{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.646 visninger | Oprettet:

Hjælp - vaskemaskinen er snavset! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg er simpelthen i 7 sind. Jeg deler en lejlighed med 2 veninder og vores nabo tilbød os deres gamle vaskemaskine da de skulle flytte. (før havde vi lånt en anden maskine i det fælles vaskerum)
Super fedt endelig at have vores egen MEN!

Der er så nogen der har "lånt" den til at vaske noget som har efterladt et tykt lag sort olie agtigt snask på hele gummi kanten. Den ene dag var maskinen fin og lige pludselig opdager jeg at glasset i lågen er nærmest sort. Underligt tænker jeg og opdager så at inden i gummi kanten sidder det her snask. Det her snask smitter af på vores tøj smiley

Vi har prøvet at køre en 95 grader vask samt prøvet maskin-rengøring fra matas men der er stadig snask i kanten som smitter af. Det er simpelthen bare for irriterende at andre folk bruger ens maskine til at vaske deres klamme ting.

Er der mon nogen der har oplevet noget i samme stil der kan give nogle tip til rengøring af gummi kanten? Jeg vil i morgen købe et læs en gangs klude og prøve at tørre så meget væk som jeg kan. Måske bruge lidt olie og håbe på det kan opløse det lidt.
Kan man mon tage sådan en gummikant af?

Jeg er simpelthen bare så forarget over at andre mennesker bevidst bruger en anden persons vaskemaskine.

Alle råd modtages med kyshånd (vi tager iøvrigt nu sæbeskuffen med os op i lejligheden når vi ikke bruger maskinen)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - vaskemaskinen er snavset!
  • #1   6. feb 2011 Nu har vi tørret så meget af i gummibælget som muligt. Vi fik i alt fald brugt rigtig mange karklude. Det er bare så underligt at det er kommet fra den ene dag til den anden. Alt det sorte snask..

Måske har de nogle tip hvis vi finder en butik der sælger dem. Har prøvet at søge på det men er ikke kommet frem til så meget desværre. Man kan dog godt skifte gummibælgen så det ville også være en mulighed hvis vi kan finde en ny der ikke koster for meget...

• #2   6. feb 2011 Jeg ville nok prøve med en rigtigt god gamledavs brunsæbe. Den som man kan købe i fast form, i en bøtte nede i supermarkedet.

Kommentér på:
Hjælp - vaskemaskinen er snavset!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce