419 visninger
|
Oprettet:
Oprettelse af andre heste ? {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen ...
Nu skal jeg nok prøve at få det til at lyde som et surt opstød
Jeg synes det er lidt vigtigt at hjælpe folk med at få deres heste oprette, jo flere jo bedre her inde jo
Men synes sku det er pisse træls folk ikke skal skrive hvad forhold de har til hestene...
Jeg godkender ikke, hvis man ikke er ejer af hesten..
Synes ikke det er fair, at man må oprette uden det er ens egen..
Så synes jeg spiller min tid med det...
Men jeg ville faktisk bare lige spøger om man må oprette hvis det ikke er ens egen hest?
Ved ikke hvor jeg finder reglerne..
jul 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 25
Synes også det er i orden hvis det er en hest man har på fuldtid..
Kan godt forstå man gerne vil have en hest til at stå, de fleste ser jo på en som en dårlig rytter hvis man ikke har hest, sådan hvad ihvertfald da jeg gik på rideskole...! Som self er trist...
Men synes det er at tage æren fra en at oprette ens part eller på hvad måde man nu har hesten...
Er altså ikke totalt snob.. Min "part" har også min hest oprette
dec 2007
Følger: 43 Følgere: 61 Heste: 7 Emner: 32 Svar: 877
Hvorvidt jeg synes det er ok eller ej er irrelevant, men sådan er reglerne altså herinde nu, om folk vil eller ej.
Dog synes jeg ikke det er ok du konsekvent afviser blot fordi du ikke synes de må have hesten oprettet blot fordi de ikke er ejer, lever oprettelsen op til kravene, altså en ok tekst, hvor alle felter er udfyldt, en tilknytning så man forstår den og nogle rimelige billeder, så har de altså krav på en velkomst, ellers gå videre til den næste i køen......
jul 2012
Jeg stemmer dem bare ikke ind... Ligesom jeg bedømmer ikke heste lavt hvis jeg ikke kan li dem... Bedømmer dem bare ikke
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
- Så må Admin lave reglerne MEGET mere tydelige som de var før.. Jeg godkender ikke før det er gjort
sep 2011
Følger: 78 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 92 Svar: 696
Men er imod at nogen opretter heste som de ikk har mere, en gammel part en rideskole hest de engang har redet og en død hest
feb 2009
Følger: 54 Følgere: 59 Heste: 10 Emner: 21 Svar: 230
sep 2011
Følger: 78 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 92 Svar: 696
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 997
Og jeg har oprettet min tidligere hest. han var mit et og alt,
jul 2012
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 119 Svar: 428
jul 2012
sep 2011