hjælp - vaskemaskinen er i stykker {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg står i en uheldig situation. For ca. et halvt år siden købte jeg min nabo's vaske maskine, en AEG öko lavamat 76630 update da de skulle flytte og ikke havde brug for den det nye sted.
Sagen er så nu at den er i stykker. Jeg har ingen anelse om hvor gammel den er og har heller ingen papirer på den. Jeg tænkte på at ringe til noget kunderservice men er det så dem her jeg skal ringe til? http://www.aeg-electrolux.dk/
Det er som om at den ikke suger vand ind og den går ikke engang igang. Jeg har intet forstand på vaskemaskiner så vil derfor snakke med kundeservice.
Måske er det noget så simpelt som et eller andet filter der er stoppet men har aldrig i mit liv haft med sådan en maskine at gøre såå er bare helt lost.. argh hvor er det irriterende :S
jan 2006
Følger: 45 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.746
Gætter på du har tjekket at der ikke er lukket for tilgangen af vandet?
Tjek avt. også om afløbsslangen er tilstoppet? Er den tilsluttet under vasken, kobler du den af der og ser efter om noget sidder i vejen. Hvis ikke så tilslut igen og sørg for at der er lukket helt af, så den ikke kan dryppe
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 409
Måske den kan hjælpe
(link fjernet)
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 108 Svar: 406
Nå men
> Maria <:
Jeg har prøvet at tømme filteret men undrede mig godt nok over den der plastik slange med en dut i. Den må jeg lige prøve at pille ud.
Maskinen kan sagtens tage vand ind men efter den har "suget" sker der ikke mere. Tromlen plejer at gå igang men der sker bare intet..
Helle N:
Tak for den svenske brugsanvisning! Det er bestemt bedre end ingen ting
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 108 Svar: 406
hjælp - vaskemaskinen er i stykker