761 visninger
|
Oprettet:
Oprettelse af heste {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt at det har været oppe mange gange, men hold da op hvor har folk dog travlt med at afvise over småting!
Hvis en person opretter en hest hvor hun først og fremmest sidder på hesten på billedet - siger at hun har set hesten blive født og har sat et føllebillede ind af den. Hvordan kan der så ikke være tilknytning??
Undrer mig...
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
Begge steder burde vi være mere åbne. Syntes alle skal have plads til at være på HG
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 762
jun 2009
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Men en ting der kunne hjælpe utroligt meget, var omkring racespørgsmålene.. I stedet for at sige 'vi stoler på vores brugere' hvilket jeg synes er noget underligt noget, da det åbenbart ikke er fint nok at have en blanding, og de såkaldte blandinger skulle da heller ikke hedde Blanding mere, men anden særlig race..
hvis man i stedet for gjorde som man gør med heste pas.. Ingen stamdata = blanding.. lige meget om man så kender til far og mor, hvis ikke der er papirer på det, eller et brændemærke, så er det en blanding.. Dette kunne spare mange for misforståelser og masser af raceheste der aldrig har været i nærheden af den race de står indeunder..
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 762
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Svar: 8
jun 2009
dec 2004
Følger: 64 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 648
Netop det med at det er voksne mennesker der sidder der med deres hellige glorie og bare synes de har ret til at dømme,puha hvor pokker får de al den tid fra til noget så latterligt.
Synes her skal være plads til alle og da især de unge,og så det da ligegyldigt hviken hest man ejer eller har part på eller passer.
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 78 Heste: 3 Emner: 170 Svar: 1.060
Hun blev afvist 3 gange med alle de fine billeder:-)
(Hun var min og IKKE til salg dengang)
Først da en admin skrev at hun gerne måtte stå som fjordhest, da hun er YDERST racetypisk, kom hun ind.
Feks Fjordheste og haflingere mm som er tydelige at se om de er det, skal de ikke under anden særlig race, det glemmer folk, selvom mange admin har skrevet det.
Og folk tror at der skal mindst 5 billeder til, men det er ikke en regel, det anbefales blot.
Hesten skal blot kunne sees 100%.
Og så sidst men ikke mindst, rideskoleheste må GERNE oprettes, blot man har fået lov, og rider dem fast.
Og døde heste ligeså, hvis man ejede dem da de døde:-)
Blogger
Kan da også se logikken i at en fjordhest ser ren ud, men blot ikke har papirer burde komme under fjordhest, men det var for der slet ikke kunne være nogen tvivl om hvor hestene skulle placeres, hvis der blev gjort som på Landscenteret når de udsteder pas..
Da alle heste skal have pas nu, så står der jo også i alle pas, hvad deres hest er, og alle de heste uden papirer kommer jo altså under Blanding i systemet..
Mit forslag var kun for at skabe 100% vished om hvornår en hest kunne stå under en race..
Blogger
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 78 Heste: 3 Emner: 170 Svar: 1.060
for spyttede kaffe i tastaturet af grin:-)
At afvise pga en cykelhjelm:-) Ha ha ha ha....
Det er da for morsomt.
Jeg synes din mand er for sej:-)
Stor hilsen fra Linda der fik reddet den bærbare:-)
Oprettelse af heste