{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Frustreret :s {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang forklaring kort: jeg faldt af min hest for 1 ½ år siden og brækkede ryggen. Jeg lider idag af kæmpe kæmpe smerter etc. Jeg rider dagligt, selvom jeg det gør ondt, nogle gange mindre end andre. Jeg har nogle piller jeg kan tage, når smerterne tager over, men jeg kan IKKE tage dem, inden jeg skal ride, idet mine ben bliver som blæver og mister al kraft. Derfor må jeg "leve" med smerten når jeg rider, og dette forhindrer jo en del i det daglige.

Jeg får disse lammelser i arme og ben, som er skiftevis venstre og højre side. jeg har været til diverse undersøgelser, og de mener helt sikkert jeg skal opereres, da nerverne sidder i klemme i buddet (det er knust).

Lige nu sidder jeg på skolen, og er ved at skrige af smerte, og har de her lammende fornemmelser.

Mit spørgsmål er bare, er der nogle som har haft succenhistorier eller lign. Med systemet? Jeg føler mig meget magtesløs, fordi det eneste jeg kan gøre er at vente på endnu en undersøgelse d. 23/3. Og der er længe til!

jeg er blevet bedt om at træne ryggen, og det gør jeg hver 3 uge. lige siden min påbegynden har jeg haft kæmpe smerter, som om jeg ødelægger noget.

Nogle som har prøvet noget ligende, eller prøvet en måde at rykke systemet på. Jeg er jo bare en i mængden, af alle de mennesker, som har det sådan smiley

Trist trist herfra ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustreret :s
Kommentér på:
Frustreret :s

Annonce