfølgelig gør. Men syntes bare at det er frækt at tage 2000 kr for 10 min. uden en diganose? Eller nogen anden form for hjælp? han sagde ikke engang om jeg skulle holde benet koldt eller varmt eller noget som helst? .. Så nu står jeg så med en kæmpe dyrlæge regning, og en hest der har død ondt..
Livet er skønt - ironi..!

( det skal lige siges at det ikke er en dyrlæge jeg kender, da min dyrlæge klinik åbenbart samarbejder med 3 andre klinikker)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IH:'( Ny hest som er halt efter en uge
Kommentér på:
IH:'( Ny hest som er halt efter en uge

Annonce