{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Kezia B
Kezia B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Spørgsmål fra en "grønskoling" {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige heste glade mennesker.
Som overskriften lyder har jeg et spørgsmål.

Men først - jeg er 21 år , og mine eneste motionsbedrifter i hverdagen er gåtur med hunden og cykeltur til og fra praktik. Den eneste gang jeg har siddet på en hest var da jeg var 8 år og blev trukket rundt på et marked.
Dog har jeg altid gerne ville lære at ride, men har ikke haft mulighed (læs penge), for det. smiley
Men men men... Nu har økonomien vendt lidt og jeg har derfor muligheden for at gøre noget ved mit ønske.

Spørgsmålet er så her, kan jeg i det hele taget det.? Jeg er helt grøn på området, og ingen erfaring.
Jeg kan lige se min mand trække mig rundt på en pony sammen med alle forældrene og deres børn på en rideskole.! :S
Kan sådan en "gammel" dame som mig, lære at ride og begynde på en rideskole.?

Undskyld mit lange indlæg, men håber i lige gider tage 2 min til at svare.. smiley tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål fra en "grønskoling"
  • #1   12. mar 2011 sagtens. Der findes nogle nybegynder hold for voksne så hvis man er voksen og gerne vil lære at ride ikke, så man ikke behøver at skulle trækkes rundt med 5 årige...

Men ellers hvis pengene er der, ville det bedste nok være at få privatundervisning af en man måske kendte(:

• #2   12. mar 2011 Selvølgelig kan du lære det - mange steder er der hold for unge og ældre også. Så du ikke skal på et børnehold.
    Og elers er der jo også mulighed for ene undervisning smiley

• Kezia B
    Kezia B Tilmeldt:
    maj 2010

#3   12. mar 2011 Okay, tak for hurtig respons. smiley Hehe, jah nu er jeg lige flyttet til jylland, så kender bare ingen her.. men ellers er google jo ens bedste ven.

• #4   12. mar 2011 Hvor i Jylland? Så kan det ske der nogle der kender nogle gode steder... smiley

• Kezia B
    Kezia B Tilmeldt:
    maj 2010

#5   12. mar 2011 BlackPearlBeauty, herlig historie... det er også mest sådan noget skovturs ridning jeg havde i tanke, da min hverdag er fyldt op med en masse andet, så konkurrence m.m. er ikke lige på skemaet ^^ hmm ja, er også lidt nervøs for eventuel "pigefnidder og snobberi" på rideskoler. men jo mere kendt man bliver et sted jo bedre bliver det vel.?
    Jeg er simpelthen flyttet med min mand til Herning, han er derfra. jeg er fra Odense.
    Men det er dejligt at der er lyse udsigter for mig. smiley

• Kezia B
    Kezia B Tilmeldt:
    maj 2010

#6   12. mar 2011 Jah tusind tak for opbakningen. smiley Det er i hvert fald stof til eftertanke.

• #7   12. mar 2011 Selvfølgelig kan du det smiley Men hvis du ikke har lyst til at ride på en rideskole, kan du også sagtens finde en privat, som du må låne en hest af og få undervisning af. Enhver der har erfaring med ridning kan lære dig det grundlæggende, så det er der ikke nogen forhindringer i heller smiley

• #8   12. mar 2011 har en lidt ældre veninde hun er lige over de 40 hun er osse lige begyndt tilridning på et voksenhold der hvor min pony står er der osse voksen hold så mon ikke der skulle være et sted nær herning der osse tilbyder det har en veninde der er i praktik på et sted kan self ikke lige huske hvad det hedder men ellers fat i telefonbogen, krak osv så kan du jo altid ringe og spørge smiley

• #9   12. mar 2011 Min mor begyndte at ride som 42 årig, så det kan du sagtens smiley
    Hun startede på voksen ridehold på rideskolen, og så underviste jeg hende lidt på min daværende part smiley

Kommentér på:
Spørgsmål fra en "grønskoling"

Annonce