Har fået ny super-hest! {{forumTopicSubject}}
Ja folk vil åbenbart ikke lade mig oprette Skittles, er jo en skam - han er jo et kommende supertalent og I afviser ham
Men så vil jeg da fortælle lidt om ham!
Ja jeg har netop for en 2 uger siden, fået en ny hest til hjem.
Han er importeret fra Island, og har en kanon afstamning. Der var lidt problemer med at få ham herud, men da han endelig kom faldt han lynhurtigt til og kastede sig over sit hønet.
Han er en utrolig nem hingst, meget nem at omgåes og har simpelthen nogle gangarter der sparker mås. Vi øver pt. changementer og piaff, og hans haseaktion er lige til et 13-tal!
Han flyver virkelig over alting, og når vi træner dressur er han også bare en stjerne - tror han er et knaldhamrende godt militaryemne, intet rør ham. Han er SÅ nem og gør alt hvad jeg beder ham om.
Hans temperament er også meget afslappet, også omkring hopper osv.
Han er dog pt. lidt kuglerund, men har fået en vurdering af en som rider klassisk dressur at han er meget kvadratisk og derfor nok også et godt emne til klassisk dressur.
Jeg sværger, der er bare ingen grænser for den hests kapacitet.
Jeg har også lavet min egen foderplan til ham, er dog lidt i tvivl om doseringen, evt. nogen der vil checke den efter?
Og nogen som vil vurdere hans stamtavle? Jeg er ret stolt af den.
Har lidt problemer med at ligge billeder ind, men I kan se min nye superstjerne her;
Skittles af Krogen -> (link fjernet)
Vi påbegynder undervisning i morgen, og ih hvor vi glæder os. Vores underviser hedder Kent B. Arbie, nogen som kender ham? Han er en kanon god berider, og han vil også gerne prøve skønheden - Skittles har kun været her i 2 uger, efter import og hurtig-køb, men nu er vi simpelthen klar på det hele!
aug 2004
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 285 Svar: 1.472
Neeej hvor sjovt...
*not*
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 407
dec 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Emner: 81 Svar: 399
ikke at det skal lyde ondt, for det er det ikk..
men.. et tøjdyr???
hmm, nå okay
okt 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 94
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 182 Svar: 652
Men super lækker hest. Håber i kommer langt ;0)
dec 2003
Følger: 87 Følgere: 82 Emner: 180 Svar: 1.049
maj 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 8 Emner: 90 Svar: 789
Og sådanne en hest på jeg have mig......
aug 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Heste: 7 Emner: 66 Svar: 228
Hvad jeg vil? Jeg vil ta tykt pis på folk, det var en JOKE? Ejer folk ikke humor? 8)
Har fået ny super-hest!