undgå synd ! {{forumTopicSubject}}
hej alle for at undgå snyd ved køb af varer på dba og andre sider. kan alle køber & sælgere bruge denne homepage www.privatbetaling.dk fungere meget kort som følge.
køber & sælger skal indtast personlige data samt dank konto. ikke alle oplysninger vises for anden part men gemmes hos privatbetaling. køber overføre købssum til privatbetaling, sælger modtager mail og sms om at pengene står i venteposition, sælger sender varen og taster track and trace nr ind på konto hos privatbetaling, varen modtages af køber som derefter godkender varen via siten, og sælger modatger derefter pengene 1-2 dage derefter på anvist konto som er oplyst på siten. denne måde koster 40,- at oprette. ingen hverken sælger eller køber vil kunne blive snydt på denne måde. så alt i alt en tryg måde at handle på. så kan sælger ikke acceptere denne handle måde er der sgu nok nået galt ikk har selv brugt denne handle måde mange gang og aldrig haft problemer.
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Har også brugt dette med succes..
http://www.ewire.dk/
jul 2008
Følger: 140 Følgere: 170 Heste: 5 Emner: 221 Svar: 4.623
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 53 Emner: 75 Svar: 596
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 964
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 53 Emner: 75 Svar: 596
apr 2005
Sådan var det ihvertfald den gang jeg handlede der...
jun 2009
Følger: 32 Følgere: 51 Heste: 8 Emner: 144 Svar: 1.170
Hmm..og hvad så hvis der sidder en rigtig træls person som har betalt og modtaget varen og trækker sine pengene tilbage..så er man jo lige vit??
apr 2005
Jamen du får jo heller ikke dine penge tilbage
Så det får man jo ikke så meget ud af, de står inde på et depot, hvor de ikke kan røres, indtil man har fundet ud af, hvad man vil køber og sælger imellem..
Derfor det betaler sig at være ærlig når man handler og bruger Ewire, for hvis du sender noget bæ, jamen så får du ingen penge, hvis du er en af dem der der bare rager udstyr til dig og andre betaler, jamen det kan du ikke her, da man aftaler inden hvor mange dage, der skal gå før pengene skal frigives og det kan sælger også se, da de jo står inde på ewires konto og ikke din egen konto
jun 2009
Følger: 32 Følgere: 51 Heste: 8 Emner: 144 Svar: 1.170
Hmm..og når modtager så modtager sin vare og siger fed handel, men siger til sælger det er noget skarmmel..hvad så?
Så har sælger tabt både varen og pengene..
apr 2005
Hvordan det?
Har du læst hvordan det forgår, har jo lige forklaret det...
De skal jo begge sige OK til handel, det vil sige man skal begge acceptere...
Jeg købte feks bøger privat, sagde så at de havde en uge eller var det 2, til at sende bøgerne i, så længe stod pengene til godkendelse for begge parter på ewire, de accepterede selvfølgelig med det samme, da det jo var det rigtige beløb jeg havde sat op og jeg ventede på at mine bøger kom, da de så kom, var de i god stand og jeg accepterede og de fik deres penge...
Hvis jeg nu ville have snydt og så sagde at bøgerne ikke var gode nok, ja så ville jeg jo ikke godkende betalingen, men jeg ville ikke få mine penge tilbage, køber og sælger skal så have havde fundet ud af noget, hvis vi ikke kan det, ja så vil en tredje part blive indraget der vil afgøre sagen...
Du kan i øvrigt gå ind og læse meget mere på deres hjemmeside, der står det hele inde både på engelsk og dansk og er i øvrigt et dansk firma...
undgå synd !