{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Stresset hverdag ;) er der andre? {{forumTopicSubject}}

Er der andre der har en MEGET stresset hverdag? Har i evt. en ugeplan så vil jeg gerne se den smiley

Her er min hvis i har lyst til at se min stressede hverdag smiley

Uge 8 (Vinterferie)
Mandag den 21. Februar – Undervisning på Chagaya på BJR. (morgen)
Tirsdag den 22. – Undervisning på Chagaya på BJR. (morgen) & Undervisning på Valle på HJR (14:40)
Onsdag den 23. – ride Chagaya. & ud til Príns. (middag)
Torsdag den 24. – Undervisning på Chagaya af Maria (cirka klokken 19)
Fredag den 25. – ride Chagaya (middag)
Lørdag den 26. – Ride Chagaya & Valle (middag)
Søndag den 27. – Ud til Príns (efter klokken 13:20)
--------------------------------------------------------------------

Uge 9 (flytning af Príns)
Mandag den 28. Februar – FRI
Tirsdag den 1. Marts – Ride Valle (Klokken 14:40)
Onsdag den 2. – Flytte Príns ud på Bjergby. & Ride Chagaya (Lige efter Skole)
Torsdag den 3. – Ride Chagaya og snakke med Príns (lige efter skole)
Fredag den 4. – Trække Príns en tur inde i hallen og gøre Chagaya klar (Efter Skole)
Lørdag den 5. STÆVNE PÅ CHAGAYA (Klokken 7, 8 stykker)
Søndag den 6. – Ride Valle. (klokken 13) & Trække en tur med Príns med sadel og evt. Hovedtøj (før 11:20)
--------------------------------------------------------------------

Uge 10
Mandag den 7. – FRI
Tirsdag den 8. – ride Valle (14:40)
Onsdag den 9. – Ride Chagaya og Príns (Efter Skole)
Torsdag den 10. – ride Chagaya og Príns (Efter Skole)
Fredag den 11. – HINGSTE KÅRING I HERNING
Lørdag den 12. – FRI
Søndag den 13. – Ride Chagaya og Príns (Middag)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stresset hverdag ;) er der andre?
  • #1   19. feb 2011 Og så går jeg forresten også i 8. Klasse smiley

• #2   19. feb 2011 jeg går til 4 ting i min fritid + klub og veninder:D nogle gange kan det godt blive lidt stressende! men din ser mere stressende ud smiley

• #3   19. feb 2011 tjo lidt stresset, men det har jeg vendet miglidt til smiley

uge8
    Mandag: skole 8-13, Ride 2 ponyer, lave lektier
    Tirsdag: Skole 8-2, ride 2 ponyer, sætte springbane op, lektier
    onsdag: Skole 8-14:30, ud med reklamer, springe 2 ponyer, sætte springbane ned, lektier
    Torsdag: skole 8-14:30, ride 2 ponyer, lektier
    Fredag: 8-14:30, ud med reklamer, ride 2 ponyer, gøre klar til stævne
    Lørdag:Stævne
    Søndag: stævne

• #4   19. feb 2011 dit lyder da også til at være stressende smiley

Men jeg beder jo lidt selv om det. Har min egen, låner en og er passer på en.

Og jeg kan ikke undvære så meget som én af dem :')

• #6   19. feb 2011 Biologist Victim:
    ved godt mit ikke er rigtig stress og at rigtig stress er hårdt.

Træls for dig smiley

• #7   19. feb 2011 har ikke rigtig nogen tidsplan. jeg læser til pædagog har har ca 40 sider for fra dag til dag, har to heste den ene ska jeg træne op til show her i maj, og den anden ska trænes i a være mindre menneske sky... så har jeg en kæreste som jeg bor med, samt to katte... derud over har jeg self veninder og familie som ska passes også smiley

• #9   19. feb 2011 Mine uger ser ca sådan her ud:
    Mandag: skole til 15.20, longere/ trække med safir, svømme fra 20-21
    Tirsdag:skole til 13.40, longere/trække med safir, spring undervisning på Rulle.
    Onsdag: skole til 15.20, longere/trække med safir, svømme 19-20.
    Torsdag: skole til 15.20, longere/ trække med safir, spring undervisning på Rulle.
    Fredag: skole til 13.40, longere/ trække med safir.
    Lørdag: svømme 8-10, longere/ trække med safir.
    Søndag: longere/ trække med safir.

Derudover ordner jeg 7 bokse hverdag, den ene hvor safir står pt og de andre 6 her hjemme, desuden er der lektier og afleveringer (går i 3g.) og de dage jeg kan nå det ska jeg også ha børstet og nusset med vores 5(6) andre heste her hjemme.. I weekenderne er der nogle gange tid til fester og venner, men ikke altid ..

• #11   19. feb 2011 en Normal uge for mig ser sådan ud:

mandag: skole 8-15, hjem og have noget at spise, ud til hesten og muge ud og ride, hjem og spise aftensmad, lave lektier, i bad og så i seng smiley
    Tirsdag: skole fra 10-14.30, hjem og have noget at spise, ud til hesten og muge ud og ride, arbejde i 1½ time, aftensmad, lave lektier, i bad også i seng
    Onsdag: skole fra 8-13, hjem og have noget at spise, arbejde i 6 timer, lave lektier, i bad og i seng
    Torsdag: skole fra 10-13, hjem og have noget at spise, ud til hesten, hjem og lave lektier, spise, i bad og i seng
    Fredag: skole fra 8-15.30, hjem og have noget at spise, Slappe af smiley
    Lørdag: arbejde i 2 timer, ud til hesten smiley
    Søndag: ud til hesten arbejde i 2-3 timer og ud til hesten smiley

så ja jeg har en meget stresset hverdag smiley

• #12   19. feb 2011 Når man går i folkeskole kan man umuligt have stress - savner alt den tid jeg havde dengang.

Jeg står op kl 05.45 alle hverdage, er I skole til 13.45, 14.40 eller 15.30 hver dag. Dereftrer går der altid over en time inden jeg er hjemme. Skal så ha noget at spise, ride, og så lektier. Det er ikke altid jeg når hesten desværre /: Jeg har ofte stress smiley

• #14   19. feb 2011 jeg vil også mene man kan få stress af at gå i folkeskole smiley
    det kan godt være du ikk har fået det, men det er jo ikk ensbetydning med at andre ikke får det smiley

• #15   19. feb 2011 i kan godt forberede jer på det bliver meget værrer. smiley

har en stresset hverdag ja, så gider ikke til at skrive alt ned med tidspunkter. Det er umuligt smiley

• #17   19. feb 2011 min uge hedder typisk:

op kl 6.00 vække børn 1½ og 3 år gøre dem klar og afleverer dem med bussen 7.23 på kursus til 14.30. så er det hjem hente den ene kl tre,handle lave mad ordne hus,gå med hunden,aftensmad,bade børn også hestene.

har en mand men han kører hjemmefra kl 5.00 og er hjemme kl 16 med den store af pigerne plus han spiller hockey på liga plan to gange om ugen og kampe næsten hver weekend.

hver fredag henter jeg begge børn da de lukker kl 15.30 også er der selvfølgelig venner og familie

Kommentér på:
Stresset hverdag ;) er der andre?

Annonce